Geeft niet, het belangrijkste is er.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor de rest is Dordt compleet ruk, maar who cares
Ik schenk jou mijn mooiste pollepel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het lepeltopic gemist
Wat lief. Ik zou hem met mn leben beschermen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik schenk jou mijn mooiste pollepel.
Huh? Nooit in Utrecht geweest? Doe eens niet zo gek danquote:
De plek waar men Spatieloos vereeuwigd in woord en geschrift.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, Ik ben nieuw in ARG7, wat s dit eigenlijk
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De plek waar men Spatieloos vereeuwigd in woord en geschrift.
jawel. gewoon een stad als ieder ander. Ken het station onderhand beter dan mijn eigen huis.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Huh? Nooit in Utrecht geweest? Doe eens niet zo gek dan
Hier komen alle piratenfans tesamen om eens in de 2 weken af te spreken om te gaan larpen in zeeland. Ik heb een leuk zeilbootje aldaar waar we gezellig onze favoriete verhaaltje na kunnen spelen en om achteraf natuurlijk lekker een eindje te gaan zeilen met wat versnaperingen aan boord.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:26 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, Ik ben nieuw in ARG7, wat s dit eigenlijk
Ik ben een grote piratenfan, van Alestorm tot de Strawhats en Captain Jack Spearow
Larpen, dat heb ik altijd al willen doen, ik ga als piraat!quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hier komen alle piratenfans tesamen om eens in de 2 weken af te spreken om te gaan larpen in zeeland. Ik heb een leuk zeilbootje aldaar waar we gezellig onze favoriete verhaaltje na kunnen spelen en om achteraf natuurlijk lekker een eindje te gaan zeilen met wat versnaperingen aan boord.
Wij allemaal natuurlijk. Het is natuurlijk wel leuk al je een eigen persoonlijke personage aanneemt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Larpen, dat heb ik altijd al willen doen, ik ga als piraat!
Oh ja okee, Ik ben Exvisser, Kapitein Kaalbaard. Ik ben vriendelijk tegenover iedereen die vriendelijk terug is. En ik plunder alleen van de rijke tata's. Ik spaar kinderen hun leven, en sluit aantrekkelijke vrouwen op in de wijnkelder als sekslavinnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Wij allemaal natuurlijk. Het is natuurlijk wel leuk al je een eigen persoonlijke personage aanneemt.
Wat vind je van die kleur roze?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wow je ziet gewoon de moedervlekken
Lijstje vind ik niet zo mooi, sorry als dat je teleurstelt, maar dat van die bril is wel leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat vind je van die kleur roze?
Oh hallo jijquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijstje vind ik niet zo mooi, sorry als dat je teleurstelt, maar dat van die bril is wel leuk
Alleen je spaakbeen wou ik eigenlijk maar wetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
15-17 cm piemel
1.85 lengte
de rest weet ik niet![]()
82kg?
Wie ik?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pas op, voor je het weet heb je een spatie op een plek die je wist dat zou komen.
Wat is ookalweer een spaakbeen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alleen je spaakbeen wou ik eigenlijk maar weten
k moest googlen wat spaakbeen wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Alleen je spaakbeen wou ik eigenlijk maar weten
of andersomquote:
En hoe moet ik dat meten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bot in onderarm die bij de duim zit zegmaar (tussen elleboog en pols, dat lange bot)
Is ie homo dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k moest googlen wat spaakbeen was
[..]
of andersom
hangt er vanaf hoe je je arm vast houdt, als je hem zo in typhouding hebt staan: vanaf je duim naar de binnenkant van je elleboog ? ofzo?quote:
denk het niet, hij vond dat roze lijstje niet zo leuk, maar de bril wel, dus 50/50quote:
Zou ik wel fijn vindenquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef Furdinand het volgende:
Moet je homo zijn om lekker van bil te gaan dan?
Liefde>lustquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zou je niet een hetero doen als hij er in toe stemt?
Ontkenningsfase dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef Spatieloos het volgende:
Oh, sorry om verwarrend te zijn. Ik ben geen homo, ik ben heteroseksueel. De kleur roze heeft in mijn ogen niks met seksualiteit te maken, en zowel, dan ben ik een beetje metroseksueel, dat houdt in dat ik een heteroseksueel man ben, maar wel vrouwelijk.
Ja er zit vast wel een beetje homoseksualiteit in me, dat me lichtelijk biseksueel maakt. Maar dat is alleen in verband me pedoseksualiteit, en daarvoor zou je onder de 8 moeten zijn. Dat niet alleen, pedoseksualiteit is verboden, dus ik doe er niet aan.quote:
Say whatttt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja er zit vast wel een beetje homoseksualiteit in me, dat me lichtelijk biseksueel maakt. Maar dat is alleen in verband me pedoseksualiteit, en daarvoor zou je onder de 8 moeten zijn. Dat niet alleen, pedoseksualiteit is verboden, dus ik doe er niet aan.
Heb jij die dildo nog?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik trek mijn tanga aan, pak jij het fototoestel?
Oh dus je bent 8, nou als je niks tegen papa en mama verteld, en ook niet tegen politie, dan mag je best eens langskomen.quote:
Oh...quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja er zit vast wel een beetje homoseksualiteit in me, dat me lichtelijk biseksueel maakt. Maar dat is alleen in verband me pedoseksualiteit, en daarvoor zou je onder de 8 moeten zijn. Dat niet alleen, pedoseksualiteit is verboden, dus ik doe er niet aan.
Die grote paars of die rode met knobbeltjes?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb jij die dildo nog?
Ik heb hem niet nodig dus ik niet...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je bent 8, nou als je niks tegen papa en mama verteld, en ook niet tegen politie, dan mag je best eens langskomen.
Knobbeltjes en weerhaakjes. Doet denken aan 300 jaar geleden toen mannen het nog hadden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Die grote paars of die rode met knobbeltjes?
klinkt positief, maar ik was anders bloedserieus. Maar geen zorgen ik heb nog geen kind aangeraakt, ik heb alleen neigingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Renesite het volgende:
Deze man is een giller. En nee, niet op het moment dat hij anaal ontmaagd wordt. Meer de humoristische variant.
Heb je daarover wel eens contact gehad met iemand waarmee je kan praten? Een hulpverlener/psycholoog?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
klinkt positief, maar ik was anders bloedserieus. Maar geen zorgen ik heb nog geen kind aangeraakt, ik heb alleen neigingen.
Doe je het wel eens op een nightstand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
One, two, three or more-night-stands dus
ik was niet echt serieusquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je daarover wel eens contact gehad met iemand waarmee je kan praten? Een hulpverlener/psycholoog?
Op een nightstand? Doet haat overkomen als 'mijn haar is op de tondeuse stand' .quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doe je het wel eens op een nightstand?
heb jij wel eens met een hulpverlener gepraat ! Schobbejakquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je daarover wel eens contact gehad met iemand waarmee je kan praten? Een hulpverlener/psycholoog?
Eens, nu heb ik nog maar 1 nachtkastjequote:Op woensdag 8 mei 2013 23:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doe je het wel eens op een nightstand?
Ik wel. Wanneer je hierover grapjes maakt zit er een onderliggende laag in je psyche. Dat heb je wellicht zelf niet door. Ik ben serieus want ik heb ervoor gestudeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |