Sky heeft van die gestroomlijnde pakken, dat zijn de grote kanshebbers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die renners zijn dadelijk net palingen die tegen de stroom in willen zwemmen.
Helaas niet. Dat ding loopt iets van 15 tot 20 sec achterquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eentje die nipt achter loopt.
charme van het wielrennenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lol op sporza maken ze gebruik van een livestream die ferm achterloopt waardoord de commentaar amper klopt
quote:Maarten Ducrot: Over die Voeckler weet ik trouwens nog een apart verhaal Herbert.
Herbert Dijkstra: Steek van wal.
Ducrot: Het schijnt zo te zijn dat de vader van Voeckler jaren geleden verdwenen is in de Bermuda-driehoek.
Dijkstra: Verdwenen?
Ducrot: Ja, met schip en al. Dat doet toch iets met je denk ik.
Dijkstra: Het lijkt mij dat hij daar soms wel over na denkt als ’ie op de fiets zit. ’Heeft mijn vader mij verlaten, en waarom heeft hij mij verlaten?’
Ducrot: Precies, hij is ook nooit meer teruggekomen.
Ducrot: En de renners...
Dijkstra: Ik wil je even onderbreken hoor. Dit is zo’n prachtig riviertje!
Durcrot: Je praat als een kanoër ineens.
Dijkstra: Ja, het is dan ook een schitterend riviertje. Je kunt er niet langs met je fiets, alleen met de kano. En dan is het ontzettend mooi.
Ducrot: Oh, ik heb helaas mijn kano niet mee.
Heerlijk. Verheug me al op de Tour. Met dit soort verhaaltjes, houd ik mijn beste middagslaapjes.quote:
iedereen verdient een 2de kansquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een gelul van Renaat over Di Luca. Het is toch gewoon een schande dat zo'n figuur nog mag fietsen?
Di Luca is ondertussen al bij z'n 4e kans hoor.quote:
Zuchtquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef Spies het volgende:
[..]
Het wordt inmiddels alweer ontkend door Blanco.
Ik denk niet dat je het zult horen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand roepen als ze nog 5-10 km moeten? Kan ik mooi de RR even terugkijken
hihaho.quote:
Heb je voor vandaag ook weer een voorspelling, dat als de renner:...wint je je laptop weer door het raam gooit?quote:
Als Gesink wint gooi ik mijn laptop het raam uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb je voor vandaag ook weer een voorspelling, dat als de renner:...wint je je laptop weer door het raam gooit?
Even gequote, gewoon, voor de zekerheidquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Gesink wint gooi ik mijn laptop het raam uit.
RR?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
als van hummel wint gooi ik mijn laptop uit het raamquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb je voor vandaag ook weer een voorspelling, dat als de renner:...wint je je laptop weer door het raam gooit?
daar hou ik je aanquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nog geen 5-10 km, weg jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als van hummel wint gooi ik mijn laptop uit het raam
Rijdende rechter was saai.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is nog geen 5-10 km, weg jij.
Italiaans vlakquote:
Maar, maar, maar dan moet Renaat wel even een traantje laten hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:40 schreef TheArt het volgende:
Als ze nu doortrekken op die volgende klim dan is Cav echt kansloos.
Ze zijn de sprint al aan het aantrekken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens de 'Engelsen' is het voor Modolo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef TheArt het volgende:
Bardiani trekt nu dus wel voor door voor Battaglin of Colbrelli.
Ik heb verdomde weinig vertrouwen in Modolo dit seizoen, maar het kan wel ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Volgens de 'Engelsen' is het voor Modolo.
Niet alleen volgens de ticker, was ook in beeld..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Felagund het volgende:
Uran lek volgens de ticker, vervelend moment.
Cataldo wachte hem op en Siutsu stond een wiel afquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:48 schreef Felagund het volgende:
Uran lek volgens de ticker, vervelend moment.
Idd. Prachtige omgeving.quote:
Koekoek!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
joehoe!quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mexicanobakker, joehoe! Nog 10 km.
Water genoeg om groen te worden zo vandaag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik dacht altijd dat Zuid-Italie een grote dorre vlakte was, maar het landschap verrast me positief de afgelopen dagen.
Over 2 maanden is het wel andersquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:52 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik dacht altijd dat Zuid-Italie een grote dorre vlakte was, maar het landschap verrast me positief de afgelopen dagen.
Lijkt me dat minstens Visconti en Intxausti er nog zitten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Ventoso zit in elk geval goed voorin, maar volgens mij wel nog slechts 1 ploeggenoot over.
Zekers,quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me dat minstens Visconti en Intxausti er nog zitten?
En normaal Herrada ook nog welquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me dat minstens Visconti en Intxausti er nog zitten?
AG2R is hem altijd dankbaar voor het ploegenklassement.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:00 schreef DutchSL het volgende:
Dupont, de eeuwige top 20 renner die je nooit ziet.. behalve nu
Komt ook door zn naamquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:04 schreef heywoodu het volgende:
Ventoso rijdt echt de helft van de tijd vol in de wind
Smeets herkent nooit renners, dat is het verschil.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef tong80 het volgende:
Zeggen ze dat Smeet5 geen renners herkent. Wat een falers
Ik zag veel Blanco's in die eerste groep goed over de finish komenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de Nederlanders overeind gebleven?
Die zaten daar niet helemaal voorin, dus dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de Nederlanders overeind gebleven?
Nee das Degenkolb zelf die zich liet vallen omdat ie zo kapot was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Bismarck het volgende:
Ligt ook een mannetje van Argos nog steeds pijn te lijden in de hekken. Het zal van lichte troost voor hem zijn dat Degenkolb de dagzege heeft gepakt.
Mooi. Ik heb geen zin in alle haters.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die zaten daar niet helemaal voorin, dus dat lijkt me wel.
Ja en?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ze zeggen neee dat js degenkolb nee daar ligt degenkolb nee dat is geen degenkolb
Was afgesprokenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef BlaZ het volgende:
Wat een manouvre daar van Degenkolb om langs zijn gevallen ploegmakker te geraken
Dit was gewoon vrij treurig hoor. Als Smeets dit had gedaan was Nederland te klein.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Smeets herkent nooit renners, dat is het verschil.
Ik ben ook slecht in renners herkennen en heb Smeets nog nooit daar op afgezeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:08 schreef tong80 het volgende:
Zeggen ze dat Smeet5 geen renners herkent. Wat een falers
Het was genant, maar het was een enkele keer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit was gewoon vrij treurig hoor. Als Smeets dit had gedaan was Nederland te klein.
Gebeurt ze vaker hoor. Maar daar zijn we in Nederland doof voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was genant, maar het was een enkele keer.
wie was de argos renner die op zijn bek ging?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef TheArt het volgende:
Zie geen renner van Blanco liggen, dus geen Nederlanders tegen de vlakte denk ik.
Of die Argos renner moet een Nederlandse zijn, maar kleine kans.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef TheArt het volgende:
Zie geen renner van Blanco liggen, dus geen Nederlanders tegen de vlakte denk ik.
Ik heb geen flauw idee waar men in Nederland doof voor isquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gebeurt ze vaker hoor. Maar daar zijn we in Nederland doof voor.
Mezgec?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
wie was de argos renner die op zijn bek ging?
Denk niet dat Timmer het was. De Kort zat bij Cavendish.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of die Argos renner moet een Nederlandse zijn, maar kleine kans.
Dat valt echt enorm mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, het aantal keren dat ze fouten maken is ongeveer gelijk aan het aantal keer dat Smeets de renners wel goed herkend (en uit spreekt).quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in renners herkennen en heb Smeets nog nooit daar op afgezeken.
Wel op situaties als 1e bergetappe Tour, 8 sterkste blijven over waaronder een Euskaltel en Smeets/Ducrot weten niet wie het is.. na lang nadenken zeggen ze Perez (kans van 2 op 9) terwijl het gewoon Samu was.
Blanco heeft die tactiek uitgevonden; Scarponi werd met een soortgelijke tactiek een dikke minuut aangenaaid.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nieuwe tactiek, met 2 man van dezelfde ploeg de laatste bocht als eerste aansnijden en dat de 2e renner zich dan laat vallen. Iets voor blanco misschien? Kunnen ze ook eens wat winnen
Ik dacht in eerste instantie wel dat het Degenkolb was, want het was zeer onlogisch geweest als hij die bocht als 2e in was gegaan. Maar toen kwam ie in beeld met die enorme grimas en toen begon ik ook flink te twijfelen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valt echt enorm mee.
Dit is ook wel een slecht moment om je 'gelijk' te willen halen. Zo herkenden ze wel gelijk Canola. Dat was Dijkstra en Ducrot dus echt nooit gelukt.
Dat je die Argos in de chaos niet herkent is niet zo erg. Ik had ook lange tijd niet door dat het Degenkolb was.
Dat is het kwalijke inderdaad. Vergissen is menselijk, maar in de finale van zware etappes kun je meestal wel inschatten wie van welke ploeg er zit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht in renners herkennen en heb Smeets nog nooit daar op afgezeken.
Wel op situaties als 1e bergetappe Tour, 8 sterkste blijven over waaronder een Euskaltel en Smeets/Ducrot weten niet wie het is.. na lang nadenken zeggen ze Perez (kans van 2 op 9) terwijl het gewoon Samu was.
Precies dit. Op het vooraanzicht was ik overtuigd dat het Degenkolb niet was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie wel dat het Degenkolb was, want het was zeer onlogisch geweest als hij die bocht als 2e in was gegaan. Maar toen kwam ie in beeld met die enorme grimas en toen begon ik ook flink te twijfelen.
Ik denk ook Mezgec, zoals ik in een andere reactie ook aangaf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk niet dat Timmer het was. De Kort zat bij Cavendish.
Het moet Mezgec of Damuseau geweest zijn.
Smeets spreekt wel eens namen van renners goed uit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tja, het aantal keren dat ze fouten maken is ongeveer gelijk aan het aantal keer dat Smeets de renners wel goed herkend (en uit spreekt).
Die zat constant voorin (en de helft van de tijd vol tegen de wind in te beuken ipv in een wiel te hangen) en werd opgehouden bij de val.quote:
Jawel: Dekker.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Smeets spreekt wel eens namen van renners goed uit?
wat dacht je van Herbert, Maarten en Boogerd. In een bergrit ging toen een Liquigas renner weg. Ze noemden vier namen van 'nou dan is die het zeker' , maar alle vier fout. Het was immers Frederik Willems (quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik niet goed gekeken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zat constant voorin (en de helft van de tijd vol tegen de wind in te beuken ipv in een wiel te hangen) en werd opgehouden bij de val.
Dat is niet helemaal eerlijk, Frederik Willems die kennen we niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
wat dacht je van Herbert, Maarten en Boogerd. In een bergrit ging toen een Liquigas renner weg. Ze noemden vier namen van 'nou dan is die het zeker' , maar alle vier fout. Het was immers Frederik Willems ()
Boonen had ook al een paar keer problemen met witte lijnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:24 schreef baggerbaas het volgende:
Die gozer van Argos valt ook alleen maar omdat ie op het zebrapad alweer begint te trappen. Is volgens mij toch iets wat een renner als eerste leert: "Wees voorzichtig op witte strepen wanneer het nat ligt."
Voor wat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze overwinning had Argos hard nodig trouwens.
Daar hebben ze niet serieus voor gereden, omdat ze alleen maar op etappeoverwinningen als deze uit zijn.quote:
Die TTT hebben ze gewoon niet vol gereden. Ze hadden er ook helemaal noppes te winnen. Ze gingen naar de Giro puur en alleen voor 1 of meerdere ritzeges voor Degenkolb en dat is bij deze gelukt. Al die andere klassementen of daguitslagen konden ze gestolen worden.quote:
Is toch bijna een puntenverdubbeling voor de World Tour.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor de moraal. Gaat nog niet al te best dit jaar.
Wel een instelling die bewijst dat ze thuishoren in de WT.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die TTT hebben ze gewoon niet vol gereden. Ze hadden er ook helemaal noppes te winnen. Ze gingen naar de Giro puur en alleen voor 1 of meerdere ritzeges voor Degenkolb en dat is bij deze gelukt. Al die andere klassementen of daguitslagen konden ze gestolen worden.
Ach iedereen zo zijn eigen doelstellingen. Vind het wel lovenswaardig. Ze hebben gewoon een visie en wijken daar ook niet van af. En dan maakt het feit of ze WT zijn of niet eigenlijk weinig uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een instelling die bewijst dat ze thuishoren in de WT.
Wat een dropstavenploeg toch ook.
Vorig jaar in de Vuelta werkte het prima. Leverde ze ook hele goede publiciteit op. En de WT heeft ook ploegen die willen werken voor een sprint nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een instelling die bewijst dat ze thuishoren in de WT.
Wat een dropstavenploeg toch ook.
Ik wil helemaal geen gelijk halenquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat valt echt enorm mee.
Dit is ook wel een slecht moment om je 'gelijk' te willen halen. Zo herkenden ze wel gelijk Canola. Dat was Dijkstra en Ducrot dus echt nooit gelukt.
Dat je die Argos in de chaos niet herkent is niet zo erg. Ik had ook lange tijd niet door dat het Degenkolb was.
Ik zie het vaak eerder dan Ducrot en Dijkstra, maar goed, maakt ook niet veel uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Verder vind ik het trouwens volkomen normaal als je eens een renner niet herkent, maar we doen altijd zo moeilijk als iemand het binnen twee tellen niet ziet. Dan wacht je nog ff vier tellen langer.
Dat kan, heb ik ook wel eens, maar hier lijkt het wel eens of mensen juichend achter de tv zitten als ze het eerder/beter zien dan Ducrot en Dijkstra. Is altijd een beetje sneu.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie het vaak eerder dan Ducrot en Dijkstra, maar goed, maakt ook niet veel uit.
Jij ziet altijd dingen die er niet zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kan, heb ik ook wel eens, maar hier lijkt het wel eens of mensen juichend achter de tv zitten als ze het eerder/beter zien dan Ducrot en Dijkstra. Is altijd een beetje sneu.
Ik zou een brief naar de NOS sturen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij ziet altijd dingen die er niet zijn.
Het is gewoon een feit dat Ducrot en Dijkstra haast nooit een renner herkennen en dat is eigenlijk best wel irritant, want dat is over het algemeen toch wel een vrij belangrijk deel van het commentator zijn.
Waar haal je het vandaan dat mensen juichen als ze het beter zien dan D&D? Lijkt me onzin, kan ik de hele middag gaan staan juichen. Schiet toch niet op.
Goede reactie weer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou een brief naar de NOS sturen.
En Boogerd zal wel niet meer aanschuiven? Die herkende ze ten minste wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij ziet altijd dingen die er niet zijn.
Het is gewoon een feit dat Ducrot en Dijkstra haast nooit een renner herkennen en dat is eigenlijk best wel irritant, want dat is over het algemeen toch wel een vrij belangrijk deel van het commentator zijn.
Waar haal je het vandaan dat mensen juichen als ze het beter zien dan D&D? Lijkt me onzin, kan ik de hele middag gaan staan juichen. Schiet toch niet op.
Het blijft een buitengewoon eenzijdig team met geen alternatieven als Kittel en Degenkolb uit vorm zijn. Dat blijkt uit het voorjaar, dan heb je op WT-niveau nog een leuke figurant met Geschke en dat is 't wel over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vorig jaar in de Vuelta werkte het prima. Leverde ze ook hele goede publiciteit op. En de WT heeft ook ploegen die willen werken voor een sprint nodig.
Dit was op de één na laatste klim (die dus wel meetelde voor de bergtrui): 2 km aan 10%.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:53 schreef Wombcat het volgende:
Zie net de samenvatting in het sportjournaal. Lekker vochtig daar
En wat zat Cavendish te harken, die had niet een tandje lichter gemoeten, maar een heel gebit. Zo steil was die laatste klim toch niet?
't Zijn geen wielervolgers, dat is het grote probleem. Als je wielercommentator bent, moet je gewoon élke wedstrijd volgen. Zij houden zich nog niet eens op de hoogte van een hele rits WT-wedstrijden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat kan, heb ik ook wel eens, maar hier lijkt het wel eens of mensen juichend achter de tv zitten als ze het eerder/beter zien dan Ducrot en Dijkstra. Is altijd een beetje sneu.
Da's dus niet extreem steil. In het beeld dat ik zag, zat 'ie te harken alsof het tegen de 20% was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit was op de één na laatste klim (die dus wel meetelde voor de bergtrui): 2 km aan 10%.
Ducrot wel, Dijkstra niet. Al komt dat in het commentaar van Ducrot niet altijd goed naar voren. Dijkstra is er destijds neegezet omdat ze er iemand neer moeten zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
't Zijn geen wielervolgers, dat is het grote probleem. Als je wielercommentator bent, moet je gewoon élke wedstrijd volgen. Zij houden zich nog niet eens op de hoogte van een hele rits WT-wedstrijden.
Eurosport zendt dan ook veel meer wedstrijden uitquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ik Ducrot, Dijkstra en Smeets vergelijk met de commentatoren van Eurosport (b.v. Berkhout, Been en Zonneveld) dan heb ik de indruk dat die laatsten wel alles volgen.
Ducrot kan ook Eurosport kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eurosport zendt dan ook veel meer wedstrijden uit
Haalt het niet bij de snor van Serpaquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:23 schreef cavia_temmer het volgende:
Degenkolb heeft wel een erg "fraaie" snor. Ik hoop dat het een weddenschap is en dat ie met z'n eerste overwinning van 2013 eraf mag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast kan de NOS ook meer gaan uitzenden.quote:
De NOS is juist minder gaan uitzendenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarnaast kan de NOS ook meer gaan uitzenden.
Klopt, maar daarom is het niet te verwachten dat het commentaar beter wordt en dat ze nu wel weten wat er in andere koersen is gebeurd.quote:
Dat vind ik geen argument. Als ze serieus met hun vak bezig zijn kijken ze de overige koersen op Sporza of Eurosport.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Eurosport zendt dan ook veel meer wedstrijden uit
www.ducrot.nlquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat Ducrot buiten zijn commentaarwerkzaamheden doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |