Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom is het niet te verwachten dat het commentaar beter wordt en dat ze nu wel weten wat er in andere koersen is gebeurd.
Dat ben ik geheel met je eens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat vind ik geen argument. Als ze serieus met hun vak bezig zijn kijken ze de overige koersen op Sporza of Eurosport.
Laatste 200 meter was aan 16%. En daarvan was precies het beeld.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's dus niet extreem steil. In het beeld dat ik zag, zat 'ie te harken alsof het tegen de 20% was.
twitter:maduc twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 17:44:51@supernelis2000 wij genieten mee van mooie koers en sparen onze krachten voor de Tour. hoewel een beetje km maken in de Giro geen kwaad doet reageer retweet
lol.. er is er ook maar één die de term 'het nieuwe adviseren' kan bedenken.quote:
Ik denk het niet. Ik zou gewoon niet kijken.quote:
Dat weet je nu ook al. Cavendish, Cavendish, Cavendish!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef danos het volgende:
Hopelijk morgen een normale sprint zonder incidenten, dan weten we echt hoe de kaarten liggen.
Hij moet wel erg slecht gebracht worden wil hij niet winnen. Hoe hij dat gaatje dichtreed en alsnog de sprint won was indrukwekkend.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:31 schreef Marcoss het volgende:
Als hij een beetje fatsoenlijk gebracht wordt, is er waarschijnlijk niks aan te doen..
tijd gaat hard ook. Twee jaar geleden alweer...quote:
Dit ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:21 schreef franklop het volgende:
[..]
tijd gaat hard ook. Twee jaar geleden alweer...
Dat is best heftig ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef baggerbaas het volgende:
Zat zojuist nog eens het topic van destijds nog eens terug te lezen en de rillingen lopen weer over mn lijf
Jammer, gisteren reed hij nog zo lang op kop van het peloton.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:48 schreef TheArt het volgende:
Onze Chinese vriend stapt vandaag niet meer op vanwege ziekte.
Ja, eigenlijk was het al snel duidelijk dat het erg was. Ook omdat het vrij expliciet op tv kwam.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef baggerbaas het volgende:
Zat zojuist nog eens het topic van destijds nog eens terug te lezen en de rillingen lopen weer over mn lijf
ik ben eigenlijk blij dat ik toen aan het werk was en die beelden daarna ook nooit heb gezien. Vond de dag erna de finish indrukwekkend, met de woorden op Sporza die werden gesproken (Renaat of Michel geloof ik) en de huilende Farrarquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk was het al snel duidelijk dat het erg was. Ook omdat het vrij expliciet op tv kwam.
Link?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:31 schreef baggerbaas het volgende:
Was dat met die garagedeur?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:00 schreef franklop het volgende:
Zit net op Sporza even te zoeken naar wat artikelen erover, zie ik plots dat bericht van Tondo staan, ook zo bizar iets..
Klopt, het was pas ook na de finish bekend dat hij was overleden. Bizar ook dat we een paar topic later weer zaten te juichen voor Weening. Sowieso een vreemde Giro achteraf, met de schorsing van Contador die met overmacht gewonnen had, waardoor Scarponi de winnaar werd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:13 schreef Redefine het volgende:
Dat was toen bizar ja. Heb het destijds ook gezien. Met dan nog de juichende Vicioso, maar daar kon die niks aan doen.
De valpartij van TJS ook nog, die met de dood van Weylandt in het achterhoofd er ook opeens heel ernstig uitzag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, het was pas ook na de finish bekend dat hij was overleden. Bizar ook dat we een paar topic later weer zaten te juichen voor Weening. Sowieso een vreemde Giro achteraf, met de schorsing van Contador die met overmacht gewonnen had, waardoor Scarponi de winnaar werd.
Ja met die paniekerige materiaalman van Euskaltel erbij. Die dacht ook gelijk het ergstequote:Op donderdag 9 mei 2013 12:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
De valpartij van TJS ook nog, die met de dood van Weylandt in het achterhoofd er ook opeens heel ernstig uitzag.
Michel en Karl deden toen geloof ik het commentaar. Zijn later allebei naar huis gegaan en vervangen door Renaat en José. Karl kon het niet meer aan om commentaar te geven. Of zat Renaat er toch de hele tijd? Geheugen is een zeef.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:56 schreef franklop het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk blij dat ik toen aan het werk was en die beelden daarna ook nooit heb gezien. Vond de dag erna de finish indrukwekkend, met de woorden op Sporza die werden gesproken (Renaat of Michel geloof ik) en de huilende Farrar
Mjah, zo gaat het nu eenmaal. Na enige tijd gaat men over op de orde van de dag. Maar datmmoet ook wel om normaal te kunnen leven.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt, het was pas ook na de finish bekend dat hij was overleden. Bizar ook dat we een paar topic later weer zaten te juichen voor Weening. Sowieso een vreemde Giro achteraf, met de schorsing van Contador die met overmacht gewonnen had, waardoor Scarponi de winnaar werd.
Nee, Renaat en Karl deden het commentaar. Karl zou na een paar dagen naar huis gaan en vervangen worden door José. Dat was al zo gepland.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Michel en Karl deden toen geloof ik het commentaar. Zijn later allebei naar huis gegaan en vervangen door Renaat en José. Karl kon het niet meer aan om commentaar te geven. Of zat Renaat er toch de hele tijd? Geheugen is een zeef.
Karl zat er in ieder geval. Die ging later bozig doen toen Weening durfde te juichen bij zijn overwinning.
Nee alleen Karl ging weg. Dat was maar goed ook, want die was niet meer te houden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Michel en Karl deden toen geloof ik het commentaar. Zijn later allebei naar huis gegaan en vervangen door Renaat en José. Karl kon het niet meer aan om commentaar te geven. Of zat Renaat er toch de hele tijd? Geheugen is een zeef.
Karl zat er in ieder geval. Die ging later bozig doen toen Weening durfde te juichen bij zijn overwinning.
Ah ja, dat kan inderdaad beter kloppen. Hoewel het voor Karl sowieso wel nodig was om naar huis te gaan. Hoe hij zich gedroeg was echt weinig professioneel, hoe bizar de situatie ook was.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Renaat en Karl deden het commentaar. Karl zou na een paar dagen naar huis gaan en vervangen worden door José. Dat was al zo gepland.
O ja Karl moest zich natuurlijk ook voorbereiden op de Ronde van Belgiëquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, Renaat en Karl deden het commentaar. Karl zou na een paar dagen naar huis gaan en vervangen worden door José. Dat was al zo gepland.
Die kon echt niet met de situatie omgaan idd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah ja, dat kan inderdaad beter kloppen. Hoewel het voor Karl sowieso wel nodig was om naar huis te gaan. Hoe hij zich gedroeg was echt weinig professioneel, hoe bizar de situatie ook was.
Daar heeft hij altijd wel wat problemen mee. Want is hij niet de grootste klager over Pippo in het wiel van Boonen? Of is dat Michel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die kon echt niet met de situatie omgaan idd.
Was Karl ja. Laat net iets te vaak zijn persoonlijke gevoelens de overhand nemen in zijn commentaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heeft hij altijd wel wat problemen mee. Want is hij niet de grootste klager over Pippo in het wiel van Boonen? Of is dat Michel?
Nee Karl, die gooit er net iets te vaak z'n persoonlijke emoties tussendoorquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heeft hij altijd wel wat problemen mee. Want is hij niet de grootste klager over Pippo in het wiel van Boonen? Of is dat Michel?
wat hij wel weer introk toen Weening zei dat hij het aan wouter opdroegquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het ook goed dat er slechts een rouwetappe was, je kan niet blijven doorgaan met rouwen. Maar die tegenstrijdigheid, winst en verlies zo dicht op elkaar, is waarschijnlijk ook de reden waarom we het zo erg vinden/vonden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mjah, zo gaat het nu eenmaal. Na enige tijd gaat men over op de orde van de dag. Maar datmmoet ook wel om normaal te kunnen leven.
Ik weet nog wel dat Karl het schandalig vond dat Weening zo juichde. Die was sowieso niet te houden die ronde en werd dan ook vervangen aan het einde van die week. Waarbij de Belgen zelf net zo hard juichden bij de zege van de Clerq. Het kan verkeren.
Dat klopt ook, die tegenstrijdigheid is ook erg groot. Maar tegelijkertijd maakt dat het leven juist ook weer meer bijzonder.quote:Op donderdag 9 mei 2013 12:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vind het ook goed dat er slechts een rouwetappe was, je kan niet blijven doorgaan met rouwen. Maar die tegenstrijdigheid, winst en verlies zo dicht op elkaar, is waarschijnlijk ook de reden waarom we het zo erg vinden/vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |