Ik heb de mijne al.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:39 schreef Gorzalka het volgende:
Gridlok, zullen we twee dames vinden die fan zijn van Steen en gaan double daten?
Ik ken heel zijn 101 barz sessie uit m'n hoofd. Maar ik ben helaas al zo goed als getrouwd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:39 schreef Gorzalka het volgende:
Gridlok, zullen we twee dames vinden die fan zijn van Steen en gaan double daten?
Flikker toch op met je gemompel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ken heel zijn 101 barz sessie uit m'n hoofd. Maar ik ben helaas al zo goed als getrouwd.
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ken heel zijn 101 barz sessie uit m'n hoofd.
Don't care, will touchquote:Maar ik ben helaas al zo goed als getrouwd.
Ovuleren zeiden ze waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik mompel? Ik schijn juist te overarticuleren
Je bent blond he? Zal overwegen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[..]
Don't care, will touch.
Nep puh tssss, is dialect waar ik opgegroeid ben.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zat al wild te googlen wat een hts is.
In de VS vinden ze al dat je overarticuleert als je de eerste "t" in internet uitspreektquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik mompel? Ik schijn juist te overarticuleren
Den Haag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nep puh tssss, is dialect waar ik opgegroeid ben.
Jij zwijmelt weg bij arische goden?quote:
Samen de badkamer mozaïeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Samen de badkamer mozaïeken.ik kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent fan van die doorgesnoven mongool?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ken heel zijn 101 barz sessie uit m'n hoofd. Maar ik ben helaas al zo goed als getrouwd.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bent fan van die doorgesnoven mongool?
Abort mission.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |