ja wat denk je nou zelf, dat ze vanochtend om 07:00 al een tip hebben gehad maar dat ze dachten van "ajoh we moeten nog flitsen, we moeten nog foutparkeerders wegslepen, we hebben het ZOOO DRUK, die jochies wachten wel even tot vanavond!!"?! ze hebben daar echt wel hun redenen voor hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:13 schreef Messina het volgende:
Superhandig dan om rond 20:00 uur te beginnen.
Ze moesten sowieso wachten op die speciale legereenheid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Waarom zoeken ze dan in vredesnaam niet overdag? Als het nu te donker is...
Ik denk het ook ja..... je moet het ook maar kunnen, 2 jongens doodmaken en verstoppen (?).quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik denk dat hij ze heeft omgebracht, voordat hij de hand aan zichzelf sloeg.
Als hij wilde dat ze zouden blijven leven had hij ze wel bij de moeder of familie gebracht. Als hij ze zomaar aan hun lot had overgelaten waren ze nu vast al terecht omdat ze heel wrs zouden aanbellen bij iemand met het verhaal dat ze zijn achtergelaten.
Die zijn er toch allang!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze moesten sowieso wachten op die speciale legereenheid.
die rijden max 80 op de snelweg, dus hebben ruim 2u nodig gehad om er te komen volgens mij
die zijn er vanaf 20:00quote:
Vanwege de duisternis en de dichte bebossing kan er 's nachts niet verder gezocht worden. Ook schijnwerpers kunnen het gebied niet voldoende bijlichten. Dat kon in het bosgebied bij Doorn wel. Militairen en agenten doorzochten dat bos in de nacht van dinsdag op woensdag, nadat daar het lichaam van de vader was gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Raar dat er gestaakt wordt, gisteren zochten ze wel tot lang na zonsondergang .
hee dat is wel een goede vraag ja, over die auto heb ik niets gehoord verderquote:
ja is gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
hee dat is wel een goede vraag ja, over die auto heb ik niets gehoord verder
Je bent je ook bewust van het feit dat er maar een beperkt aantal experts op het gebied van dit soort zoektochten is?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Het was toch al even bekend dat ze daar gingen zoeken?
die auto is terug gevonden in doorn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Als die auto niet gevonden is... hoe kom je af van een auto?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:20 schreef Doodloper het volgende:
[..]
samequote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
Ik zit me serieus af te vragen wat die vader in Limburg te zoeken had.
Ze zouden op vakantie naar België gaan dacht ik, misschien dat ze op de terugreis waren?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien wist hij van gekkigheid niet wat te doen, je weet ook niet in wat voor persoonlijke situatie hij zat. Aangezien ze bij Jeugdzorg liepen kan het zo zijn dat hij wellicht met de kids de grens over wilde, maar zich later bedacht heeft?quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Fredo55 het volgende:
En opeens knapt er iets in zijn hoofd en besluit hij maar zijn 2 kinderen te dumpen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ze zouden op vakantie naar België gaan dacht ik, misschien dat ze op de terugreis waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |