http://livestreams.omroep.nl/npo/ned3quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
Zo ff journaal op 3 kijken, daarin komt uitleg waarom ze stoppen e.d.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:25 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Misschien wist hij van gekkigheid niet wat te doen, je weet ook niet in wat voor persoonlijke situatie hij zat. Aangezien ze bij Jeugdzorg liepen kan het zo zijn dat hij wellicht met de kids de grens over wilde, maar zich later bedacht heeft?
Zo kun je uiteraard van alles bedenken, maar laten we het onderzoek maar afwachten
wist niet dat ze op vakantie gingen excuses dus voor mijn beredenering;)quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.
Ja, of hij was het al een tijdje van plan ofzo, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.
dat is nog het meest vreemde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zit me serieus af te vragen wat die vader in Limburg te zoeken had.
2 zou wel een bijzondere wending zijnquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is nog het meest vreemde.
Hij haalt zn kinderen op voor een korte vakantie.
Rijdt naar limburg, vervolgens weer terug naar Doorn om zelfmoord te plegen.
Het is allemaal wel heel raar. Kan vanalles gebeurd zijn mogelijke scenarios:
- Kinderen afgegeven aan kenissen of familie. Vervolgens naar Doorn rijden voor zelfmoord om daar te laten zoeken en af te leiden van de plek waar ze zitten.
- Er is iets met de kinderen gebeurd, een ongeluk ofzo, niet overleefd. Vader overstuur terug, durft niet te vertellen en pleegt zelfmoord
- Vader rijdt naar willekeurige plek, beroofd de kinderen van hun leven, rijdt terug naar Doorn voor zelfmoord. Met als zelfde reden om de politie enzo eerst op een verkeerde plek te laten zoeken.
Het feit dat hij (schijnbaar) zijn 2 kinderen dumpt in Limburg en zelfmoord pleegt in Doorn snap ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, of hij was het al een tijdje van plan ofzo, dat kan natuurlijk ook.
het zijn dan ook zo maar 3 willekeurige scenarios die bij mij voorbijschietenquote:Op woensdag 8 mei 2013 22:30 schreef Doodloper het volgende:
[..]
2 zou wel een bijzondere wending zijn
Nouja die kinderen zijn nog niet gevonden he, misschien zijn die ook wel in Doorn ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het feit dat hij (schijnbaar) zijn 2 kinderen dumpt in Limburg en zelfmoord pleegt in Doorn snap ik niet.
Bij optie 1 zouden die kennissen en familie toch al wel gereageerd hebben denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is nog het meest vreemde.
Hij haalt zn kinderen op voor een korte vakantie.
Rijdt naar limburg, vervolgens weer terug naar Doorn om zelfmoord te plegen.
Het is allemaal wel heel raar. Kan vanalles gebeurd zijn mogelijke scenarios:
- Kinderen afgegeven aan kenissen of familie. Vervolgens naar Doorn rijden voor zelfmoord om daar te laten zoeken en af te leiden van de plek waar ze zitten.
- Er is iets met de kinderen gebeurd, een ongeluk ofzo, niet overleefd. Vader overstuur terug, durft niet te vertellen en pleegt zelfmoord
- Vader rijdt naar willekeurige plek, beroofd de kinderen van hun leven, rijdt terug naar Doorn voor zelfmoord. Met als zelfde reden om de politie enzo eerst op een verkeerde plek te laten zoeken.
Wedden dat die pomp gewoon op de TomTom staat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ik weet het greys. Ze zijn alle 3 miss wat ver gezocht.
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is. Die pomp staat volgend een buurtbewoner ook nergens aan gegeven.
Weer een vreemde puzzelstukje in deze zaak
Niet op TomTom te vinden. Wel gewoon online.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wedden dat die pomp gewoon op de TomTom staat.
Onbemand en achteraf, echt zo'n tankstationnetje die hij al wist te vindenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is.
Nou, ik kan er gewoon heen navigeren (TomTom) inclusief telefoonnummer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet op TomTom te vinden. Wel gewoon online.
De ontstane suggestie gaat zelfs de die-hard BMWer te furrrquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:01 schreef Crazy-M het volgende:
Ik weet het greys. Ze zijn alle 3 miss wat ver gezocht.
Wel vreemd, er werd net bij hvnl vermeld dat die benzinepomp door wegwerkzaamheden moeilijk te bereiken is. Die pomp staat volgend een buurtbewoner ook nergens aan gegeven.
Weer een vreemde puzzelstukje in deze zaak
Die van mij vond 'm niet vanmiddag, maar dan zal ik wel wat fout hebben gedaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, ik kan er gewoon heen navigeren (TomTom) inclusief telefoonnummer.
Ja aliensquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Nog 1 optie man laten kinderen achter.
Iemand neemt de zorg voor de kinderen op zich maar wil de kinderen voor zichzelf houden. (ontvoerd)
nee een vrouw die geen kinderen kan krijgen.quote:
Ja of de man pleegt zelfmoord, laat de kinderen in de auto achter zodat ze wel gevonden worden, maar net toevallig komt er een pedofiel langs die de kinderen ziet en meeneemt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:13 schreef Wilskracht het volgende:
Nog 1 optie man laten kinderen achter.
Iemand neemt de zorg voor de kinderen op zich maar wil de kinderen voor zichzelf houden. (ontvoerd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |