SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Paint ftwquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
Hij schrijft de spelregels voor Russisch Roulette op![]()
Ik kan helaas alleen niet photoshoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Digo
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef Tropanzia het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen wel jammer dat Batman niet zo netjes in de vakjes kan schrijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier knul
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
Deze is echt te goedquote:
quote:
Klopt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef mstx het volgende:
Volgens mij is hier ooit al eens een topic over geweest.
Geen backup gemaakt dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
Klopt...
ONZ / [paint] Batman's brief
Ik zie dat mijn bijdragen in dat topic door tinypic zijn gewist...
Ik heb bijna 4000 plaatjes/ui's/gifjes op tinypic staan en elders ook nog een flink aantal. Heb geen zin om dat allemaal ergens te gaan archiveren of zoquote:
Op je harde schijf...netjes in mapjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb bijna 4000 plaatjes/ui's/gifjes op tinypic staan en elders ook nog een flink aantal. Heb geen zin om dat allemaal ergens te gaan archiveren of zoDan had ik daar een aantal jaren geleden direct mee moeten beginnen...
uploaden op imgur.com dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb bijna 4000 plaatjes/ui's/gifjes op tinypic staan en elders ook nog een flink aantal. Heb geen zin om dat allemaal ergens te gaan archiveren of zoDan had ik daar een aantal jaren geleden direct mee moeten beginnen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |