quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:56 schreef KoningStoma het volgende:
Vanmorgen 4 eieren met veel knoflookpoeier op. Nu ruften als een kalf.
Die foto heb ik nog wel, zo'n circusolifantquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja er liep een kudde? olifanten door mijn straat!
Ooooo ja! Ik heb die foto niet meer maar dat was zo bizarquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja er liep een kudde? olifanten door mijn straat!
Mooiste was dat ik niet wist dat er hier een circus was snapte er niets vanquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die foto heb ik nog wel, zo'n circusolifant
Weet het nog als de dag van gister, tranen over me wangen van het huilenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hold the phone mensen.
Als eerst; Hoi, mijn naam is Rohit. Blij? Ga erop fappen.
Dit heb ik verteld aan Nick en Maurice en zo ver ik weet wisten alleen zij dat. Ik heb ze ook verteld dat ze het niet door moesten vertellen, dat zou ik zelf doen.
Opeens wist Tamara mijn naam ook, dus blijkbaar heeft 1 van hun hun mondje voorbij gepraat.
Wie het ook was..krijg een pik in je mond ofzo. En zo wist de helft van het SC mn naam ook, tenminste dat is wat mij verteld werd.
Nu gaat het mij er niet om dat mensen het weten, maar dat het als een bitchmove verspreid werd. En als dat niet waar is, excuus. So what als ik anoniem wil zijn en m'n naam niet wil vertellen..big fucking deal. Dat jullie dat gedaan hebben..petje af. Ik ben niet net zoals jullie en vroeg zelf ook niks.
En waarom ik niet meer reageer in dit topic; Het topic was toch al een puinhoop en had altijd een kutsfeer en na deze situatie was het best wel genoeg.
Nu zullen jullie wel commentaar hebben etc over mij en wat een noobactie dit is, kinderachtig what so ever. Als jullie dat vinden, so be it. Hou het voor je. Nu weten wat jullie wouden weten.
Maar nu hoeven jullie het niet meer over mij te hebben over waarom ik niet meer reageer.
[ afbeelding ]
dramaqueen muchquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet het nog als de dag van gister, tranen over me wangen van het huilen
En dan ging het niet eens over Stefquote:Op zondag 19 februari 2012 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee met een jood die nergens iets van afweet kun je geen discussie voeren
Slechte kopie van Toshquote:
Toshquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Slechte kopie van Tosh
Rob had gewoon Rob & Big moeten blijven doen
Don hoe zit het hier mee?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:12 schreef badboynova het volgende:
Mijn vriendin krijgt net een brief van cjib binnen met het volgende
Feit- fietsen zonder voor/achterlicht
Datum- 06-01-2009
Opgelegde sanctie- 20,00 euro
Te betalen- 17,34 euro
gelukkig was Tauch er om hem terug te halen :quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 04:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
fap Fap fap
hey man pringles rustig aan, we weten alemaal dat kk dagelijks 1 piemel in zijnmond heeft dus maakt niet uit
ik zal in ider geval mijn politeke shit achterwege latenn en dan hoop ik je hier terug te zien, we missen je en je bent 1 fakking baas en held michhas trouwens ook. ik wist je naam niet en zoi graag ook liever pieter hebben geheten
zoals rossdale zei HET IS hier aletijd 1 FEEST
[ afbeelding ]
houdoe!
Kan je nagaan... als je daar een slechte kopie van bentquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tosh
[..]
Don hoe zit het hier mee?
Deze manquote:Op maandag 20 februari 2012 04:46 schreef Tauchmeister het volgende:
ik wist je naam niet en zoi graag ook liever pieter hebben geheten
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:14 schreef Michhas het volgende:
stome klotzak bij upc ze zeggen tegen me mich je modem is kpot dus je moet nieuwe va ons krijge
ik zeg ok geef maar mi mang zegge nee we moet een montur langs sturen ik zeg wanner komt die dan ja tussen twaalf uur en zes uur
potverdikwik nou ik zit al te wachten hel lang maar de montur is nog niet gekome echt een goore lul teef klotzakken wlegh :s
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef PierreTT het volgende:
Dit is wel wat voor Stef
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En nu ga ik een TV kopen later xoxoxoxoxo
Kijk nou eerst wat voor iets je wilt knuppelquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En nu ga ik een TV kopen later xoxoxoxoxo
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:55 schreef PierreTT het volgende:
Verse sate in haringsaus
Batta gevers in overvloed
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Braadharing met saus in je natte bever
quote:
Holy shitquote:
Ik heb daar toch geen verstand van ik laat me wel inlichtenquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk nou eerst wat voor iets je wilt knuppel
Dadelijk zit je thuis met zo'n ding en zit je te zeiken over de reactietijd
Hmm hebben die knuppels van de MM daar wel verstand van dan?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb daar toch geen verstand van ik laat me wel inlichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |