Ben je lesbi?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
laat ff foto zien dan ik hou van turkse dames
Oh, ze kijkt ook nog eens Communityquote:
Pa van Yuriquote:
www.albert.nl ¿quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef krioro het volgende:
Ben al chagrijnig dat mijn planning voor vandaag van heel de dag en nacht in bed liggen niet door kan gaan omdat ik boodschappen moet doen. kkleven.
Negerslet.quote:
Nee, staat op nummer 3, na Donnie Darko en Fightclub (srs)quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, ze kijkt ook nog eens Community.
Is Memento toevallig je favoriete film?
Denk niet dat die tussen nu en over 4 uur nog komen bezorgen, SUKKEL.quote:
Ga je weer in je broek pissen op die meet? Zou zeker baas zijnquote:
Oké, ga maar lekker ergens anders perfect zijn, ik ben je zatquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, staat op nummer 3, na Donnie Darko en Fightclub (srs)
Daar heb ik nu luiers voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ga je weer in je broek pissen op die meet? Zou zeker baas zijn!
En ons huwelijk dan, breek m'n hart niet zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, ga maar lekker ergens anders perfect zijn, ik ben je zat.
Dit in combinatie met jouw ondertitelquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu luiers voorEn het was OVER mijn broek
trouw met me?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, staat op nummer 3, na Donnie Darko en Fightclub (srs)
Omdat je al bezet bent hè, anders was ik nu op mijn driewielertje naar je toe gefietstquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En ons huwelijk dan, breek m'n hart niet zo
Jij hebt toch die aardappelneus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zit de hele dag op haar zolderkamer en snakt naar de aandacht van bebrilde fokkers.
Echt zo boers weer hè, tripje AH is 1 min lopen manquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Denk niet dat die tussen nu en over 4 uur nog komen bezorgen, SUKKEL.
quote:
Jezus wat is vandaag goed voor m'n egoquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat je al bezet bent hè, anders was ik nu op mijn driewielertje naar je toe gefietst.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt zo boers weer hè, tripje AH is 1 min lopen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |