Wat is dezequote:Op woensdag 8 mei 2013 08:37 schreef DynastyL het volgende:
Geen zin?? Lekkere motivatie zeg heb je uberhoudt wel zin in je stage
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 08:37 schreef DynastyL het volgende:
voor wat dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:40 schreef -supergirl- het volgende:
Hey haha toevalluuuug ik moet ook nog een brief maken maar niet voor een stage..
uberhoudt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:37 schreef DynastyL het volgende:
Je gaat een stage doen en je bent niet werkeloos?quote:
Betaald.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:47 schreef Katoenzaadje het volgende:
[..]
Hij moet eerst maar eens leren om te werken zonder betaalt te krijgen
Naast mijn studie heb ik ook werk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:51 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je gaat een stage doen en je bent niet werkeloos?
Wow, werk je en studeer je tegelijkertijd dan? Waarom zoek je dan nog een stageplek?
Jij studeert niet. Jij komt uit 99. Jij ben 14.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:51 schreef moi99 het volgende:
[..]
Naast mijn studie heb ik ook werk.
Heb je daar nooit eerder van gehoord?
Dat is niet me geboortedatumquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij studeert niet. Jij komt uit 99. Jij ben 14.
Ik zie al meteen waarom je geen zin hebt een sollicitatiebrief te schrijven, de spellingscontrole laat dan allemaal rode streepjes zien.quote:
Gewoon gaan werken manquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:57 schreef Dibble het volgende:
Kan erger. Ik moet solliciteren, anders geen uitkering toch
Je bent te lui om te gaan solliciteren voor je stage. Watvoor werk moet je dan wel niet hebben? Heb je zo'n oranje overall aan?quote:
En je bent zeker ook helemaal niet van '99??quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:00 schreef moi99 het volgende:
Mijn motivatie voor school is verloren. Het gaat om mijn eindstage
Voor volgend jaar? Dan kan je nog wel even uitstellen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:00 schreef moi99 het volgende:
Mijn motivatie voor school is verloren. Het gaat om mijn eindstage
Volgend schooljaar, septemberquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Voor volgend jaar? Dan kan je nog wel even uitstellen.
Voor dit jaar? Dan ben je te laat, moet het voor volgend jaar en kan je dus nog wel even uitstellen.
nee een net overhemd en shitquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:01 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je bent te lui om te gaan solliciteren voor je stage. Watvoor werk moet je dan wel niet hebben? Heb je zo'n oranje overall aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |