Betreft: sollicitatie bijbaan
Geachte heer/mevrouw,
Hierbij wil ik solliciteren naar de functie van …….. Graag kom ik uw team versterken op zaterdag en/of tijdens vakanties.
Het lijkt mij leuk om mee te werken aan een professionele uitstraling van uw winkel.
Daarnaast help ik de klanten graag door hun vragen op een juiste manier te beantwoorden. Tijdens mijn succesvolle stageperiodes op de opleiding
‘’………’’ heb ik veel contact met klanten gehad. Ik dacht altijd goed mee met de klant tot dat we de juiste oplossing hadden gevonden.
Ordelijk, flexibiliteit, hardwerkend en vooral gedrevenheid zijn enkele kenmerken van mij. Deze kenmerken verwacht ik goed te kunnen toepassen in uw professionele organisatie. Met een hoge werkdruk kan ik goed overweg. Daarnaast ben ik sociaal ingesteld. Ik hou van het contact met klanten en collega’s. Ik doe altijd mijn uiterste best om vragen te beantwoorden met een antwoord waar je mee thuis kan komen.
Een pluspunt is dat ik per direct beschikbaar ben.
Graag zou ik mijzelf nader voorstellen in een persoonlijk gesprek.
In afwachting van uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Naam
BRIEF 2
Betreft: sollicitatie voor de functie *functie* (vacaturenummer *vacaturenummer*)
Geachte heer/mevrouw,
Door middel van deze brief solliciteer ik op de functie *functie* binnen uw organisatie, zoals beschreven op *locatie*.
Op dit moment ben ik op zoek naar een passende baan omdat ik zojuist ben afgestudeerd aan de *instelling*. Tijdens mijn zoektocht naar een passende baan kwam ik de vacature tegen. Graag wil ik mijn sollicitatie toelichten.
Tijdens mijn opleidingen ben ik veel met *vul interessante dingen in* bezig geweest. *verdere info dat relevant is voor de functie*
*stukje over dingen die ik heb gedaan vanwege de uitdaging en verdieping van mijn kennis*
De reden dat ik bij X wil werken is omdat X een professionele uitstraling naar buiten heeft en een diversiteit aan klanten bedient in verschillende branches. De diversiteit en de bedrijfstakken waarin X opereert spreekt mij erg aan. *nog meer bla bla bla waarom jij er wilt werken*
Graag licht ik in een persoonlijk gesprek mijn motivering toe. Hiervoor kunt u contact opnemen via mijn telefoonnummer of mijn e-mail adres. Beide vindt u in mijn cv.
Met vriendelijke groet,
*naam*
Welke brief vinden jullie het beste? Ze moeten nog wel aangepast worden uiteraard