Ja, wat een panquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
185,- maar kijk nou wat schattigHet moet ook wel vrolijk zijn, als het teveel wit is met een steriel grijs tekeningetje, dan oogt het als van die begrafenis bekertjes
Oh, ik vind ze schattig Picsje, maar ik heb een serviestic. Ik heb een heel groot deel van het trouwservies van mijn overgrootmoeder nog. Mijn oma wist dat ik de enige was die ze waardeerde!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is dit blauwe/turqoise ook wel erg druk.
Zulk serviesgoed als op je foto scoor ik vaak op de vlooienmarkt in Eelde. Vooral de niet handelaren hebben vaak schatten aan koopjes. Van een heleboel oud servies maak ik dan weer etageres, bonbonserveerdingetjes, kopje met kaarsvet en lont. Ik heb nu op de veranda wat oud serviesgoed met vergeetmenietjes volstaan met viola tricolore.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Oh wat een leuke ideeën Stregaquote:Op donderdag 9 mei 2013 01:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, ik vind ze schattig Picsje, maar ik heb een serviestic. Ik heb een heel groot deel van het trouwservies van mijn overgrootmoeder nog. Mijn oma wist dat ik de enige was die ze waardeerde!
Zulk serviesgoed als op je foto scoor ik vaak op de vlooienmarkt in Eelde. Vooral de niet handelaren hebben vaak schatten aan koopjes. Van een heleboel oud servies maak ik dan weer etageres, bonbonserveerdingetjes, kopje met kaarsvet en lont. Ik heb nu op de veranda wat oud serviesgoed met vergeetmenietjes volstaan met viola tricolore.
Hij is lekkerquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb Blueberrrrrrrrrry Muffin ingeschonken, Nonneke, ik ben benieuwd
Anna Karenina is qua aankleding wel mooi. Verhaal gaat wel, niet briljant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben films aan het zoeken, iemand toevallig Anna Karenina gezien, of The Great Gatsby?
Ah, dank je! Ik ga hem opsnorrenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Anna Karenina is qua aankleding wel mooi. Verhaal gaat wel, niet briljant.
Gisteren 15 euro winst.![]()
Nu richting voetbal, om 12.00 uur nog een duel van het 2e elftal.
ik haat het ook. ik werd toch nooit aangenomen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:08 schreef Lutte het volgende:
Ik haat solliciterenJe weet nooit naar wat voor iets ze op zoek zijn!
Wat jammerquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik haat het ook. ik werd toch nooit aangenomen.
arbeidsongeschikt
Zeil heeft ie veeeeel meer grip. Zei al tegen mo dat we anders een groot tapijtkleed moeten hebben voor hem.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:39 schreef oh-oh het volgende:
Boeboe!
Maar is dat zeil ook niet gewoon even glad?
Je moet tapijt kopen voor meneer!!!!!!!!!!!
Boeboequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker onder zijn kinnetje...
Ooh en omdat meneer zo'n last heeft van zijn achterhand, met name links, en dus onwijs moeilijk omhoog komt op laminaat momenteel, want geen grip... dachten we behulpzaam te zijn en een stuk zeil in de kamer te flikkeren. Lekker boeiend dat het totaal niet lijkt, het is voor BoeBoe, who gives a fuck then. Dus, stuk zeil in de kamer, hoppa, halve kamer onder het zeil. Matras tegen de muur aan (1 pers) en een kindermatras (zijn normale matras) bij de bank. Bij beide een waterbak... kan hij kiezen of hij bij ons wilt lekker (bank) of lekker alleen bij de muur / bij mij als ik achter mijn pc zit.
[ afbeelding ]
Waar gaat meneer liggen? Overal, maar niet op het zeil, of zijn matrasgewoon op het laminaat
Je kan 300x zeggen dat het niet mag, hij heeft geen oren
Crosspost
Ja, ik weetsquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Hij ligt je pontificaal uit te lachen op die tweede foto hoor, Boeboef!
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:58 schreef Qwea het volgende:
Ik heb van die nescafe latte vanille zakjes gekocht, best te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |