Ik vind hem nu ook nog leuk, al is 'ie wel wat te grof naar mijn smaak... Alex ken ik niet, Herman kan ik niet uitstaanquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Teeuwen was leuk, vroeger. Alex Agnew vind ik een hele goede, Belgische stand-up comedian. En Herman Finkers
No freaking way, ik vind dat hout juist helemaal mooi zo gekkie!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:11 schreef Miniem het volgende:
Je kan hem ook opschuren en opnieuw lakken.
Verkleurd in de loop der jarenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No freaking way, ik vind dat hout juist helemaal mooi zo gekkie!
Ik houd ook gewoon van dat accentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind hem nu ook nog leuk, al is 'ie wel wat te grof naar mijn smaak... Alex ken ik niet, Herman kan ik niet uitstaan
Ik zeg alleen dat het verkleurd in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat maakt nou toch niet uit, lakken kan altijd nog
Jij houdt ook niet zo van thee begrijp ik?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het verkleurd in de loop der jaren.
Betekend niet dat het er lelijker op wordt.
Huh?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet zo van thee begrijp ik?
Stam en thee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij houdt ook niet zo van thee begrijp ik?
Het is niet moeilijk, zo leer je het alleen maarquote:
Ik zit een speelgoed parkiet te zoeken op google, boh kom ik meteen jonge papegaaien tegen en dan speur ik door naar pupsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:50 schreef Lutte het volgende:
Oh-oh, een vriend van me vraagt of ie een parkiet op z'n studentenkamer kan houden, zeg er eens wat zinnigs over
P.s.: Z'n kamer is wel een ziljoen m²
Voor op die jongen zijn studentenkamerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Waaaaaaaaaarom zoek je speelgoed parkiet dan???
Ja die zijn mooi, maar herriequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die halsbandparkieten vind ik ook zo geestig
Vogel in je bed is vast een chickmagnetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja waarom niet? Hij moet er rekening mee houden dat ze ´s morgens wel gaan schreeuwen, dus uitslapen is mss niet zo fijn, maar met een doek over de kooi? Ik heb vanaf 6.30 ook een vogel in mijn bed
quote:
Bij Bloed, zweet en tranen stikt het er van, zonder dollen!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ook echt geen enkel talent te vinden hè, bij X-factor
Oeh diequote:
Wat is het ook een schatje Bos!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Hij heeft jullie gemist, maar hij is er weer
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies! Het maakt het ook wel moeilijker dat ze met name zoeken naar familieleden van werknemers..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Het hoeft maar 1x raak te zijn. Door blijven proberen! Ik zie jou nog wel op een camping recreatiewerk doen.
En goeiemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |