Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ik mag dat nietquote:
Als je niet mag geven dan houdt het op. En waar moet mijn bloed anders naartoe?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik mag dat nietmaar eigenlijk vind ik dat ik dat verplicht ben. Puur omdat ik zelf zoveel gebruik.
Ja het houdt inderdaad op maar ik vraag zoveel van de medische wereld dat ik wat terug wil doen. En dat doe ik dus door geld te geven en aan onderzoeken mee te werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je niet mag geven dan houdt het op. En waar moet mijn bloed anders naartoe?
lekker slapenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Saaaaaie vergadering, net thuis en morgen gaat de wekker om half vijf, ik heb er zin an
![]()
Pittig. Sterkte alvastquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Saaaaaie vergadering, net thuis en morgen gaat de wekker om half vijf, ik heb er zin an
![]()
treurig inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef senesta het volgende:
God, wat triest weer, hard duimen dat ze in orde zijn maar vrees het ergste..
http://www.hartvannederla(...)-na-zelfmoord-vader/
komt wel goed hopelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:20 schreef senesta het volgende:
God, wat triest weer, hard duimen dat ze in orde zijn maar vrees het ergste..
http://www.hartvannederla(...)-na-zelfmoord-vader/
Zo ongeveerquote:
Moet je hier komen, mij hebben ze nu twee keer in een maand gevraagd. Maar de eerste keer wilde ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik geef al dagen bloed, maar niemand wil het hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |