Als ik niemand op date vraag dan komt er geen date.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:47 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je het leuke nog wel van relatie en eventueel sex ziet ?
Als je het forceerd word het een grote teleurstelling.
Je hebt niet het gevoel dat je zo'n knap en vrolijk en dansend meisje wil doen? Wat gaat er door je heen als je naar haar kijkt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik niemand op date vraag dan komt er geen date.
Punt is dat ik meisjes niet zomaar leuk genoeg vind dat ik er echt een date mee wil hebben.. Over het algemeen zijn die meisjes die je ontmoet met uitgaan wel gewoon leuk en gezellig en eventueel knap.. Maar echt de drang om daarmee af te spreken is er dan nog niet.
Mischien nog niet klaar voor ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Punt is dat ik meisjes niet zomaar leuk genoeg vind dat ik er echt een date mee wil hebben.. Over het algemeen zijn die meisjes die je ontmoet met uitgaan wel gewoon leuk en gezellig en eventueel knap.. Maar echt de drang om daarmee af te spreken is er dan nog niet.
Expectation confirmedquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou je kan met hem daten als hij knap is(Kingtoppie)
Leuk vrolijk knap dansend meisje?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt niet het gevoel dat je zo'n knap en vrolijk en dansend meisje wil doen? Wat gaat er door je heen als je naar haar kijkt?
Het cafe-/discotheekcircruit is in mijn optiek niet de beste plek om potentiële relaties te starten. Wel voor de wat lossere contacten, one night stands en soms friends with benefits. Leuke langdurige relaties ben ik daar weinig tegengekomen. Maar daar beginnen om wat ervaring op te doen kan ook prima zijn hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hahah nou zullen we dat doen ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou je kan met hem daten als hij knap is(Kingtoppie)
Ja. Wanneer ik er eentje zie die echt leuk is dan wil ik haar gewoon aanspreken. Heb jij dat niet?quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
15?
![]()
Toen liep ik nog met auto's te spelen ipv kutjes
Oh? vertel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahah nou zullen we dat doen ?
Als hij ontmaagd wil worden kab hij beter bij ander zijnben niet zo van standaard sex
Als ze oogcontact zoekt en een open uitstraling heeft... Dan wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja. Wanneer ik er eentje zie die echt leuk is dan wil haar gewoon aanspreken. Heb jij dat niet?
Daar denk ik helemaal niet over, ik heb in mijn tijd best wel meisjes versierd... Genoeg vrouwen gezoend tussen de 17 en 33 oid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja. Wanneer ik er eentje zie die echt leuk is dan wil ik haar gewoon aanspreken. Heb jij dat niet?
Waarom moet je meteen denken over daten en weet ik het allemaal?
Je wacht dus tot ze oogcontact zoekt met jou en geinteresseerd lijkt? Why. Blijf je tot die tijd creepy aan de bar staan of rondjes lopen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze oogcontact zoekt en een open uitstraling heeft... Dan wel.
Maar als je iemand zoent krijg je geen gevoel dat je meer met diegene wil ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar denk ik helemaal niet over, ik heb in mijn tijd best wel meisjes versierd... Genoeg vrouwen gezoend tussen de 17 en 33 oid.
Misschien niet het goede topicquote:
Ik sta lekker een beetje te dansen en te chatten met vrienden om mij heen etc. Biertjes scoren... Beetje chatten... Weet ik hetquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wacht dus tot ze oogcontact zoekt met jou en geinteresseerd lijkt? Why. Blijf je tot die tijd creepy aan de bar staan of rondjes lopen?
Ze zag er jong uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Maar als je iemand zoent krijg je geen gevoel dat je meer met diegene wil ?
33 jaar ?????
Naja voorspel:quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Misschien niet het goede topicik vroeg me gewoon af wat jij onder standaard seks verstaat (en wat niet)
Ik wil best met je daten dan doe jij gewoon alsof je nog maagd bent hihiquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:53 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Hahah nou zullen we dat doen ?
Als hij ontmaagd wil worden kab hij beter bij ander zijnben niet zo van standaard sex
Dat is allemaal standaard hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:58 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Naja voorspel:
Strelen zoenen pijpen rukken.
Hij bij mij beffeb vingeren.
Sex :
Neuken
Maar bedoel meer standjes, rollenspel, speeltjes enz...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wacht dus tot ze oogcontact zoekt met jou en geinteresseerd lijkt? Why. Blijf je tot die tijd creepy aan de bar staan of rondjes lopen?
Ik treed niet on details.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |