quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie 1 Boschker, Sander (NED) Keeper 2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger 3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger 4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger 5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder 6 Brama, Wout (NED) Middenvelder 7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder 8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder 9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller 10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller 11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller 12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger 13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper 14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder 15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger 16 Breukers, Tim (NED) Verdediger 17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger 18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger 19 Douglas (NED) Verdediger 20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger 21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder 22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller 25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper 30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller 34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
quote:'Juventus heeft acht miljoen euro over voor Chadli'
Juventus is bereid om acht miljoen euro op tafel te leggen voor Nacer Chadli, zo meent het Algemeen Dagblad. Die krant meldde woensdag dat de Italiaanse topclub geïnteresseerd is in de aanvaller van FC Twente, die na dit seizoen zeer waarschijnlijk vertrekt bij de club uit Enschede.
Er is door Juventus nog geen bod uitgebracht, maar dat zal binnenkort wel gaan gebeuren. Chadli bezit bij FC Twente nog een contract voor één jaar. De Tukkers zullen hem deze zomer dus willen verkopen, omdat de Belg anders transfervrij de deur uitloopt. Hij liet zelf ook al doorschemeren toe te zijn aan een stap hogerop.
Chadli gaf deze week aan dat hij zich voorlopig nog wil richten op FC Twente, waarmee hij zich via de play-offs wil plaatsen voor Europees voetbal. Vervolgens speelt hij met België een vriendschappelijke interland tegen de Verenigde Staten (30 mei) en een WK-kwalificatieduel met Servië (7 juni). Pas daarna zal Chadli een keuze maken over zijn toekomst.
Enige wat ik van herinner waren zijn ingooien wilde ik typen.Ik kwam er niet meer uit.quote:
twitter:twentefans twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 13:26:48RT @FerrydeGoeijen: Play-offs gratis voor seizoenkaarthouders #FCTwente. reageer retweet
quote:'Stevens medisch goedgekeurd door FC Twente'
Het is slechts een kwestie van tijd dat de komst van Sonny Stevens (20) naar FC Twente officieel gemaakt wordt. De sluitpost is woensdag al medisch gekeurd in Enschede.
Dat meldt De Telegraaf vrijdag. Maandag had Stevens een eerste deel van de testen doorstaan, waarna woensdag het programma gecomplementeerd werd. De keuring vond plaats in een ziekenhuis in Almelo.
Stevens verdedigt momenteel nog het doel van FC Volendam, dat op de laatste speeldag het kampioenschap in de Eerste Divisie verspeelde. Hij gaat bij FC Twente een contract voor vijf jaar ondertekenen. In de Grolsch Veste neemt hij mogelijk de plek in van Nikolay Mihaylov, die vrijwel zeker een transfer gaat maken. Onder meer Fulham volgt de Bulgaar.
http://www.voetbalprimeur(...)keurd-door-fc-twente
Hahaha ik las de kop 'Stevens gekeurd' en ik dacht series....Waarom moet Huub een fysieke keuring krijgen?quote:
Dat heb ik ook standaard bij die achternaam, dat ik aan Huubje denkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hahaha ik las de kop 'Stevens gekeurd' en ik dacht series....Waarom moet Huub een fysieke keuring krijgen?
Nieuwe shirts worden morgen avond geplaatst op fctwente.nl en zondag speelt twente er in tegen PSV.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Nu zie ik in de TT staan een "nieuw shirt" en ben ik hier alleen... waar is dat nieuwe uitshirt van FC Twente dan?
Gratis voor SCC houders, niet CC houders dat is wat andersquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:44 schreef tcr het volgende:
De playoffs zijn 'gratis' voor de CC-houders:
http://www.fctwente.nl/bl(...)uders-bij-play-offs/
Eens kijken wie we blij gaan maken...
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef Ties02 het volgende:
tjongejonge
Als die playoffs nu maar wel bij de SCC inzitten
Sjit sorry, inderdaad, foutje (bedankt), had ook niet anders verwacht, als je doelstelling de top 4 is, dan is geld vragen voor de play-offs natuurlijk niet deel daarvan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gratis voor SCC houders, niet CC houders dat is wat anders
En joepieeee![]()
had ook niet anders verwacht:
[..]
Commercieel zal het ook wel beter zijn, paar biertjes en een broodje ben je zo kwijt bij twente. Dus dan kun je beter iedereen die er normaal is gratis naar binnen laten en hopen dat ze wat drinken. Valt me wel tegen dat ze dit jaar nog geen Grolsch Weizen van de tap hebben maar Grolsch Lentebok.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:36 schreef tcr het volgende:
[..]
Sjit sorry, inderdaad, foutje (bedankt), had ook niet anders verwacht, als je doelstelling de top 4 is, dan is geld vragen voor de play-offs natuurlijk niet deel daarvan.
Ditquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef Iwanius het volgende:
Nu zie ik in de TT staan een "nieuw shirt" en ben ik hier alleen... waar is dat nieuwe uitshirt van FC Twente dan?
Ah nog ff geduld dusquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:25 schreef Stienn het volgende:
[..]
Nieuwe shirts worden morgen avond geplaatst op fctwente.nl en zondag speelt twente er in tegen PSV.
Idd, gewoon rood, met evt. een minimaal wit randje.quote:
Lelijke kraag en reclame achterop het shirt, bagger.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:14 schreef CWAV het volgende:
Hier 'n image van de FCT site:
[ afbeelding ]
Hoezo nadoen?quote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Eerst Liverpool nadoen, nu Man U? Wat triest!
[ afbeelding ]
Dat shirtje is hartstikke strakquote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adidas doet het, Nike doet het al die merken doen dat. Zij bepalen de shirts en meestal zit er een thema (Een hint naar het eigen bedrijf) in alle shirtjes van dat seizoen. Zo simpel is het gewoon. Kan Twente helemaal niets aandoen. Geen enkele (sub)topclub overigens.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Can't be unseen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die witte streep is wel een beetje wazig, alsof je een polo of een trui met zo'n minirits draagt
edit: of een kleine, smalle stropdas
Wie het laatst lacht...twitter:FCTtoday twitterde op zondag 12-05-2013 om 15:50:15FC Twente dicteert. Misschien wel het beste voetbal wat we dit seizoen in de Grolsch Veste hebben gezien. #twepsv reageer retweet
Nee, die actie die Van Bommel bij Bjelland deed was lekker. Kinderachtig ventje, blij dat ie oprot.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef mrstylo het volgende:
Van Bommel uitfluiten.
Ik had nog respect voor jullie, maar nu.
Uh, oke.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef mrstylo het volgende:
Van Bommel uitfluiten.
En die smerige overtreding waardoor hij z'n tweede gele kaart kreeg. Oprotten met zulk volk, 0 respect voor.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, die actie die Van Bommel bij Bjelland deed was lekker. Kinderachtig ventje, blij dat ie oprot.
Niet zo gek als hij Tadic bijna blesseert...quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef mrstylo het volgende:
Van Bommel uitfluiten.
The ball is round, anything can happen in football.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef dikkedaniel het volgende:
Kan nog iemand een mooie samenvatting van het seizoen van FC Twente geven, maar dan op zn Steve McClaren's?
x2quote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, Willem Janssen kwam enorm hard ingegleden, bizar dat daar zelfs geen geel voor werd gegeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
Dubbele finale, waarbij Utrecht de 2e thuis speelt, eerst donderdag afwachten...quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat de play-offs gaan brengen, Groningen moet te doen zijn en dan zal je in de "finale" waarschijnlijk tegen Utrecht moeten...
Misschien moet ie dan eens een wedstrijd niet 2 of 3 doodschoppen uitdelen...quote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef mrstylo het volgende:
Van Bommel uitfluiten.
Hoop dat we in de play-offs wel zonder Janssen spelen. Ondanks de prima wedstrijd van gister maakt hij toch altijd weer van die debiele overtredingen en andere fouten.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:25 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat de play-offs gaan brengen, Groningen moet te doen zijn en dan zal je in de "finale" waarschijnlijk tegen Utrecht moeten...
Mja, "gewoon" met Shadrach of zo'n ander jonkie beginnen. Die zullen ook wel fouten maken, maar dat mag nog op zo'n leeftijd.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoop dat we in de play-offs wel zonder Janssen spelen. Ondanks de prima wedstrijd van gister maakt hij toch altijd weer van die debiele overtredingen en andere fouten.
Joa, maar je moet ook niet te veel risico nemen in deze wedstrijden. Tegen groningen kan dat misschien nog wel, die spelen al weken niets klaar. Zie ik twente liever met Holscher op 10 beginnen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, "gewoon" met Shadrach of zo'n ander jonkie beginnen. Die zullen ook wel fouten maken, maar dat mag nog op zo'n leeftijd.
Ook goedquote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Joa, maar je moet ook niet te veel risico nemen in deze wedstrijden. Tegen groningen kan dat misschien nog wel, die spelen al weken niets klaar. Zie ik twente liever met Holscher op 10 beginnen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187750quote:‘Ik kom hier wel terug na mijn vakantie, maar ik teken niet meer bij’
Maandag, 13 mei 2013 om 17:16
Nacer Chadli heeft zijn laatste wedstrijd voor FC Twente waarschijnlijk nog niet gespeeld, maar de vraag is wel of hij aan het begin van het nieuwe seizoen nog in Enschede is. De 23-jarige flankaanvaller, die drie jaar geleden nog uitkwam voor AGOVV, geniet interesse in het buitenland en wil daar graag op ingaan. Bijtekenen bij FC Twente is voor hem sowieso geen optie.
Chadli ligt nog een jaar vast in De Grolsch Veste, dus loopt hij volgend seizoen transfervrij de deur uit. Een andere, voor alle partijen aantrekkelijker optie is dat FC Twente hem de komende maanden verhandelt. Aan Juventus bijvoorbeeld, dat interesse heeft. “Ik heb het ook gehoord”, liet Chadli weten aan de NOS. “Maar meer ook niet, we zullen het zien. Ik moet nog met FC Twente praten, zien wat zij met mij willen.”
“Ik heb aangegeven niet te gaan bijtekenen. We moeten de afspraken toch nog nakomen. Ik heb nog een contract voor één jaar en ik verwacht wel dat ik hier terugkom na mijn vakantie. Ik vind het niet erg nog een jaar hier te spelen”, geeft de Belg aan. Hij speelde tot op heden 78 duels voor de Tukkers en maakte daarin 23 doelpunten. In de Champions League en Europa League kwam hij tot 29 duels en 11 doelpunten.
Hij kan zich wel wat meer inleven bij Twente..quote:Op maandag 13 mei 2013 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187750
![]()
Gekke Steve.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
‘McClaren maakt aparte carrièremove en wil gevallen club recht trekken’
Succes, Steve
Of hij moet toch bijtekenen. Lijkt me ook niet dat ze hem transfervrij de deur uit laten gaan en er is vast en zeker wel een club die belangstelling heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, makkelijk zeggen van Chadli dat hij nog best een jaar wil spelen en z'n contract uit wil dienen; hij weet ook donders goed dat als de club nog geld voor hem wil vangen, ze hem deze zomer van de hand moeten doen![]()
dat zeg ik, er komt vanzelf wel een club; dus dan is zeggen dat je ook wel wilt blijven (maar niet bij wilt tekenen) erg makkelijk...quote:Op maandag 13 mei 2013 20:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of hij moet toch bijtekenen. Lijkt me ook niet dat ze hem transfervrij de deur uit laten gaan en er is vast en zeker wel een club die belangstelling heeft.
Die is toch niet van Heerenveen zelf?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef bambino het volgende:
Wat vinden jullie van El Ghanassy van Heerenveen dan?
Vond het er wel leuk uitzien hoe hij speelde.
Beetje jong nog en moet nog heel wat leren.
Nee die is verhuurd aan Heerenveen EN West Bromwich Albion, hij is van AA Gent, WBA heeft optie tot koop deze zomer. Aangezien ze hem zelf weer verhuurd hebben aan Heerenveen denk ik niet dat ze daar gebruik van willen maken.quote:
Idd, we moeten die varkns volledig overklassen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:58 schreef blistah het volgende:
Vanavond Groningen kapotspelen, heb er vertrouwen in.
Zondag moet een formaliteit zijn, vanavond al afmaken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, we moeten die varkns volledig overklassen!
Volgens mij niet. Schreuder keek vorige week tegen psv of dit goed uitpakte, want dit wordt volgend seizoen de basisverdediging. Ze deden het goed dus staan ze weer samen achterin.quote:
Speelt wel lekker. Jaartje wennen en nu heeft hij zijn basisplek afgedwongen.quote:
Helaas wel ja.quote:
Als ze nou gewoon eens schieten van afstand. Op 16 meter een vrije schietkans, dan moet je op z'n minst een keer die trekker overhalen. Hölscher heeft zo'n goed schot, waarom dan die combinatie nog weer aangaan in de drukte?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, weer eens minimaal gewonnen... jammer dat die kansen er niet in vlogen.
Onzekerheid/gebrek aan vertrouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eens schieten van afstand. Op 16 meter een vrije schietkans, dan moet je op z'n minst een keer die trekker overhalen. Hölscher heeft zo'n goed schot, waarom dan die combinatie nog weer aangaan in de drukte?
Mja, snap niet dat je niet gewoon uit durft te halenquote:
Ik ook niet, maar je ziet het wel vaker bij teams die in een dal zitten/er net uitkomen. Backs die ineens niet opkomen, CV's met het tikkie terug, buitenspelers die voor safe gaan i.p.v een actie maken ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, snap niet dat je niet gewoon uit durft te halen"Lelijke goals tellen ook", zei Steve eens.
Ja gewoon geen durf en vertrouwen in elkaar. Zo'n buitenspeler maakt zo'n actie omdat hij weet dat die middenvelder meteen druk zet als hij zijn actie verprutst. Dat zie je nu nog niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar je ziet het wel vaker bij teams die in een dal zitten/er net uitkomen. Backs die ineens niet opkomen, CV's met het tikkie terug, buitenspelers die voor safe gaan i.p.v een actie maken ...
Doen ze al best lang. Jammer dat we geen Janssen meer hebben die de bal er gewoon van 40 meter in rost.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon eens schieten van afstand. Op 16 meter een vrije schietkans, dan moet je op z'n minst een keer die trekker overhalen. Hölscher heeft zo'n goed schot, waarom dan die combinatie nog weer aangaan in de drukte?
ja, vreselijk irritant. Altijd proberen te combineren tot de 5 meter lijn...quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Doen ze al best lang. Jammer dat we geen Janssen meer hebben die de bal er gewoon van 40 meter in rost.
THEO THEO THEO!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:52 schreef Silv het volgende:
[..]
Doen ze al best lang. Jammer dat we geen Janssen meer hebben die de bal er gewoon van 40 meter in rost.
Die gaat over twee jaar rechtstreeks naar Barcelona.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik keek gisteren met één oog RTL Boulevard, en met de ander FC Twente. Leek wel een waterballet joh.
Guti is over twee jaar minimaal ¤80.000.000 waard!Die gaat er wel komen!
Daar mag Messi hem straks de Gatorade aanreiken tijdens spelonderbrekingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Die gaat over twee jaar rechtstreeks naar Barcelona.
Jij durft.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik keek gisteren met één oog RTL Boulevard, en met de ander FC Twente. Leek wel een waterballet joh.
Guti is over twee jaar minimaal ¤80.000.000 waard!Die gaat er wel komen!
die 2 samen is inderdaad teveel van het goede, zo met Gutierrez en Fer werkt het prima!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:52 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind Janssen de laatste wedstrijden ook wel meevallen. Het probleem zit hem vooral in Janssen met Brama dat kan echt niet.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:59 schreef Dos37 het volgende:
Ik zie Rutten niet weer terug komen. Daarvoor is nu wel te veel gebeurd lijkt me
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar mag Messi hem straks de Gatorade aanreiken tijdens spelonderbrekingen.
en vervolgens Rutte als TD verder laten gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:34 schreef bambino het volgende:
Ja klopt, maar als Twente echt 1 jaar een "echte" trainer nodig heeft dan denk ik dat Munsterman misschien wel wat ziet in Rutten. Maar lijkt me niet echt een goede oplossing aangezien dat jaar erna verbeek mogelijk is, en ze ook nog iets willen met schreuder.
Ze staan enorm te kuttenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Wat loopt FC Twente daar nu te doen joh?
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit wordt helemaal niks meer. Einde van een kutseizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op zondag 19 mei 2013 14:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Een echte.
Zag jij het nog aankomen dan? Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Gutierrez ook na volgend seizoen.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef Ties02 het volgende:
Ook net terug
ja ontzettend laks na die 1-0, had je toen meteen af moeten maken, achja wel vermakelijk zo
Bohh Chadlidie zijn we mooi kwijt
Dat dacht ik, maar dit staat op twente website:quote:Op zondag 19 mei 2013 16:46 schreef Daywalk3r het volgende:
Is het niet weer donderdag en zondag dan?
quote:Komende week speelt FC Twente in de finale van de play-offs tegen de winnaar van de wedstrijd FC Utrecht – sc Heerenveen. Dit duel wordt zondag om 16.30 uur gespeeld.
Volgens mij verwijst DIT naar de wedstrijd Utrecht-Heerenveenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat dacht ik, maar dit staat op twente website:
[..]
Ah, maar natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 17:36 schreef Piet90 het volgende:
[..]
Volgens mij verwijst DIT naar de wedstrijd Utrecht-Heerenveen
Ok!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Finale play-offs op 23 en 26 mei
Op donderdag 23 mei en zondag 26 mei treden de winnaars van beide ontmoetingen tegen elkaar om het laatste EL-ticket.
De winnende ploeg stroomt dan volgend seizoen in de tweede voorronde van de Europa League in.
+1quote:Op maandag 20 mei 2013 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ben benieuwd of we het gaan redden tegen Utrecht...
Utrecht zal bij ons net als Grunn met de kont tegen de krib gaan spelen en er thuis vol voor gaan, waar dus geen Twentesupporters mogen zijn om onze jongs aan te moedigenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we het niet gaan halen.
Wat hebben jullie in de competitie tegen hun gedaan?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Utrecht zal bij ons net als Grunn met de kont tegen de krib gaan spelen en er thuis vol voor gaan, waar dus geen Twentesupporters mogen zijn om onze jongs aan te moedigenIk zie het ook somber in...
Thuis verloren. Uit weet ik niet eens meerquote:Op maandag 20 mei 2013 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat hebben jullie in de competitie tegen hun gedaan?
En het seizoen ervoor wonnen we volgens mij met 2-6 in Utreg, door o.a. een hattrick van Janko (dacht ik). Het kan soms verkeren...quote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Thuis verloren. Uit weet ik niet eens meer
Edit:
ah 1-1 blijkbaar. Thuis 2-4 op de kloten
Ik heb Utrecht dit gehele seizoen nog geen één uit-wedstrijd met de kont tegen de krib zien spelen, zullen we bij jullie thuis ook niet zo snel doen dan (hoop) denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Utrecht zal bij ons net als Grunn met de kont tegen de krib gaan spelen en er thuis vol voor gaan, waar dus geen Twentesupporters mogen zijn om onze jongs aan te moedigenIk zie het ook somber in...
10quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:02 schreef Q. het volgende:
Gaat nog lastig worden tegen Utrecht denk ik. Maar goed, Twente inmiddels 8 wedstrijden op rij ongeslagen dacht ik ? Dat zegt ook wel wat.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, wij verdienen die ticket dit seizoen imo.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat we het niet gaan halen.
Ben het wel met je eens, belachelijke uitvinding die play-offsquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, wij verdienen die ticket dit seizoen imo.
Utrecht heeft in de laatste 10 wedstrijden 8 keer gewonnen, worden hopelijk open en spannende wedstrijden.
Normaal gesproken is het juist een uitkomst voor Utrecht aangezien wij veelal tussen plek 6 en 8 eindigen, maar na dit seizoen vol clubrecords is het stiekem wel jammer ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, belachelijke uitvinding die play-offs
Watquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef blistah het volgende:
Tiendalli in definitieve selectie Oranje. Wtf?
heeft hij natuurlijk ook dik, maar dan ook dik,verdiendquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef blistah het volgende:
Ja toen we na 40 minuten al met 10 man op het veld stonden. Als ze er zin in hebben en gewoon hun niveau halen moet dit geen moeite zijn. Met 10 tegen 11 waren we toen beter imo.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Thuis verloren. Uit weet ik niet eens meer
Edit:
ah 1-1 blijkbaar. Thuis 2-4 op de kloten
Louis v Gaal is idd echt een badmongoolquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef blistah het volgende:
Lijkt me toch dat Twente dit niet laat gebeuren. Het mag dan minder gaan de afgelopen 2 seizoenen, maar de tijden dat Twente een doorgeefluik was naar de Nederlandse topclubs zijn toch echt voorbij.quote:Ajax gaat voor gewilde Chadli: 'Hij past goed bij ons'
Donderdag, 23 mei 2013 om 07:00
Nacer Chadli is een van de spelers uit de Eredivisie die op de verlanglijst van Ajax staat. De interesse bevindt zich in een pril stadium, omdat Ajax zich nog niet bij FC Twente heeft gemeld voor de buitenspeler, die een overgang zelf zou zien zitten. De Belgisch international heeft een contract tot de zomer van 2014.
"We zijn geïnteresseerd. Dat klopt", bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars donderdag in De Telegraaf. "Chadli past goed bij ons." Het dagblad claimt dat onder meer Juventus eveneens belangstelling heeft. De Turijnse club heeft zich reeds bij het management van de 23-jarige aanvaller gemeld.
Het ligt voor de hand dat Chadli deze zomer uit Enschede vertrekt, daar hij niet van plan is om een nieuw contract te ondertekenen. Eerder werd de ex-speler van AGOVV aan Borussia Dortmund uit de Bundesliga gelinkt. Ajax bracht eerder een bod uit op Lerin Duarte, maar Heracles Almelo weigerde.
Jouw suggestie zal er alleen maar voor zorgen dat andere spelers minder graag jullie kant op komen omdat ze dwars gezeten kunnen worden bij een evt binnenlandse transfer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:00 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Gewoon dubbele verkoopprijs doen voor binnenlandse transfers. dortmund 10 miljoen, ajax 20 miljoen.
Tja, jammer dan. Als Chadli naar Ajax gaat ga ik een hekel aan hem krijgen omdat Ajax.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw suggestie zal er alleen maar voor zorgen dat andere spelers minder graag jullie kant op komen omdat ze dwars gezeten kunnen worden bij een evt binnenlandse transfer.
Omdat Ajax zo mooi en goed is?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, jammer dan. Als Chadli naar Ajax gaat ga ik een hekel aan hem krijgen omdat Ajax.
quote:
Nounou wat een haatquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Zoveel haat hier naar Ajax, terwijl ik hoop dat FCT de playoffs wint
Drizzt de elf welquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nounou wat een haatpoe poe
Ik heb niks tegen Ajax hoor, tuurlijk balen we ervan als een topper als Nacer naar Amsterdam gaat (wat ik overigens niet denk).
Baalde ik ook van met Theo, en Bakircioglu
Ik heb ook niets tegen Twente, al vind ik Utrecht het meeste recht heeft op die UEFA plek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nounou wat een haatpoe poe
Ik heb niks tegen Ajax hoor, tuurlijk balen we ervan als een topper als Nacer naar Amsterdam gaat (wat ik overigens niet denk).
Baalde ik ook van met Theo, en Bakircioglu
Moet ie zelf weten.quote:
Qua voetbal bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen Twente, al vind ik Utrecht het meeste recht heeft op die UEFA plek.
Beiden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Qua voetbal bedoel je?
Of gewoon obv plek op de ranglijst
Ranglijst is het belangrijkste argument maar qua voetbal ook wel, ik ga vanavond eens kijken of dat kloptquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Qua voetbal bedoel je?
Of gewoon obv plek op de ranglijst
Met dat salaris dat hij opstrijkt bij Liverpool zeker?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef d1ce het volgende:
Is Assaidi niks voor ons voor een leuk prijsje?
er valt een keer wat te halen in Enschede en meteen nemen ze een keer meer dan 200 mensen mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jouw suggestie zal er alleen maar voor zorgen dat andere spelers minder graag jullie kant op komen omdat ze dwars gezeten kunnen worden bij een evt binnenlandse transfer.
Vanavond een kleine 800 man in het uitvak trouwens.
Ach gossie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
er valt een keer wat te halen in Enschede en meteen nemen ze een keer meer dan 200 mensen mee.
Vind je dat voetbal van Utrecht zo goed dan? Vind nou niet dat ze spectaculaire dingen laten zien. Tegen Heerenveen was het ook matig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ranglijst is het belangrijkste argument maar qua voetbal ook wel, ik ga vanavond eens kijken of dat klopt
Nu je eigen stadion nog een keer volkrijgen.quote:
Ik heb Twente - Groningen deels gezien en dat was werkelijk waar niet om aan te gluren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind je dat voetbal van Utrecht zo goed dan? Vind nou niet dat ze spectaculaire dingen laten zien. Tegen Heerenveen was het ook matig.
Hilarisch!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nu je eigen stadion nog een keer volkrijgen.
Niet zo raar als je tegen een muur van 11 groningers voetbalt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb Twente - Groningen deels gezien en dat was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Het is/was beter verzorgd dan dat van Twente, maar goed we gaan het zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind je dat voetbal van Utrecht zo goed dan? Vind nou niet dat ze spectaculaire dingen laten zien. Tegen Heerenveen was het ook matig.
Niet zo raar als Heerenveen wel de intentie heeft om aan te vallen natuurlijk. Op het laatst moest Groningen ook ineens aanvallen en meteen viel de 3-2.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is/was beter verzorgd dan dat van Twente, maar goed we gaan het zien.
Ik heb het ook over de competitie, die play offs is toch weer wat anders, zijn meer finales.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet zo raar als Heerenveen wel de intentie heeft om aan te vallen natuurlijk. Op het laatst moest Groningen ook ineens aanvallen en meteen viel de 3-2.
Reken er maar niet op dat Utrecht het vanavond zo makkelijk gaat krijgen als in de competitie.
En met een beetje geluk pakt Twente nu geen rood na 40 minuten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de competitie, die play offs is toch weer wat anders, zijn meer finales.
Nicequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:48 schreef Breekfast het volgende:
Jong FC Twente gaat trouwens in de Jupiler League spelen, samen met de beloften van Ajax.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Euh nee, 6 juni is de keuze daarover. 3 teams aangemeld, plaats voor 2.
Definitieve beslissing volgt nog inderdaad, maar er staat nu niks meer in de weg om het voorstel aan te nemen nu de clubs akkoord zijn.quote:De clubs uit de Jupiler League zijn donderdag onder hevig protest akkoord gegaan met de uitbreiding van de competitie. De Eerste divisie bestaat komend seizoen uit achttien clubs in plaats van zestien clubs: twee beloftenelftallen vullen het gat op dat werd achtergelaten door het faillissement van AGOVV Apeldoorn en SC Veendam. De kampioenen van de Topklasse, Katwijk en Achilles’29, mogen voorlopig niet promoveren. Op 4 juni neemt de KNVB een definitieve beslissing. Dat meldt Voetbal International.
Er waren drie kandidaten om komend seizoen met de beloften deel uit te maken van de Jupiler League: Jong Ajax, Jong FC Twente en Jong PSV. Op basis van de ranglijst van het voorbije seizoen bij de beloften stromen Ajax en FC Twente in; PSV zit in de wachtkamer. De Eindhovenaren mogen alleen toetreden als één van de twee Topklassers alsnog wordt toegelaten, daar neemt de bond later nog een beslissing over. Jong Ajax en Jong FC Twente kunnen niet promoveren naar de Eredivisie, ze kunnen geen periodetitel pakken en nemen ook niet deel aan play-offs.
Het akkoord van de clubs uit de Eerste divisie werd min of meer doorgedrukt door de televisiezenders FOX en Eredivisie Live: de productiekosten van de televisie-uitzendingen (een miljoen euro) moest door de clubs zelf betaald worden als er geen akkoord zou komen. De zenders denken de Jupiler League attractiever te maken met de beloftenteams. De KNVB doet er voorts alles aan om competitievervalsing tegen te gaan, want Ajax heeft bijvoorbeeld een samenwerkingsverband met Almere City FC, terwijl PSV met FC Eindhoven samenwerkt. Tot slot werd ook duidelijk dat men afstapt van de vrijdag als vaste speeldag: de wedstrijden worden verdeeld over vrijdag, zaterdag, zondag en maandag.
Was de beste spits in jaren, hij scoorde in de jeugd aan de lopende band anders.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef dikkedaniel het volgende:
De kans van Castaignos aan het begin
Staat hij pal voor het goal hij kan hem er zo inschieten, maar hij speelt hem breed naar Janssen die er gaar niet staat!
Tjonge wat een badmongool is dat. Het is totaal geen spits die jongen, ik snap niet wie in de jeugdopleiding van Feyenoord hem dat wijs heeft gemaakt.
Gaat moeilijk met 10 man ervoor..quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef Opaas het volgende:
Weer dat eindeloze gebrei voor het doel van de tegenstander. Schiet eens laag over de grond op doel!
Dit levert helemaal niets op. Met een keer schieten is niets mis. Het is allemaal zo voorspelbaar. Corners zijn wel onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Gaat moeilijk met 10 man ervoor..
Ja klopt. Doelde meer op dat 'over de grond' gedeelte.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef Opaas het volgende:
[..]
Dit levert helemaal niets op. Met een keer schieten is niets mis. Het is allemaal zo voorspelbaar. Corners zijn wel onvoorspelbaar.
Dat was meer op de keeper gedoeld. Lange kerel enzulks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja klopt. Doelde meer op dat 'over de grond' gedeelte.
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Opaas het volgende:
[..]
Dat was meer op de keeper gedoeld. Lange kerel enzulks.
We konden 3-1 ombuigen tegen Bursaspor, dan moet dit ook te doen zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan maar beter gaan lachen, da's nog beter dan huilen... WAT een stel droeftoeters
Dat was thuis. Uit gaat dat echt niet lukken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
We konden 3-1 ombuigen tegen Bursaspor, dan moet dit ook te doen zijn.
Met deze instelling niet nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was thuis. Uit gaat dat echt niet lukken.
Maakt je meteen ook een stuk minder aantrekkelijk voor nieuwe spelers. Zoals Bruma.quote:
Bij verlies dan blijf ik trots*quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Fc twente boven alles, fc twente is mien club, als we winnen ga ik los en bij verlies dan ga ik los, fc twente heel mijn leven lang
Dit gaan we echt niet meer winnen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mooi, Asare rood.![]()
Kan nog wat worden in Utrecht.
Mja, moeilijk. Utrecht countert het hele jaar al dus verdedigen gaat ze redelijk makkelijk af.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Dit gaan we echt niet meer winnen hoor
Het werd ze ook vandaag natuurlijk makkelijk gemaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, moeilijk. Utrecht countert het hele jaar al dus verdedigen gaat ze redelijk makkelijk af.
Ja. Ze winnen belachelijk veel wedstrijden met veel geluk. Of dat afgedwongen is is een tweede..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het werd ze ook vandaag natuurlijk makkelijk gemaakt
Jullie beste man, dweil braafheid, blijft ook gewoon lekker thuis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mooi, Asare rood.![]()
Kan nog wat worden in Utrecht.
How hele slechte typoquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bij verlies dan blijf ik trots*
Beste man?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jullie beste man, dweil braafheid, blijft ook gewoon lekker thuis.
Die corner was geen geluk, gewoon slim gedaan, dan moet Twente komen en dat viel mij erg tegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Ze winnen belachelijk veel wedstrijden met veel geluk. Of dat afgedwongen is is een tweede..
De rest was helemaal brandhout. Hij schoot tenminste nog enigzins richting het doel. Ik vond het knap!quote:
We breken in ieder geval niet ons eigen stadion af, prut wedstrijd. Na zondag een lange vakantie en dan volgend jaar helemaal focussen op de competitie en natuurlijk de beker, nog altijd de kortste weg naar Europa...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah, zitten de reserve duitsers hier, verstopt in het eigen topic.
Indrukwekkend weer vandaag, gaan jullie nog spelers slaan?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Ze winnen belachelijk veel wedstrijden met veel geluk. Of dat afgedwongen is is een tweede..
Over stadions afbreken gesproken...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:35 schreef tcr het volgende:
[..]
We breken in ieder geval niet ons eigen stadion af, prut wedstrijd. Na zondag een lange vakantie en dan volgend jaar helemaal focussen op de competitie en natuurlijk de beker, nog altijd de kortste weg naar Europa...
Lekker laag. Ga je hierna grappen maken over die 2 jongetjes die dood zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Over stadions afbreken gesproken...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, moeilijk. Utrecht countert het hele jaar al dus verdedigen gaat ze redelijk makkelijk af.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er : ''ik heb zelden tot nooit een wedstrijd van Utrecht gezien dit jaar''quote:
Goed inhoudelijk gereageerd. Als je verder niet over de cognitieve kwaliteiten beschikt om inhoudelijk te reageren kan je net zo goed helemaal niet reageren.quote:
Dit ja, zeker de thuiswedstrijd toen ook niet gezien..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eigenlijk staat er : ''ik heb zelden tot nooit een wedstrijd van Utrecht gezien dit jaar''
Nou, met 70-30 balbezit mag je behoorlijk trots zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ah, zitten de reserve duitsers hier, verstopt in het eigen topic.
Indrukwekkend weer vandaag, gaan jullie nog spelers slaan?
Serieus, je gaat zeggen dat Utrecht het hele seizoen niets anders doet dan counteren? Dan verdien je het huillachje gewoon vriend.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Goed inhoudelijk gereageerd. Als je verder niet over de cognitieve kwaliteiten beschikt om inhoudelijk te reageren kan je net zo goed helemaal niet reageren.
Balbezit wint wedstrijden tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, met 70-30 balbezit mag je behoorlijk trots zijn.
Kom ons hier gerust de gek aansteken als je clubje een prima wedstrijd heeft gebald, maar daar was gisteren niet echt sprake van.
Is natuurlijk wel heel kort door de bocht, wat heb je aan balbezit als je er niets mee doet, natuurlijk zat het scoreverloop Utrecht mee maar ik heb geen moment in de wedstrijd gedacht dat Twente terug zou komen, misschien op het mini offensiefje een kwartier voor tijd na maar dat duurde ook maar een minuut of 3.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kom ons hier gerust de gek aansteken als je clubje een prima wedstrijd heeft gebald, maar daar was gisteren niet echt sprake van.
Ben ik degene die begint over stadions slopen?? Nee toch zeker?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lekker laag. Ga je hierna grappen maken over die 2 jongetjes die dood zijn?
0-2 lijkt mij een prima resultaat en dus een prima wedstrijd. Gelukkig waren jullie gisteren overweldigend goed, ik zit nog te sidderen op de bank van al die ballen op het doel met geweldige acties en vernuftige steekpasses. Ow wacht.. Jullie hebben niet gescoord... Maar wel een prima wedstrijd hoor!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
0-2 lijkt mij een prima resultaat en dus een prima wedstrijd. Gelukkig waren jullie gisteren overweldigend goed, ik zit nog te sidderen op de bank van al die ballen op het doel met geweldige acties en vernuftige steekpasses. Ow wacht.. Jullie hebben niet gescoord... Maar wel een prima wedstrijd hoor!
Mét 70% balbezit hé!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
0-2 lijkt mij een prima resultaat en dus een prima wedstrijd. Gelukkig waren jullie gisteren overweldigend goed, ik zit nog te sidderen op de bank van al die ballen op het doel met geweldige acties en vernuftige steekpasses. Ow wacht.. Jullie hebben niet gescoord... Maar wel een prima wedstrijd hoor!
Dat stel ik niet. Natuurlijk telt alleen het resultaat. Zowel Utrecht en Twente speelden als een seniorenteam en dan is het een beetje sneu dat Tha_Dick hier komt trollen alsof Utrecht een überbeste pot heeft gespeeld en daarmee Twente van de mat heeft geveegd... Ik zat tenminste niet met een open mond te kijken naar het prachtige voetbal van Utrecht en hun 'vele' kansen...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Balbezit wint wedstrijden tegenwoordig?
Daarbij zijn dit playoff-wedstrijden, resultaat is het enige dat telt.
Jullie deden trouwens verdomd weinig met dat balbezit.....
Ze spelen inderdaad heel verdedigend ja. Bleek gister ook maar weer. Tegen Heerenveen idem. Winnen vaak met geluk. Tegen Heerenveen voor een groot deel ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Serieus, je gaat zeggen dat Utrecht het hele seizoen niets anders doet dan counteren? Dan verdien je het huillachje gewoon vriend.
Dat zagen we gisteren idd.quote:
Ach Duckie plaagt gewoon een beetje...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat stel ik niet. Natuurlijk telt alleen het resultaat. Zowel Utrecht en Twente speelden als een seniorenteam en dan is het een beetje sneu dat Tha_Dick hier komt trollen alsof Utrecht een überbeste pot heeft gespeeld en daarmee Twente van de mat heeft geveegd... Ik zat tenminste niet met een open mond te kijken naar het prachtige voetbal van Utrecht en hun 'vele' kansen...
Nogmaals, als je zelden tot nooit wedstrijden van Utrecht kijkt, roep dan geen dingen die niet kloppen... Je wordt echt geen 5e met 63 punten en 19 overwinningen door geluk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze spelen inderdaad heel verdedigend ja. Bleek gister ook maar weer. Tegen Heerenveen idem. Winnen vaak met geluk. Tegen Heerenveen voor een groot deel ook.
Verdedigend is het in my opinion niet, minder aanvallend. Gedoseerd vooral. Met geluk van Heerenveen gewonnen? Heerenveen was in de afwerking ongelukkig, doelpunt van van der Gun tegen Heerenveen kan ik geen geluk noemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze spelen inderdaad heel verdedigend ja. Bleek gister ook maar weer. Tegen Heerenveen idem. Winnen vaak met geluk. Tegen Heerenveen voor een groot deel ook.
Beetje niveau 'mijn Wartburg is sneller dan jouw Trabant'...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Ach Duckie plaagt gewoon een beetje...
Ben het trouwens wel eens met dat Utrecht goed speelde, het was wel verdedigend maar dat is ook een tactiek en die werd heel erg goed uitgevoerd.
Maar goed, ik ga pas echt feest vieren als zondagmiddag na 14:15 uur blijkt dat we die EL-ticket hebben, tot dan!
Mhwoa dat vind ik ietwat overdreven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Beetje niveau 'mijn Wartburg is sneller dan jouw Trabant'...![]()
Ik gun het de FCU in ieder geval wel, zo'n EL-ticket! Zal niet verkeerd zijn voor Twente, een jaartje Europa overslaan. Fysiek lijken ze niet al te sterk de laatste jaren om die extra wedstrijden te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |