Goeie! Hij mag een het zwaard 'needle' in de fik zetten, om van Cats rondje een brandende ster te maken tot diep in haar dikke darm, terwijl hij vieze hoog-valeriaanse woordjes in haar oor fluistert. zo van : dat vind je lekker he, slettekutjequote:
Needle is niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:33 schreef RamsaySnow het volgende:
[..]
Goeie! Hij mag een het zwaard 'needle' in de fik zetten, om van Cats rondje een brandende ster te maken tot diep in haar dikke darm, terwijl hij vieze hoog-valeriaanse woordjes in haar oor fluistert. zo van : dat vind je lekker he, slettekutje
edit: dat verstaat ze niet. dan maar nat maken met behulp van de Common Tongue
Catelyn heeft iig gewoon lang haar en het is "Joffrey".quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:09 schreef RamsaySnow het volgende:
[..]
Met een kort pittig vlot kapsel en gemakkelijke laarzen met doorlopende zool? Van sommige Karakters hoop je dat ze in sadistische handen vallen.
Cat staat bij mij bovenaan. Ik hoop op een scene waarbij respectievelijk haar borsten worden afgesneden, ze wordt ondergepist, een oog wordt uitgeprikt, haar oogkas wordt geneukt door geoffrey, haar baarmoeder door een giant wordt vernield, twee duimschroeven worden aangedraaid en ze nog twee weken in leven wordt gehouden door de beste arts van Westeros.
zo
Doe normaal vriend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:33 schreef RamsaySnow het volgende:
[..]
Goeie! Hij mag een het zwaard 'needle' in de fik zetten, om van Cats rondje een brandende ster te maken tot diep in haar dikke darm, terwijl hij vieze hoog-valeriaanse woordjes in haar oor fluistert. zo van : dat vind je lekker he, slettekutje
edit: dat verstaat ze niet. dan maar nat maken met behulp van de Common Tongue
quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je SC. Je bent niet half zo interessant als je jezelf vindt, dus doe maar gewoon over GoT praten
Whoop Whoop it's da GOT police!quote:
Post nou maar gewoon leuk mee, dn is iedereen gelukkigquote:Op woensdag 8 mei 2013 18:53 schreef RamsaySnow het volgende:
[..]
[..]
Whoop Whoop it's da GOT police!
[ afbeelding ]
Timmm houd AUB op met die SC, is wel mooi geweest nu..
Onnodig op de persoon gespeeldquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou nou eens op met je SC. Je bent niet half zo interessant als je jezelf vindt, dus doe maar gewoon over GoT praten
Ik heb welgeteld één zo'n post gezien en die was van mij en dat was er nog ééntje van gisteren/in het vorige topic ook. Ik zal het echt nooit meer doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, maar wel 'ik zit op m'n werk', 'ik ga naar huis', zwaaiposts etc.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Maakt me nog steeds interessanter dan jou.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:34 schreef maurisioo het volgende:
Wie denken jullie dat als eerst doodgaat, Ned Stark of Robert Baratheon?
Robert Baratheon, maar dat telt niet echt aangezien hij daarna weer tot leven gewekt wordt door Thoros of Myr.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:34 schreef maurisioo het volgende:
Wie denken jullie dat als eerst doodgaat, Ned Stark of Robert Baratheon?
Frey?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom staat Walder trouwens niet in de OP?
10 likjes van Jon Snow voor diegene die weet over welke Walder ik het heb.
10 likjes van Drogon voor diegene die aan de verkeerde Walder denkt.
quote:
A bastard born from rape, dat is duivelsgebroed en kan niet leuk doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Post nou maar gewoon leuk mee, dn is iedereen gelukkig
Welke van de 8000?quote:
Hodor! Hodor!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef Ugjerke het volgende:
Waarom staat Walder trouwens niet in de OP?
10 likjes van Jon Snow voor diegene die weet over welke Walder ik het heb.
10 likjes van Drogon voor diegene die aan de verkeerde Walder denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
De gedachte alleen al dat we binnenkort weer een jaar moeten wachten maakt me al misselijk...quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:20 schreef maurisioo het volgende:
Zeg laten we nu weer doen alsof er niks aan de hand is?
Heb zin in seizoen 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |