Meisje. Stel je eens voor dat zoiets je neemt en je naam roept met zo'n accent. Zo liefdevol. Of had je liever een Haags accent?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
die zachte g
ben steenkoud geworden
Er is inderdaad niks meer tussen Haags en zachte G in.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meisje. Stel je eens voor dat zoiets je neemt en je naam roept met zo'n accent. Zo liefdevol. Of had je liever een Haags accent?
Internetverbinding doet t vrijdag pas. Mobielquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ambi spreek nog eens wat in? Jij hebt een leuke stem
Krio heeft al kleinkinderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De moeder van Krio's toekomstige baby's
Zo'n Haags accent dat in je oor "ik vind je lekkah" kreuntquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meisje. Stel je eens voor dat zoiets je neemt en je naam roept met zo'n accent. Zo liefdevol. Of had je liever een Haags accent?
Niets mis mee.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo'n Haags accent dat in je oor "ik vind je lekkah" kreunt
quote:
Ahaahhahahahaha nu is ie weg!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De moeder van Krio's toekomstige baby's
laat ff foto zien dan ik hou van turkse damesquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ahaahhahahahaha nu is ie weg!
Allure, dikke, gefrustreerde Turkin met grote bek.
Pik je dit, Allurequote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Allure, dik, gefrustreerd, met grote bek.
Dit klinkt niet echt als een BB-levenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef krioro het volgende:
Ben al chagrijnig dat mijn planning voor vandaag van heel de dag en nacht in bed liggen niet door kan gaan omdat ik boodschappen moet doen. kkleven.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef krioro het volgende:
Ben al chagrijnig dat mijn planning voor vandaag van heel de dag en nacht in bed liggen niet door kan gaan omdat ik boodschappen moet doen. kkleven.
Wel, want moet morgen vroeg op omdat gym maar van 9 tot 12 open is, vandaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit klinkt niet echt als een BB-leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |