SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg jij nouquote:Amputatie...
Wat als je je eigen smakelijke lichaamsdeel opeet? Wel de voedingstoffen maar niet het gewicht.. toch??
Ja hier heb ik serieus ook al aan gedachtquote:Werken met een doel werkt ook altijd wel Zolang je het maar niet koste wat het kost wilt bereiken. Alhoewel er ooit een fragment op tv was (Brainiac?) waarin ze zich afvroegen hoeveel je in 24 uur kon afvallen en dat is misschien handig voor de laatste dag (sauna bezoek, haren scheren, nagels knippen, klysma )
quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:53 schreef Sjeen het volgende:
Geen vreetkick van de stress, 2 dagen voor ik ongesteld zou moeten worden en gewoon 82,1 kilo vandaag... Ik hoop dat deze lijn lekker zo blijft lopen.
thnxquote:
meisje, eet eens wat meer ,zo ga je in de spaarstand.quote:Op woensdag 8 mei 2013 07:55 schreef Vicky het volgende:
Stomme weegschaal... 75, 5...
Lijstje:
O: brinta met banaan
S: shapen en buikspieren
T: appel
L: kwark met muesli
T: gekookt eitje
D: home made kippensoep met iets van brood
Ik ga maar eens lijnzaad halen. Mijn darmen zijn van slag. Hebben jullie heel of gebroken?
ik maak er vanavond een salade bijquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:24 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
meisje, eet eens wat meer ,zo ga je in de spaarstand.
dit!! Hoewel blei nog een weekend Billund van me tegoed heeft eerst...quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:11 schreef Isabeau het volgende:
NouhouIk ben zo dol op de Efteling en jullie gaan allemaal en ikke niehiet!
En Vicky, BE heeft gelijk hoor. Poepen doe je van vezels, bulk, water en beweging.
druiven, kersen. Schijtgarantie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik maak er vanavond een salade bij
Heb je verder nog tips om mee aan te vullen?? Ik ben zo inspiratieloos momenteel
BE, veel plezier. Ik denk dat de mannen het geweldig gaan vinden! Mijn dames vroegen gisteravond al weer wanneer we weer gaan
Nou, vooruit, het is van mij niet zó lang geleden. Heel erg veel plezier met de kinderen! Zo leuk, voor het eerst in de Eftelingquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
Isa, helpt het als ik zeg dat het 15 jaar geleden is dat ik er was?
We gaan nu voor het eerst met de kinderen. Ik ben zo benieuwd hoe ze het vinden!
pruimenquote:
't is natuurlijk ook niet zo dat Vick niks eet he. Al zijn het wel veel vloeibare substanties vandaag, dus met wat extra groente valt er genoeg te kakkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 08:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
pruimenmaar wat er niet in zit, komt er ook niet uit natuurlijk..
Vandaag beetje vage dag, vrij en dan gaat mijn hele schema altijd aan gort. Moet nu iets verzinnen dat ik makkelijk kan meenemen als tussendoortje vanmorgen. We gaan naar de drukkerij met een bulk kinderen om te kijken hoe het communieboekje gedrukt wordt.
net nog ff evergreen op. Druiven op de boodschappenlijst en vanavond sla met komkommer, avocado en tomaatquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is natuurlijk ook niet zo dat Vick niks eet he. Al zijn het wel veel vloeibare substanties vandaag, dus met wat extra groente valt er genoeg te kakken
Door de bodybuilders? Ja, ik vind het wel een applaus waardquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef Cuppiecake het volgende:
Holy fuck. Mijn uitspraken worden wel gigantisch uit zijn proportie getrokken zeg.
Wie, wat waar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef Cuppiecake het volgende:
Holy fuck. Mijn uitspraken worden wel gigantisch uit zijn proportie getrokken zeg.
Ohquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Door de bodybuilders? Ja, ik vind het wel een applaus waard
Ja, ik kreeg er nu pas een melding van. De enige reden waarom ik gezegd had dat ik zoveel sportte was omdat iemand zei dat ik maar moest gaan sporten als ik geen bikini aandurf.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door de bodybuilders? Ja, ik vind het wel een applaus waard
Ja, er is ook gezegd dat iemand met maat 38 dik is door die luiquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:28 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg er nu pas een melding van. De enige reden waarom ik gezegd had dat ik zoveel sportte was omdat iemand zei dat ik maar moest gaan sporten als ik geen bikini aandurf.
Naja, ik vraag me vooral af of ze wel het juiste beeld hebben bij die maten. Want als je mij ziet zie ik er nou ook echt niet super dik uit ofzo. Mensen geloven ook nooit hoeveel ik weeg. Maarjaquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, er is ook gezegd dat iemand met maat 38 dik is door die luiLekker negeren
Nee klopt, maar dat bij sommigen elke vorm van realiteitszin ontbreekt is al lang duidelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Naja, ik vraag me vooral af of ze wel het juiste beeld hebben bij die maten. Want als je mij ziet zie ik er nou ook echt niet super dik uit ofzo. Mensen geloven ook nooit hoeveel ik weeg. MaarjaZolang als ik het maar weet. Hoe gaat het bij jullie allemaal? Ik ben een tijdje minder actief geweest.
Echt? Ze realiseren zich ook dat je door het squatten dermate stevige billen krijgt dat er maar weinigen zijn die dan nog in een maatje 36 passen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, er is ook gezegd dat iemand met maat 38 dik is door die luiLekker negeren
Net zoals gewicht niet alles zegt. Je kan door krachttraining natuurlijk aankomen in gewicht, maar wel een stuk strakker worden. Op die dikke billen van het squatten na danquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef Tinkepink het volgende:
Echt? Ze realiseren zich ook dat je door het squatten dermate stevige billen krijgt dat er maar weinigen zijn die dan nog in een maatje 36 passen?Het zelfde geldt voor bovenarmen trouwens (helaas
)
Naja, ze roepen constant dat maat 36 voor iedere vrouw haalbaar is als je maar dertig uur per week in de sportschool gaat zweten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ze realiseren zich ook dat je door het squatten dermate stevige billen krijgt dat er maar weinigen zijn die dan nog in een maatje 36 passen?Het zelfde geldt voor bovenarmen trouwens (helaas
)
Dan is ze dus dik en verdient ze alle hoon. (vrij naar hun beperkte wereldbeeld)quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ze roepen constant dat maat 36 voor iedere vrouw haalbaar is als je maar dertig uur per week in de sportschool gaat zweten.
Maar ik hoop maar gewoon dat ze met maat 36 eigenlijk "een afgetraind lichaam" bedoelen. Want een afgetrainde vrouw van 1.83 bijvoorbeeld krijg je met de beste wil van de wereld niet in een 36 natuurlijk.
Uiteraard. En lui en dom natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan is ze dus dik en verdient ze alle hoon. (vrij naar hun beperkte wereldbeeld)
gesubsidieerd sporten met een uitkering. Jaaaa.... nee echt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ze roepen constant dat maat 36 voor iedere vrouw haalbaar is als je maar dertig uur per week in de sportschool gaat zweten.
Maar ik hoop maar gewoon dat ze met maat 36 eigenlijk "een afgetraind lichaam" bedoelen. Want een afgetrainde vrouw van 1.83 bijvoorbeeld krijg je met de beste wil van de wereld niet in een 36 natuurlijk.
Ho ho, 't kan best. 's Morgens sta je om 6 uur op, dan ga je een uurtje squatten. Dan douchen en naar je werk. Je komt om 17:00 thuis, dan eet je een bak kwark en zes hardgekookte eieren. Je gaat van 18:30 tot 21:30 naar de gym. Dan heb je al vier uur te pakken. Op werkdagen haal je dus al 20 uur. Als je dan in het weekend een tandje bij zet en vijf uur per dag pakt kom je makkelijk aan dertig uur. En als je dat er niet voor over hebt ben je gewoon lui en zal je altijd een lelijk dik varken blijven. Zo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
gesubsidieerd sporten met een uitkering. Jaaaa.... nee echt niet.
* douche-eendje gaat weer aan t werk :p
Luilak!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ooit ben ik ook van maat 42 naar 34-36 gegaan, maar ik heb daar driekwart jaar over gedaan en moest er heeeeel erg veel voor sporten en heeeeel gezond voor eten. Denk aan minimaal 10 - 12 uur per week intensief sporten en rond de 1600 - 1800 kcal eten.
Dus ja, het kan. Als je steviger bent zul je het langer moeten volhouden. Maar of het echt realistisch is![]()
Ik ben in 4 jaar tijd, met minder sport en meer en iets ongezonder eten 3 kilo aangekomen ten opzichte van toen, en dit is goed vol te houden. Maar dat superstrakke, superfitte is niet te doen voor een volwassen vrouw die ook nog een (fulltime) baan heeft en kinderen/vrienden/een leven heeft.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja! Scheld mij uit!Ik verdien het, lui wezen dat ik ben
Ik vind het heel fijn om te horen dat het kan, maar zo belangrijk is slank zijn voor mij gewoon écht niet. Gelukkig maarquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
Ooit ben ik ook van maat 42 naar 34-36 gegaan, maar ik heb daar driekwart jaar over gedaan en moest er heeeeel erg veel voor sporten en heeeeel gezond voor eten. Denk aan minimaal 10 - 12 uur per week intensief sporten en rond de 1600 - 1800 kcal eten.
Dus ja, het kan. Als je steviger bent zul je het langer moeten volhouden. Maar of het echt realistisch is![]()
Ik ben in 4 jaar tijd, met minder sport en meer en iets ongezonder eten 3 kilo aangekomen ten opzichte van toen, en dit is goed vol te houden. Maar dat superstrakke, superfitte is niet te doen voor een volwassen vrouw die ook nog een (fulltime) baan heeft en kinderen/vrienden/een leven heeft.
Hey anabooltje, je bericht klopt niet met mijn dagindeling en andere afsprakenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ho ho, 't kan best. 's Morgens sta je om 6 uur op, dan ga je een uurtje squatten. Dan douchen en naar je werk. Je komt om 17:00 thuis, dan eet je een bak kwark en zes hardgekookte eieren. Je gaat van 18:30 tot 21:30 naar de gym. Dan heb je al vier uur te pakken. Op werkdagen haal je dus al 20 uur. Als je dan in het weekend een tandje bij zet en vijf uur per dag pakt kom je makkelijk aan dertig uur. En als je dat er niet voor over hebt ben je gewoon lui en zal je altijd een lelijk dik varken blijven. Zo.
Dagindeling schmagindeling, je hebt er dus niks voor over. Als je er echt goed uit wil zien doe je dat, fattie!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hey anabooltje, je bericht klopt niet met mijn dagindeling en andere afspraken![]()
![]()
met zo'n schema kun je beter.je huur opzeggen/huis verkopen en in de gym gaan wonen
jajajaja ga jij je epische borstspieren nou maar weer trainen hottiequote:Op woensdag 8 mei 2013 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dagindeling schmagindeling, je hebt er dus niks voor over. Als je er echt goed uit wil zien doe je dat, fattie!
Mwehehehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |