deel het door 3quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik weet het nog wel, ongeveerAls ik er echt aan terugdenk kan ik ze allemaal nog wel voor de geest halen.
Maar meer als wat ik zeg zijn het er echt niet, dan zou ik wel een lager getal verzinnen.
Daarboven heeft het geen zin dat getal te noemen om je "eer" te beschermen terwijl het er meer zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Weer eentje uit je dikke duim? Of ga je dit onderbouwen?
Neuh, voel me daar niet goed genoeg voor op het moment.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Denk je dat jij vanavond een aantrekkelijk meisje in je bed kunt krijgen als je daar je zinnen op zou zetten?
Je komt hier altijd over alsof je snakt naar seks en te gefrustreerd bent om dat aan jezelf toe te geven. En daarom misschien zelfs wel dit soort 'excuses' tegenover jezelf maakt.
Nogmaals heb het altijd veilig gedaan met condoom. Dus geen soa's.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon als de relatie serieus is een test doen, na een maand of 3 min. Dat is in het geheel geen gedoe, testje is zo gedaan. Is uitslag goed dan kan je lekker zonder condoom.
Zou het eens doen zo'n testje, weet je of je je toekomstige maagdje geen chlamydia bezorgt en haar onvruchtbaar maakt.
Ik las 1 x in de de 3 weken schrok al hahah.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ach, relativeer het. Als je een vaste relatie hebt en zeker een keer of 3 in de week neukt ben je sexueel een stuk actiever dan iemand die wekelijks een one night stand heeft. Alleen het aantal partners verschilt.
Zijn er nogsteeds meer dan Elan trektquote:
Wat voor relaties heb jij!quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:11 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik las 1 x in de de 3 weken schrok al hahah.
Ik ben geen actieve virgin-hunter hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Daarboven heeft het geen zin dat getal te noemen om je "eer" te beschermen terwijl het er meer zijn.
Ventjes zoals jij gaan al overstuur van alles boven de 5 en andere mannen geven er niet zo om als het er meer zijn, daar is liegen niet nodig.
Jah, ik neem bewust een risiko, dat klopt, daarom test ik ook, zodat als ik een soa heb ik dat weet en er wat aan kan doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nogmaals heb het altijd veilig gedaan met condoom. Dus geen soa's.
Als jij het condoom als niet 100% betrouwbaar ziet dan moet je ook geen seks hebben met mannen met condoom want neem je zelf ook bewust een risico.
He hallo ik las dat !! Als ik mag kiezen is wel ietsje veel meerquote:
Niets mis met iemand die uit princiepe niet het bed induikt met mensen, ieder moet zijn eigen pad bewandelen en goed met zichzelf door de deur kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben geen actieve virgin-hunter hoor
Ben of was misschien wel net zo'n slet als jou maar vind het wel bewonderenswaardig als mensen dus m/v het wel kunnen opbrengen.
En dan breekt het rubber en blijkt diegene na test seropositief te zijn. En dan? Wat koop je dan voor je testje achteraf?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Jah, ik neem bewust een risiko, dat klopt, daarom test ik ook, zodat als ik een soa heb ik dat weet en er wat aan kan doen.
Jij neemt onbewust risiko's en brengt daarmee anderen ook in gevaar(degene met wie je een relatie hebt en het zonder doet), dat vind ik veel erger.
Hmm, nee. Want dat heb je niet nodig om vanavond een leuke meid aan de haak te slaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, voel me daar niet goed genoeg voor op het moment.
Neehoor ik wil wel erg graag die ervaring krijgen en vind het klote dat dat veel energie voor mij kost om te krijgen.
Vind je het geen excuus dan? Dat ik niet 1-1 afspreek met vrouwen?
Dan heb je nogsteeds een erg grote kans dat je de dans ontspringt. Gelukkig is het niet zo dat hiv ook onmiddelijke besmetting betekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan breekt het rubber en blijkt diegene na test seropositief te zijn. En dan? Wat koop je dan voor je testje achteraf?
Dan kan je uiteindelijk beter de gok nemen met één persoon dan het geneuzel waar jij mee bezig bent.
Dit dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, nee. Want dat heb je niet nodig om vanavond een leuke meid aan de haak te slaan.
Van wat ik zoal aan jouw posts en topics heb gelezen... Ik denk dat als ik jou vanavond mee zou sleuren in het uitgaansleven, dat ik dan een onzekere, sociaal-ongemakkelijke en onbegrepen jongeman meevoer. En dat dat grote invloed heeft op waar je nu staat, en dat de meeste vrouwen daar op af zouden knappen.
Dat je maagd bent kunnen ze dan bijna ruiken, maar dat zal niet het ergste zijn. Vrouwen willen je niet op basis van je maagd-status of 'x partners gehad' teller. Je moet gewoon leuk zijn en iemand zijn zonder ze, dan zijn ze al snel tevreden.
De posts waar jij op reageerde waren gericht aan kiwi die vind het hele maagd blijven en wachten maar gelul zei die.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Niets mis met iemand die uit princiepe niet het bed induikt met mensen, ieder moet zijn eigen pad bewandelen en goed met zichzelf door de deur kunnen.
Dat is heel wat anders dan vrouwen die daar niet voor kiezen snollen en sletten te noemen, te zeggen dat hun moraal prut is en dat ze niet loyaal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Slutscore 5-10 ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:15 schreef DroogDok het volgende:
Als ik moet kiezen tussen de maagd en de slet doe mij de slet dan maar. Gelukkig zitten de meeste vrouwen er tussen in.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:17 schreef Elan het volgende:
[..]
De posts waar jij op reageerde waren gericht aan kiwi die vind het hele maagd blijven en wachten maar gelul zei die.
Een snol of een slet is niet meer een algemene definitie uit de Dikke van Dale voor iemand die zich makkelijk laat neuken en er veel partners op na houdt dus voel je niet zo aangesproken.Ho zeg, je gaat me geen woorden in de mond leggen; dat heb ik niet gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Nou goed ik hoef me niet te bewijzen aan je dus dat scheelt weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, nee. Want dat heb je niet nodig om vanavond een leuke meid aan de haak te slaan.
Van wat ik zoal aan jouw posts en topics heb gelezen... Ik denk dat als ik jou vanavond mee zou sleuren in het uitgaansleven, dat ik dan een onzekere, sociaal-ongemakkelijke en onbegrepen jongeman meevoer. En dat dat grote invloed heeft op waar je nu staat, en dat de meeste vrouwen daar op af zouden knappen.
Dat je maagd bent kunnen ze dan bijna ruiken, maar dat zal niet het ergste zijn. Vrouwen willen je niet op basis van je maagd-status of 'x partners gehad' teller. Je moet gewoon leuk zijn en iemand zijn zonder ze, dan zijn ze al snel tevreden.
Wel man jij dacht dat er iets psychisch niet in orde was met mensen die daar voor kiezen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ho zeg, je gaat me geen woorden in de mond leggen; dat heb ik niet gezegd.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja, dat zou ik absoluut een afknapper vinden. Seks is leuk, lekker, en ik zou me serieus afvragen wat er aan de hand is met die persoon dat die zich er tot dan toe van onthouden heeft. Bovendien heb ik helemaal geen zin
Nou ja, op mijn leeftijd(ruim in de 30) is het wel erg vaak zo dat er dan iets "is" met iemand, want wachten op de ware is 1 ding, ruim in je 30ste nogsteeds niemand gevonden hebben met wie je je leven wil delen(of daarvan overtuigt was voor een tijd iig) is toch wel wat anders.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel man jij dacht dat er iets psychisch niet in orde was met mensen die daar voor kiezen.
[..]
Nuance. Prima als je mijn mening aanhaalt, maar quote me dan ook letterlijk in plaats van een eigen interpretatie te geven zoals iets "gelul" vinden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:19 schreef Elan het volgende:
Wel man jij dacht dat er iets psychisch niet in orde was met mensen die daar voor kiezen.
kiwi die vind het hele maagd blijven en wachten maar gelul zei die.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ja, dat zou ik absoluut een afknapper vinden. Seks is leuk, lekker, en ik zou me serieus afvragen wat er aan de hand is met die persoon dat die zich er tot dan toe van onthouden heeft. Bovendien heb ik helemaal geen zin om iemand nog alles te moeten leren in bed. Ik snap helemaal niets van kerels die op maagdjes vallen.
Niets mis meequote:
[..]
De posts waar jij op reageerde waren gericht aan kiwi die vind het hele maagd blijven en wachten maar gelul zei die.
Een snol of een slet is niet meer een algemene definitie uit de Dikke van Dale voor iemand die zich makkelijk laat neuken en er veel partners op na houdt dus voel je niet zo aangesproken.Na je 20ste nog nooit een relatie hebben gehad waar sex bij kwam kijken is toch ook wel apart hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Vriendschap, heet dat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Na je 20ste nog nooit een relatie hebben gehad waar sex bij kwam kijken is toch ook wel apart hoor.
Je zal maar op de ware hebben gewacht en dan past die er niet in niet ook lullig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Nou ja, op mijn leeftijd(ruim in de 30) is het wel erg vaak zo dat er dan iets "is" met iemand, want wachten op de ware is 1 ding, ruim in je 30ste nogsteeds niemand gevonden hebben met wie je je leven wil delen(of daarvan overtuigt was voor een tijd iig) is toch wel wat anders.
Begin 20 ben ik het geheel met je eens dat er niets mis met iemand hoeft te zijn, richting eind 20 en hoger wordt die kans steeds kleiner.
Waarom zou je op je 20e dan een relatie gehad moeten hebben?quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Na je 20ste nog nooit een relatie hebben gehad waar sex bij kwam kijken is toch ook wel apart hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |