Ze passen dan de norm aan en dan slaagt niemand. Of ze houden de norm zoals ze 'm gedacht hadden. Aanpassing van de norm is om te kalibreren, het is niet zo dat 95% van de gevallen willen laten slagen en 5% af laten vallen ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Totaalzinloos het volgende:
Een goede vriend van mij kwam hiermee:
Wat nou als niemand, maar dan ook niemand zijn examen maakt. Dan haalt iedereen een 1. De N-term is altijd zo hoog dat het gemiddelde een voldoende heeft, dus dan is de N-term 5,5
Dat betekent dat iedereen een voldoende heeft, maakt niet uit wat er gebeurd.
Natuurlijk is dit een beetje onhandig met lotingsstudies, dus kunnen de mensen met lotingsstudies in het tweede tijdvak hun cijfer omhoog halen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef papernote het volgende:
Totdat één iemand stiekem toch zijn examen maakt en een cijfer >1 krijgt. De N-term wordt dat 5,49999... en dus zakt iedereen behalve die ene.
Jammer dat er dit soort mensen bestaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef papernote het volgende:
Totdat één iemand stiekem toch zijn examen maakt en een cijfer >1 krijgt. De N-term wordt dat 5,49999... en dus zakt iedereen behalve die ene.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Zeroku het volgende:
Sinds wanneer hebben ze op speciaal onderwijs ook eindexamens.
Lijkt me heel erg sterk dat ze de norm op 5,5 gooien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef Totaalzinloos het volgende:
Jezus, het is een theorie. Theorie != praktijk.
Zeker nog nooit van het Prisoner's dilemma gehoord? Dit is eenzelfde variant, maar dan met duizenden "prisoners" in plaats van twee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Jammer dat er dit soort mensen bestaan
Juist niet, dit is hartstikke communistischquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef Pharkus het volgende:
In theorie zou ik die gehele generatie afvoeren naar de goelag. In praktijk heb ik er niks over te zeggen.
Ik zou diegene zijn in mijn jaar, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:00 schreef SaxoPower het volgende:
En toch is er dan altijd 1 iemand die ze wel maakt. En dan ben je skruwed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |