Marusha vond ik ook beter, maar dit is een toffe tweedequote:
Niets van te merken, ik zie wel regen.quote:
Zo trouw ben ik niet meer de laatste tijd, bovendien zit ik niet met jullie in een zwemclub (waar Giel het over heeft)quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens moeten wij als trouwe luisteraars niet een keertje een 15 minute request invullen?
Neuh....quote:
Als't doorgaatquote:
Positief blijven. En als het niet doorgaat; her loss toch?quote:
Ik ben heel neutraalquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Positief blijven. En als het niet doorgaat; her loss toch?
Nou ja, dan moet ze het ook niet toezeggen! Niks zo stom als op het laatste moment ertussenuit knijpenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben heel neutraal
Als het niet doorgaat vind ik het ook best, zou het wel kunnen begrijpen zelfs van haar kant
Goed idee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Trouwens moeten wij als trouwe luisteraars niet een keertje een 15 minute request invullen?
Moet ze helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, dan moet ze het ook niet toezeggen! Niks zo stom als op het laatste moment ertussenuit knijpen
14.gifquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed idee.
Speciaal voor Roel in ieder geval de Foo Fighters. En voor SC Coldplay.
En natuurlijk ook Plage
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed idee.
En natuurlijk ook Plage
Mja, ik zou het zwak vinden. Doen wat je beloofd hebtquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet ze helemaal zelf weten![]()
Ik ben vrij apathischKan na 1 of 2 dates wel totaal anders worden
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed idee.
En natuurlijk ook Plage
Zaterdag sowieso leuk feestjequote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Mja, ik zou het zwak vinden. Doen wat je beloofd hebt
Ik denk dat we zojuist de lijst compleet hebben gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
En Kane en Blof natuurlijk ook op de lijst.
Ook tof, maar toch andersquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zaterdag sowieso leuk feestje
Uit eten met de vriendengroep voor een verjaardag van een vriendin van me. Daarna belanden we vast wel weer in de kroeg(en nee, niet de Zwarte Ruiter, maar ergens op het Plein vermoedelijk
)
Tsssssss flauw hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook tof, maar toch anders![]()
Daarom zeg ik haast nooit dingen toe, dan hoef ik ook niet als een chicken ertussenuit te knijpen
Zelfbescherming, ik zeg alleen maar dingen toe waarbij ik me veilig voel en waarvan ik zeker weet dat ik niet op m'n bek gaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tsssssss flauw hoor![]()
Ja heb wel weer eens zin met de vriendengroep te stappen
Jij gaat lekker buiten naaien gok ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zijn iedereens plannen voor dit lekker lange weekend?
Ik vertel mijn plannen niet ivm rare gedachtes en beelden die mensen hierbij krijgen.
Niks, ik plan niet zoveel meer van tevoren in. Het weekend is leeg, ik ga het zienquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zijn iedereens plannen voor dit lekker lange weekend?
Ik vertel mijn plannen niet ivm rare gedachtes en beelden die mensen hierbij krijgen.
Heerlijke tiener dat je bentquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jij gaat lekker buiten naaien gok ik.
Plan van lama: Morgen feest, stage,werken,bier,brak en dat was het weekend
Ik ben nog bij je in de buurt geweest net, heb nog naar je gezwaaid. Lamme arm nu, omdat ik niet wist waar ik precies moest zwaaien...quote:
De stad zelf, of het dorp?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben nog bij je in de buurt geweest net, heb nog naar je gezwaaid. Lamme arm nu, omdat ik niet wist waar ik precies moest zwaaien...
alleen in het dorp heb ik gezwaaid, al ben ik ook in de stad geweest. Boodschappenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
De stad zelf, of het dorp?
Zit nu in de stad
quote:
Wist dat het weer verkeerd opgevat ging wordenquote:
Ja, en deze opmerking ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wist dat het weer verkeerd opgevat ging worden
Maar da's saaiquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfbescherming, ik zeg alleen maar dingen toe waarbij ik me veilig voel en waarvan ik zeker weet dat ik niet op m'n bek ga
Alles is in ordequote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en deze opmerking ook![]()
Het was een serieuze vraag
Neh, komt wel weer. Nu even een poosje lekker op safe. Ik zou naar een aantal meets, maar daar voelde ik me ook niet lekker bij. Laat mij maar even fijn in m'n comfortzone hangen met af en toe een mini-uitspatting. Prima voor nuquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar da's saaiNieuwe dingen doen
op je bek gaan
Die zijn vaak leukquote:
En hij geldt ook voor Birkenstocks en Uggsquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Die zijn vaak leuk![]()
Via Twitter krijg je er een paar per dag
Dan heb je toch lekker geen empatie voor mijquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En hij geldt ook voor Birkenstocks en Uggs
Uggs zijn nog de minst erge van de 3 overigensquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb je toch lekker geen empatie voor mij
uggs zijn net straatpantoffels En ja ik heb Birkenstock sandalen, niet slippers. Omdat ze zo lekker lopenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Uggs zijn nog de minst erge van de 3 overigens
maar ik vermoed dat jij birkenstocks hebt
Ik woon net buiten het dorp, dus volgende keer hoef je niet te zwaaien. Ik zie het toch nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef minthy het volgende:
[..]
alleen in het dorp heb ik gezwaaid, al ben ik ook in de stad geweest. Boodschappen
Ik kom bijna via alle kanten het dorp in of uit, dus ik zwaai stug doorquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik woon net buiten het dorp, dus volgende keer hoef je niet te zwaaien. Ik zie het toch niet
Meets? Wie wat welke waar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Neh, komt wel weer. Nu even een poosje lekker op safe. Ik zou naar een aantal meets, maar daar voelde ik me ook niet lekker bij. Laat mij maar even fijn in m'n comfortzone hangen met af en toe een mini-uitspatting. Prima voor nu
Via het 25+topic in R&P. Ik zat ook in de Facebookgroep daarvan, is wel leukquote:
En terecht ook!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Piño komt alleen in R&P om ons te trollen in ons datingsite topique
Klopt ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Piño komt alleen in R&P om ons te trollen in ons datingsite topique
Zo oud ben ik nog niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Via het 25+topic in R&P. Ik zat ook in de Facebookgroep daarvan, is wel leuk
Vanaf heden noem ik je "Piñotje"quote:
Er is ook een 18-25topic, ook met een Facebookgroep. Volgens mij zit Dagoduck daar ook bijquote:
Ok, maar da's de enige compromis die ik sluitquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dubbel o graag, net zoals bij autootje.
Dan hoef ik er dus niet bij. Maar wel bedankt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is ook een 18-25topic, ook met een Facebookgroep. Volgens mij zit Dagoduck daar ook bij
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan hoef ik er dus niet bij. Maar wel bedankt.
Hij en 100 anderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan hoef ik er dus niet bij. Maar wel bedankt.
86 anderen..quote:
Oude taart.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds gisteren mis ik trouwens een boel kortingenHeelveel studentenkortingen zijn t/m 25
Wrijf het er maar in.quote:
Stel je niet aanquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.Ik zie 30 al om het hoekje staan.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.Ik zie 30 al om het hoekje staan.
Dat zeiden ze ook op de middelbare en op de kleuterschool. Straks zeggen ze "het leven begint pas bij 30". Ik geloof niemand meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Ik mag nog maar 1,5 jaar. Je bent in de bloei van je leven meid
Schattig hequote:
Je moet je pas zorgen gaan maken als je niet meer ouder wordt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schattig he
Tegen die tijd ben ik al ver in de 30 en jij al begin 40
En zij maar klagen
Als ik 30 ben zie ik godzijdank nog steeds uit als 20quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Schattig he
Tegen die tijd ben ik al ver in de 30 en jij al begin 40
En zij maar klagen
Tegeltje!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moet je pas zorgen gaan maken als je niet meer ouder wordt.
Dat dacht ik ook op jouw leeftijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik 30 ben zie ik godzijdank nog steeds uit als 20
Kan hard gaan hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik 30 ben zie ik godzijdank nog steeds uit als 20
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op jouw leeftijd![]()
Helaas was het in mijn geval niet waarmaar ja, liever een laatbloeier dan op je 30ste eruitzien als 50
Ik heb bewijs: mijn moederquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kan hard gaan hoor.
25 en de kraaienpootjes knallen in je gezicht.
Je hebt ook een vaderquote:
Onbevlekte ontvangenisquote:
Klopt maar ik ben als 2 druppels water met mijn mamsie.quote:
Ik ook met m'n paquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben als 2 druppels water met mijn mamsie.
Ook dat kan hard gaanquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook met m'n pa
Heb alleen z'n haar niet(aangezien hij dat na z'n 25ste al begon te verliezen en ik nog ene goede bos op m'n hoofd heb staan
)
Het is dat ik een nagenoeg nieuwe badkamer heb, anders had ik hem met m'n eigen tegeltjes kunnen betegelenquote:
Dan doe ik gewoon wat m'n pa deed: Zo snel mogelijk trouwen en nageslacht zekerstellenquote:
Die knuffelde ook bomen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mijn moeder heb ik het karakter van de moeder van mijn opa. Ze had ook een heel groot hart.
Mr. and Mississippi op 73quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:28 schreef Pino112 het volgende:
Damn die lijst.
Will & the People bijv hoger dan Michael Jackson
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:30 schreef FZN05 het volgende:
Geen Maria Mena of Amy Macdonald in de lijst
Lijstjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:30 schreef minthy het volgende:
Het is maar een lijst jongens, keuze van veel mensen.
Mwa, ik heb morgen nog veel tv-programma's te bekijken en anders Stubru. Ik luister eigenlijk nooit lijsten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, boeiend toch? Genoeg andere zenders
Radio NoordKoreaquote:
Typetjequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:52 schreef alors het volgende:
Ja geef die klapmongool nog wat aandacht. Wat een armoe dat je met zulk debiel gedrag 'beroemd' kunt worden.
Hmm, balen! Nu op zoek naar die andere dame? Misschien kan ze wel toevallig komende vrijdag?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef SilentChaos het volgende:
Date gaat niet doorik wacht nog op een reden
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef SilentChaos het volgende:
Mwah, hoeft niet van mij. Vind het wel relaxed zoquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmm, balen! Nu op zoek naar die andere dame? Misschien kan ze wel toevallig komende vrijdag?
Tick...tack...tick...tackquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, hoeft niet van mij. Vind het wel relaxed zowou niet voor niks rustig aan doen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon wat m'n pa deed: Zo snel mogelijk trouwen en nageslacht zekerstellen![]()
Snap ik! Ik zou er hartgrondig van balen, omdat ik er huizenhoog tegenop zou zien. Als het dán niet doorgaat zou ik zijn kop eraf wringenquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, hoeft niet van mij. Vind het wel relaxed zowou niet voor niks rustig aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:
Haha ja maar das anders dan. Mij maakt het niet zoveel uit... Ik kijk er niet naar uit en al helemaal niet tegenop!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Snap ik! Ik zou er hartgrondig van balen, omdat ik er huizenhoog tegenop zou zien. Als het dán niet doorgaat zou ik zijn kop eraf wringen
Doe mij een beetje van dat?!quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha ja maar das anders dan. Mij maakt het niet zoveel uit... Ik kijk er niet naar uit en al helemaal niet tegenop!
Ik vind het gewoon leuk om te doen, maar zenuwen heb ik niet echt om iemand die ik niet ken
Nee ben er zuinig op! Heb het pas een paar jaarquote:
Ik vraag me af of ik naar jouw level kan groeien, jij hebt nu eenmaal meer schijt dan ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ben er zuinig op! Heb het pas een paar jaardaarvoor was ik net als jij
Dat is echt zo'n groot voordeel van iemand daten die je verder niet kentquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha ja maar das anders dan. Mij maakt het niet zoveel uit... Ik kijk er niet naar uit en al helemaal niet tegenop!
Ik vind het gewoon leuk om te doen, maar zenuwen heb ik niet echt om iemand die ik niet ken
Dat vind ik nog veel spannender dan daten met iemand die ik wel ken. Diegene weet hoe ik in elkaar zit en daarbij hoef ik minder in te vullen wat hij denkt. Complex, maar waarquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n groot voordeel van iemand daten die je verder niet kent
Muziek maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie morgen ook allemaal Hemelvaarts dingen doen?
Niks gepland, ik zie welquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:05 schreef Evertjan het volgende:
gaan jullie morgen ook allemaal Hemelvaarts dingen doen?
de Heere Jezus is niet dood, hij leeft in ons allemaalquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Met Hemelvaart vieren dat iemand die al dood was gegaan weer dood gaat
Dan was je reactie ook wel anders geweest, gok ikquote:
Maar meer kans op gezichtsverlies bij een falende datequote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik nog veel spannender dan daten met iemand die ik wel ken. Diegene weet hoe ik in elkaar zit en daarbij hoef ik minder in te vullen wat hij denkt. Complex, maar waar
Daten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:56 schreef SilentChaos het volgende:
Pm stroomt meteen over
Oh wacht, het was Henk
Mwoah, doordat je elkaar kent heb je sowieso wel een toffe avond lijkt mequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar meer kans op gezichtsverlies bij een falende date
[..]
Doe mij maar een niets te verliezen datequote:Op woensdag 8 mei 2013 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, doordat je elkaar kent heb je sowieso wel een toffe avond lijkt me
Voor mijn gevoel heb ik altijd iets te verliezen. Slaat nergens op ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Doe mij maar een niets te verliezen date
Als de date niks is, verlies je die tijd wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heb ik altijd iets te verliezen. Slaat nergens op ook
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Als het me van tevoren al niets lijkt dan weiger ik bij voorbaat al. Als het (online) klikt, dan klikt het in het echt ook welquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Als de date niks is, verlies je die tijd wel ja.
WASTE OF TIMEEEE
Ach volgens mij is het altijd wel mogelijk een prima avond te hebben. Of je moet een complete randdebiel tegenover je hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Als het me van tevoren al niets lijkt dan weiger ik bij voorbaat al. Als het (online) klikt, dan klikt het in het echt ook wel
Precies, al is een randdebiel ook wel tofquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach volgens mij is het altijd wel mogelijk een prima avond te hebben. Of je moet een complete randdebiel tegenover je hebben
u riep?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach volgens mij is het altijd wel mogelijk een prima avond te hebben. Of je moet een complete randdebiel tegenover je hebben
Dan heb je wel weer verhalen om hier te vertellenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, al is een randdebiel ook wel tof
Ik laat het vertellen van verhalen graag over aan SC, van mij horen jullie weinigquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan heb je wel weer verhalen om hier te vertellen
Wie is Loen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, Loen is zwanger. Wat heb je gedaan!!!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist ik veel dat die koekebakker het hier ook zou vragenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wist ik veel dat die koekebakker het hier ook zou vragen
Hangt er vanaf, als je ze bij de thee eet wordt het een ander verhaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mexicano's en koeken zijn niet hetzelfde he
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je ze bij de thee eet wordt het een ander verhaal.
Ze is zwanger van een ei?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Caro Emerald mag wat mij betreft wel wat zakken/eruit vallen, Blaudzun mag wel wat stijgen. Keane staat ook laag vind ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind ze wel verdomd hoog staan.. Ze zijn nu enorm populair natuurlijk, dat snap ik, maar als je naar de rest van de lijst kijkt...
twitter:ramon3fm twitterde op donderdag 09-05-2013 om 00:24:36Mijn nieuwe telefoon werkt op kernenergie.. Tsjermobiel. reageer retweet
Hier is het ook saai, maar dat geeft niet.quote:
ESF / Inhuldiging en vaarwel. De dag die je wist...quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:01 schreef alors het volgende:
Waaaaaaaaaaat ons Ceeke is mod? Ik zie het nu pas
Ah op ESF, coolquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ESF / Inhuldiging en vaarwel. De dag die je wist...
Ja! Ze hebben tegenwoordig in iedere gek vertrouwen, 't is toch te gek voor woorden!quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:01 schreef alors het volgende:
Waaaaaaaaaaat ons Ceeke is mod? Ik zie het nu pas
Nu je het zegt idd, dat klinkt niet goedquote:Op donderdag 9 mei 2013 09:59 schreef Cee het volgende:
Snapt iemand waarom die vrouw in de Volkswagen reclame aan het eind een tia lijkt te krijgen?
"Hmmhnnnnhnnnhnnngggghhhh!!!11!!"quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu je het zegt idd, dat klinkt niet goed
Hij/zij komt klaar, dat kan het ook zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
"Hmmhnnnnhnnnhnnngggghhhh!!!11!!"
Ik snap 'm ook niet. Staan ze in een showroom of hebben ze er een gekocht of zien ze er een rijden en gniffelen ze aan het eind? Of stond de microfoon nog aan nadat ze dachten klaar waren met het inspreken van de commercial?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:07 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat we op een dag als vandaag Hans eventjes terug moeten krijgen. Al was 't maar voor 1 post.
Dat moet je niet zeggen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:09 schreef Pino112 het volgende:
[..], maar denk dat ie nooit weer terugkomt
Omdat?quote:
quote:
quote:
Ja, dan kunnen ze 2 nummers per album draaien, soms zelfs 3. Vind ik leuk, het jammere ervan is dat de beste platen onderaan staan en dus 's nachts worden gedraaid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:22 schreef Pino112 het volgende:
Nummer 44 al? De helft dus gewoon in de nacht weggedraaid.
Gers Pardoel!quote:
Niks mis met de lijst imo, de volgorde is alleen wat raar. Maar ach.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Gers Pardoel!
(geintje. dit is om te illustreren dat het allemaal nog erger had gekund dus eigenlijk moeten we niet klagen)
Dat is voor sommige mensen onmogelijk want van sommige albums ken ik alle nummers wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Cee het volgende:
Overigens dacht ik dat ze vorige week zeiden dat ze 1 hit en 1 onbekend album-nummer zouden draaien. Kunnen we die belofte ook weer overboord gooien.
Gelukkig maar.Hoor liever de hits. Zal ook wel moeten als je Kensington op 10 zet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Cee het volgende:
Overigens dacht ik dat ze vorige week zeiden dat ze 1 hit en 1 onbekend album-nummer zouden draaien. Kunnen we die belofte ook weer overboord gooien.
Ik vind het juist leuk om een onbekend nummer van een bekend album te horen. Dan ontdek je nog eens wat. En het geeft de zender de kans om niet steeds de bekende weg te kiezen qua playlist. Ze zullen de luisteraars er niet mee wegjagen want ze horen sowieso genoeg hits.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Hoor liever de hits. Zal ook wel moeten als je Kensington op 10 zet.
Ja zo suf is dat he, alsof de jeugd van tegenwoordig dat niet meer kent en waardeert.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:31 schreef Cee het volgende:
Verbaasd zijn over het feit dat een 17-jarige The Beatles leuk vindt.
Dan is er dus wel wat mis met de lijst.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niks mis met de lijst imo, de volgorde is alleen wat raar. Maar ach.
Nee want als er echt wat mis zou zijn dan stonden de verkeerde albums erin.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is er dus wel wat mis met de lijst.
Die komt uit 1996 Cee. 1996.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:31 schreef Cee het volgende:
Verbaasd zijn over het feit dat een 17-jarige The Beatles leuk vindt.
Dan zou ik nu een jaar of 2, 3 zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet waar, 17-jarigen komen uit 1982 of zo.
Ja maar jij bent gewoon een multitalented kind dat op zo'n jonge leeftijd al kan lezen, schrijven en posten hier.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:37 schreef Cee het volgende:
Ringo
[..]
Ja maar jij bent gewoon een multitalented kind dat op zo'n jonge leeftijd al kan lezen, schrijven en posten hier.
Was het alweerquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:38 schreef Cee het volgende:
Komen The Beatles verder nog voorbij vandaag of was dit 't hoogst haalbare?
Je maakt een grapje? Toch? Ik wilde het eigenlijk al niet vragen omdat The Beatles natuurlijk wel vaker in de lijst voorkomen.quote:
Nee, St. Peppers is het enige album in de lijst. Een ramp, I know.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? Toch? Ik wilde het eigenlijk al niet vragen omdat The Beatles natuurlijk wel vaker in de lijst voorkomen.
quote:
Abbey Road staat er ook in?quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, St. Peppers is het enige album in de lijst. Een ramp, I know.
Die is al geweest.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben ik blind?
66 THE BEATLES ABBEY ROAD
Je hebt gelijk. M'n zoekfunctie in Chrome faaltquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben ik blind?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben ik blind?
Ohja true, ik dacht aan of er hierna nog meer zou komen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hij zei dat er maar 1 album in stond
Ja zo mooi hequote:Op donderdag 9 mei 2013 10:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Heart of Life
Ik ga zaterdag voor de 3e keer proberen een kaartje te kopen voor deze knakker.
Hij wil wel eens verrassen. Ik heb vertrouwen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:53 schreef alors het volgende:
Domien wil vast Dreaming With A Broken Heart horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |