Ik woon in Limburg dus het moet toch met de post of je moet verder elders in het land komen toevallig?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:57 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ja je kunt er nog mee bellen. En dat kun je natuurlijk uitgebreid uit testen als je 'm komt halen.
Als dan wil ik het zowiezo met pakketpost en verzekeingtje aangezien het me anders te trikky is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Nee ik kom vrijwel nooit onder de rivieren. Wil 'm eventueel op eigen risico wel opsturen
Bij waterschade krijg je niks terug. Althans zo staat het op zonzoo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:12 schreef lollypoppp het volgende:
Del jefe: ga lekker zelf je iphone5 inleveren je krijgt er nu nog zon 150 euro voor zolang je nog kan bellen. dus laat je niet in de luren leggen hier.ik werk voor een telecom provider
Hij gaat ook niet voor minder dan 150 wegquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:12 schreef lollypoppp het volgende:
Del jefe: ga lekker zelf je iphone5 inleveren je krijgt er nu nog zon 150 euro voor zolang je nog kan bellen. dus laat je niet in de luren leggen hier.ik werk voor een telecom provider
Geen beeld meer, en maakt geen foto'squote:Op woensdag 8 mei 2013 18:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat doet de camera niet meer? Hij maakt geen foto's of hij laat geen beeld zien?
Dus de camera applicatie werkt ook niet meer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:37 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Geen beeld meer, en maakt geen foto's
Kan ik hem niet voor die 170 komen halen vanavond?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:08 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Ik wacht vanavond even de biedingen af, en zal morgenochtend weer van me laten horen
Dat snap ik, en dat risico durf ik ook best aan. Ik probeer alleen een beeld te krijgen van wat ik wel en wat ik niet moet vervangenquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:13 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
watervlek is nog te zien, maar al een stuk minder dan op bovenstaande foto
heb paar keer gebeld zonder problemen
gps, touch screen, wifi en bluetooth werkt en kun je natuurlijk testen bij evt. ophalen
maar het blijft natuurlijk een apparaat waar water in heeft gezeten, ik weet niet of dat op de lange termijn nog gevolgen kan hebben
http://support.apple.com/(...)lands&product=iphonequote:A: Batterijvervangingsservice
Als uw iPhone service nodig heeft wegens het afgenomen vermogen van de batterij om een elektrische lading vast te houden en dit niet wordt gedekt door de garantie van Apple, het AppleCare Protection Plan of de wettelijke consumentenrechten, voert Apple service uit op uw iPhone tegen servicekosten. Raadpleeg voor meer informatie Batterijvervangingsservice.
B: Service buiten garantie
Als u een iPhone hebt die niet in aanmerking komt voor service onder garantie maar wel voor service buiten garantie, voert Apple service uit op uw iPhone tegen kosten voor de service buiten garantie (hie
iPhone-model Service buiten garantie
iPhone 5 ¤ 241,10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |