Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ik mag dat nietquote:
Als je niet mag geven dan houdt het op. En waar moet mijn bloed anders naartoe?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik mag dat nietmaar eigenlijk vind ik dat ik dat verplicht ben. Puur omdat ik zelf zoveel gebruik.
Ja het houdt inderdaad op maar ik vraag zoveel van de medische wereld dat ik wat terug wil doen. En dat doe ik dus door geld te geven en aan onderzoeken mee te werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je niet mag geven dan houdt het op. En waar moet mijn bloed anders naartoe?
lekker slapenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Saaaaaie vergadering, net thuis en morgen gaat de wekker om half vijf, ik heb er zin an
![]()
Pittig. Sterkte alvastquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Saaaaaie vergadering, net thuis en morgen gaat de wekker om half vijf, ik heb er zin an
![]()
treurig inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef senesta het volgende:
God, wat triest weer, hard duimen dat ze in orde zijn maar vrees het ergste..
http://www.hartvannederla(...)-na-zelfmoord-vader/
komt wel goed hopelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef senesta het volgende:
God, wat triest weer, hard duimen dat ze in orde zijn maar vrees het ergste..
http://www.hartvannederla(...)-na-zelfmoord-vader/
Zo ongeveerquote:
Moet je hier komen, mij hebben ze nu twee keer in een maand gevraagd. Maar de eerste keer wilde ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geef al dagen bloed, maar niemand wil het hebben
kanariepietjestopic?quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:18 schreef Laysa het volgende:
Dankzij Greys in het kanarie pietjes topic aan mijn fototoestel gedacht voor morgen
Ik vraag het me af...quote:
Ik zit ook te kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef sararaats het volgende:
Eurovisiesongfestival 1987 op Canvas![]()
Nog nooit gezien (ik was toen 9 jaar)
Ohquote:
Oh! Ja snap ik dat je dat graag op de foto wilt zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:33 schreef Laysa het volgende:
We gaan morgen naar de steenhouderij en dan heeft Tim de eigenaar de steen en rest van het graf daar uit gelegd om te kijken of we die opstelling mooi vinden...en ik wil graag een foto maken van de steen.
Ja hoor...het is sws geen standaard steen...deze is speciaal naar hier gekomen....en hij denkt echt met ons mee....daarom die proefopstelling...en die jongens die hebben echt hart voor wat ze doen. Dus daar heb ik een goed gevoel bijquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ja snap ik dat je dat graag op de foto wilt zetten.
Heb je er vertrouwen dat het helemaal gaat zijn zoals je wilt? Nou ja dat klinkt stomWant je wilt dit helemaal niet. Maar je snapt wel wat ik bedoel
En je mag/kunt dan dus nog aangeven als je iets nog ietsje anders zou willen eventueel?
Ik duim dat je kunt slapen mop en ik vind het oprecht leuk dat je er een beetje plezier aan kunt beleven, aan ons gehyperquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Laysa het volgende:
Ik hou jullie in de gaten![]()
Ik ga proberen te slapen![]()
Het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in je Birds broekje lopen lekken he?
Sterkte morgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekker en sterkte morgenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:40 schreef Laysa het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:07 schreef Laysa het volgende:
Thanx
Misschien klinkt het heel raar, maar die steen is fijn om te regelen. Het is een unieke steen...dat verdient J.
En zo ben ik toch op een goede manier met hem bezig...zelfde als de prachtige plantjes met bloemetjes nu op zijn graf...een zee van bloemen.
Ja ik durf het bijn a niet te zeggen, maar deze doen het goed en schoonmoeders vindt dat ik groene vingers heb.
J zou zich kapotlachen als hij dit wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |