Ja ik ook, maar ik heb niet altijd zin om een tas mee te nemen hoor, zeker niet bij een concert of zoquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja man, vooral in die van mij, als het daar niet in past was het toch te groot om mee te slepen![]()
![]()
![]()
Ik zie mezelf al wandelen, steekt er ineens die pas uit de voorgevelquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Als ik bv op zaterdag aansluitend aan de ochtendronde meteen even naar de dierenwinkel loop prop ik ook mn pinpas of mn cash er bij, ik sta overal schaamteloos te hengelen hoor
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al wandelen, steekt er ineens die pas uit de voorgevel
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:41 schreef Miniem het volgende:
![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rienenoordbrug.dhtml
Ik had laatst nog een toffe cupcake romper, een grote, toen moest ik nog aan je denken, die had ik graag gestuurd, maar die was al 1,5 jaar gedragen en dus rijp voor de kliko. Dat is wel jammer, dat alleen die beginnende pakjes zo mooi zijn, die zijn amper gedragen en soms maar een of twee keer gewassen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Jouw avond klinkt ook niet verkeerd!
En stiekem hoop ik op slecht weer morgen, ik heb naaiprojectjes, waaronder eindelijk Pis dr pakjes, want Chico moet meer zomershirtjes hebben, ik heb erg veel zwarte, ik moet witte maken voor als het mooi weer is, ik wil hem niet meer te veel naakt in de zon laten lopen
Ohja, kutquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had een armband voor mijn moeder besteld, voor moederdag, hij is op tijd binnen
Oh maar als de print nog enigszins leuk is gebruik ik het gewoon hoor, jammer!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had laatst nog een toffe cupcake romper, een grote, toen moest ik nog aan je denken, die had ik graag gestuurd, maar die was al 1,5 jaar gedragen en dus rijp voor de kliko. Dat is wel jammer, dat alleen die beginnende pakjes zo mooi zijn, die zijn amper gedragen en soms maar een of twee keer gewassen.
Ik word vandaag helemaal blij van de radio
Ze waren echt zo verwassen, en ook gaatjes erin. Ik hou het wel in de gaten als ik weer iets heb!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh maar als de print nog enigszins leuk is gebruik ik het gewoon hoor, jammer!!!
Een van dit soort petjes zoek ik: http://www.hoedshop.nl/Caps-Army-caps.htmlquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze waren echt zo verwassen, en ook gaatjes erin. Ik hou het wel in de gaten als ik weer iets heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:13 schreef Muis006 het volgende:
Van oh-ohpost word ik altijd vrolijk.
Dankjewel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |