Oh die ken ik nog niet, al ken ik de rest volgens mij wel van Buisman. Ff noterenquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben verslaafd aan die potten oploscaramelkoffie van Buisman
Die ken ik ook niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben verslaafd aan die potten oploscaramelkoffie van Buisman
Van de sjoelmeet?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet.
Drink echt nooit koffie. Alleen bij Henk (meet cafe in rotterdam) en ik had er nu zo ineens zin in
gatver hahaquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:03 schreef Qwea het volgende:
Heb er nog suiker in geflikkerd 2 kjlonten, maar zonder was ook prima geweest
Ik drink het nooit. Maar de laatste tijd heb ik er zo in ene spontaan zin in. Had laatst hier in het cafe, cafe brulee. Godsammequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink een kopje per dag of zo, soms ook niet, wel liters thee, maar die caramel neem ik in het weekend altijd ´s ochtends
Ja, next time gewoon zonder. Zit al suiker van zichzelf in zag ik. Maar thee drink ik ook zonder (vroeger knalde ik er 5 scheppen inquote:
SORRYquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:07 schreef oh-oh het volgende:
Godverdomme Qut, nu wil ik ook koffie en ik zat net zo lekker
Ja wat heb ik daar nu aan?quote:
Ja dat zeg ik, ik vind gewone koffie echt niet te zuipen. Senseo, mhaw.. maar ik had in Rotterdam Latte macchiato, met caramelsaus, ofzo. Geen idee wat het was, maar sindsdien lust ik koffiequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink koffie altijd zwart, maar heel soms neem ik verkeerd, met melk en zoetjes
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat heb ik daar nu aan?
Ik zal toch op moeten staan nu, godverdegloeiende![]()
![]()
Je hebt bij de jumbo ook lekkere siroopjes voor in de koffie!quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, ik vind gewone koffie echt niet te zuipen. Senseo, mhaw.. maar ik had in Rotterdam Latte macchiato, met caramelsaus, ofzo. Geen idee wat het was, maar sindsdien lust ik koffieMaar alleen "speciale" koffie. Dus latte, brulee, ect.
Gewone koffie, *ril*
Gadverdamme. Vind je die echt lekker?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Omdat het nu eindelijk wat warmer weer is heb ik wel trek in zo'n koude cappu uit het koelvak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |