Precies, gewoon een grappenmaker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat de post die geciteerd wordt om 19:36 uur geplaatst is, dat is 1,5 uur geleden en dan zou politie wel gestopt zijn met zoeken en hebben gemeld dat ze gevonden zijn.
Dat is volgens mij onzin, anders waren ze om 20:00 uur echt niet met groot materieel gaan zoekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat de post die geciteerd wordt om 19:36 uur geplaatst is, dat is 1,5 uur geleden en dan zou politie wel gestopt zijn met zoeken en hebben gemeld dat ze gevonden zijn.
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo ziek om zulke dingen te plaatsenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wel walgelijk om daar grappen over te maken
dat bedoel ik dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:04 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is volgens mij onzin, anders waren ze om 20:00 uur echt niet met groot materieel gaan zoeken
of iemand dacht het gehoord te hebben, plaatst het op twitter, wordt een paar keer geretweet, etc. en zo help je een leugen onbedoeld de wereld in; hoeft niet per se met zieke mensen te maken te hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal zo ziek om zulke dingen te plaatsen
ah zo, ja dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja ok kan ook maar zulke dingen plaats je toch niet zonder dat je daar zelf duidelijkheid over hebt of zeg dan "dat je hebt gehoord of daar of daar gelezen dat ze dood zijn" of iets in die trant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
of iemand dacht het gehoord te hebben, plaatst het op twitter, wordt een paar keer geretweet, etc. en zo help je een leugen onbedoeld de wereld in; hoeft niet per se met zieke mensen te maken te hebben.
Afgelopen weekend goed weer geweest dus ook veel wandelaars geweest, kan vanalles zijn...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah zo, ja dat klopt niet helemaal.
Las ook dat er spullen aan de rand van het bos zijn gevonden.
'Dat zal je leren'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stel dat hij hun meegenomen heeft in de dood. Waarom liet hij geen briefje achter? Hoe kan hij de moeder in zulke onzekerheid laten verkeren?
Hoe?
Die zullen toch al de hele tijd daar aanwezig zijn op zoek naar sporen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Wicky15 het volgende:
Heb van een kennis gehoord die daar woont dat de jongens gevonden zijn, en de Nfi ter plaatse is..
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef J0ycie88 het volgende:
En het verhaal dat de partner van vader een lange tijd niet bereikbaar was snap ik ook niet helemaal.. Als politie doe je er toch alles aan om in contact te komen?
Mijn inziens niet, als de politie je zoekt in dit geval denk ik niet dat ze wachten tot iemand vanzelf reageert of het zo een beetje op zijn beloop laten. Als dat wel zo is, vind ik dat een schande..quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?
kom eerst met bewijzen voordat je afgaat op wat geruchten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Lijkenwagen is ook al gezien, volgens de kennis.
Dat je op je werk je telefoon niet kunt opnemen kan ik begrijpen, maar dat je dan compleet onbereikbaar zou zijn gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon op stap was of op haar werk, kan toch?
Geloof er niks van, dat is wel erg snel. Als ze een lichaam zouden vinden doen ze eerst sporenonderzoek, wat vaak al een hele tijd duurt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om voorbarig conclusies te trekken ofzo, ik zeg alleen wat die kennis zegt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef webb2012 het volgende:
[..]
kom eerst met bewijzen voordat je afgaat op wat geruchten.
je kennis is de enige die dat roept, op Twitter vind ik er niks over dus het lijkt me niet helemaal juistquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:21 schreef Wicky15 het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om voorbarig conclusies te trekken ofzo, ik zeg alleen wat die kennis zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |