Ik was op vakantie dus heb waarschijnlijk de post met je tetten gemist, zou je ze even opnieuw kunnen posten? Dm is ook goedquote:
Internet Explorerquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen iets anders dan IE nog voor hipsters was
Nee hoor, die je heb je niet gemistquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was op vakantie dus heb waarschijnlijk de post met je tetten gemist, zou je ze even opnieuw kunnen posten? Dm is ook goed
Moet me inhouden om geen Tong80 grap te makenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef Norakiaan het volgende:
IE is niet erg populair meer. Iedereen aan chrome/Firefox. Niemand draait hier iOS met safari dus?
Ik hoor Paint.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef Caland het volgende:
Wel netjes het hoofd van Kuyt met paint bewerkt.
Wegwezen dan vrouwmensquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor, die je heb je niet gemist
Ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef Norakiaan het volgende:
IE is niet erg populair meer. Iedereen aan chrome/Firefox. Niemand draait hier iOS met safari dus?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was op vakantie dus heb waarschijnlijk de post met je tetten gemist, zou je ze even opnieuw kunnen posten? Dm is ook goed
Maak hem nou maar gewoon of DM het me.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet me inhouden om geen Tong80 grap te maken
opera, ik heb wel os x maar heb safari nooit fijn gevonden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:59 schreef Norakiaan het volgende:
Iets met Safari en Afrikaquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maak hem nou maar gewoon of DM het me.
Doe hem maar en dan ga ik lachen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet me inhouden om geen Tong80 grap te maken
Zouden veel users hier blij mee zijn heb ik het ideequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tong80 gaat op Safari in Afrika!! Ha ha ha!!!
Hier ook, in een colaglas...quote:
Ik heb ook ooit 'sterke'' drank gedronken, maar weet niet hoe het heette.quote:
Niks moet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:03 schreef Norakiaan het volgende:
Vandaag maar eens een windows Phone bestellen. Je moet toch wat.
Nog even oefenenquote:
Ja safari is imo niet echt sterk. Net als al die zooi die tussen de 10 en 20 procent in zit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit 'sterke'' drank gedronken, maar weet niet hoe het heette.
safari zoveel nostalgiequote:
malibu?quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit 'sterke'' drank gedronken, maar weet niet hoe het heette.
Bedoelde u: bacardi Lemonquote:
Flesje passie laten kopen door een junk en hard gaan mattie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
safari zoveel nostalgie
als 14 jarige naar concerten gaan en safari wegtikken
Caneiquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Flesje passie laten kopen door een junk en hard gaan mattie.
Dat is geen sterke drankquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
De sterkte drank die ik ooit heb gedronken is baco.
met wat goldstrikequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
De sterkte drank die ik ooit heb gedronken is baco.
Volgens mij was dat het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |