Anders gaat Marianne Thieme helemaal flippenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die hoeft er niet voor te boeten als Anouk de finale niet haalt
Het perscentrumquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, wat hebben zij gezien dat ik gemist heb?
Nou, nog maar een keer gekeken en ze zingt het zo dat ik het nu een enorm saai kutnummer vindquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:24 schreef KoningPils het volgende:
http://www.songfestivalwe(...)-anouk-maakt-indruk/
Het is ook geen generale, en daarbij bleef het achtergrondkoor in het eerste refrein wel heel erg stil.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, nog maar een keer gekeken en ze zingt het zo dat ik het nu een enorm saai kutnummer vind
Het mot gewoon goed jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is ook geen generale, en daarbij bleef het achtergrondkoor in het eerste refrein wel heel erg stil.
het is niet zo dat mevrouw nog even een half uurtje voor de halve finale kan soundchecken.quote:
Ze kan beter de tekst op haar arm schrijven., valt toch niet op tussen de tattoosquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het is niet zo dat mevrouw nog even een half uurtje voor de halve finale kan soundchecken.
Dan kan ze beter tijdens de repetities kijken/luisteren of het geluid en bijvoorbeeld het achtergrondkoor wel goed loopt, ookal staat ze er zelf als een houten plank bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is het een knip/plak filmpje van beide keren dat ze vandaag heeft gerepeteerd, want op dat eerste filmpje van haar doet ze een rare uithaal ergens en vergeet ze de tekst. Maar op het filmpje van die blog niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:17 schreef Greys het volgende:
Maar eh... ben ik nou scheel of doet de windmachine het niet in die 'officiële clip'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |