Daar gaan de kijkcijfers van DWDDquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
Als Spangas op 1 september op hetzelfde tijdslot blijft, is het tegelijk met dwdd.
NIETquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
Als Spangas op 1 september op hetzelfde tijdslot blijft, is het tegelijk met dwdd.
Wie heeft geen profiel op Spangas.nl?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft hier een profieltje aangemaakt op spangas.nl?
Hmm... de bom-aanslag van Turk Mural, Het antwoord op de vraag van Raaf, namelijk De Aanslag van Harry Mulisch, en het feit dat Spangas een aanslag op je intelligentie is? Meer kan ik zo niet bedenken...quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:31 schreef alors het volgende:
Niemand die de fantastische dubbelzinnigheid van mijn TT opmerkt
We hebben een winnaar! Je prijs isquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Hmm... de bom-aanslag van Turk Mural, Het antwoord op de vraag van Raaf, namelijk De Aanslag van Harry Mulisch, en het feit dat Spangas een aanslag op je intelligentie is? Meer kan ik zo niet bedenken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
We hebben een winnaar! Je prijs isYeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu heb ik eindelijk een cadeau voor de nieuwe koning![]()
Ik schakel net inquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
Ik zie Tinco bijna niet in het donker.
Ze willen Nola terughalen via een wetswijziging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:16 schreef Broodboor het volgende:
Ik snap die verhaallijn over die partij niet, wat doen ze nou eigenlijk?
Wat ze nou precies doen weet nog niemand.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:16 schreef Broodboor het volgende:
Ik snap die verhaallijn over die partij niet, wat doen ze nou eigenlijk?
En de bende van rastaneger is ook verdwenenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Vind het maar niks dat ze Corky zo plotseling afgekapt hebben.
Die gaan nu ook boeken lezen zeker.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:31 schreef Broodboor het volgende:
[..]
En de bende van rastaneger is ook verdwenen
Ach gewoon morgen de herhaling kijken, heb je nog wat tegeod.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:32 schreef Latert het volgende:
Kut ik kon er niet bij zijn... zo te lezen was het weer een leuke dag op het Spangalis.
Nieuwe verhaallijn. Het waarom volgt nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |