Ik denk dat elke goeie passende middenvelder dat wel kan halen. Eriksen is een totaal ander type en die heeft min of meer dezelfde statistieken. Zijn kracht bij spelhervattingen is wel een groot wapen inderdaad. Ik ben wel benieuwd hoe een Eriksen - Maher zou gaan, dan zou je toch veel meer moeten kunnen combineren in de kleine ruimte.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, het is ook voor alle partijen het beste als hij deze zomer weggaat. Toch denk ik dat hij moeilijker te vervangen is dan veel mensen denken. Hij heeft een hoog rendement voor een middenvelder, deels omdat hij dreigend is bij spelhervattingen. Toch niet onbelangrijk.
Totaal niet op die gozert gelet dit seizoen, ben benieuwd. Al acht ik de kans zeer klein dat meneer Jordania hem naar een concurrent laat gaan voor een normaal bedrag.quote:
van Ginkel komt sowieso niet. Dat weet ik vrijwel zeker. Is veel te duur. Zal wel gewoon alleen Maher komen. En misschien een gozer van Barca ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat elke goeie passende middenvelder dat wel kan halen. Eriksen is een totaal ander type en die heeft min of meer dezelfde statistieken. Zijn kracht bij spelhervattingen is wel een groot wapen inderdaad. Ik ben wel benieuwd hoe een Eriksen - Maher zou gaan, dan zou je toch veel meer moeten kunnen combineren in de kleine ruimte.
Dat is sowieso iets waar ze nog wel aan mogen werken, zogehete schijn dominatie. Zag je in de CL al, waar bij het grote voorbeeld Barcelona de middenvelders de meeste passes hadden waren dat bij Ajax de verdedigers. Er moet nog veel meer dreiging vanuit het balbezit komen.
[..]
Totaal niet op die gozert gelet dit seizoen, ben benieuwd. Al acht ik de kans zeer klein dat meneer Jordania hem naar een concurrent laat gaan voor een normaal bedrag.
Dat had niet heel mooi geweest vrees ik.quote:
Vond ik ook niet echt geweldigquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze hadden het limoen groen moeten doen zoals de broek van dit seizoen.
Als het er subtiel op zit kan het mooi zijn die broek in een en dezelfde kleur was een beetje tequote:
Als ze het thuis shirt maar niet teveel verneuken, uit is al tijden niet echt eigen meerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het er subtiel op zit kan het mooi zijn die broek in een en dezelfde kleur was een beetje te
Net zoals de ekte ekte boys van feyenoord die toen zo graag het roze keepersshirt wilde héquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
zal wel stormloop worden bij de fanshop voor de boys van 410
Nicequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Alles staat nu in de ajaxshop.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vond het thuis shirt van dit seizoen best mooiquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze het thuis shirt maar niet teveel verneuken, uit is al tijden niet echt eigen meer
Jullie hebben de outfit voor de volgende gay parade al binnen toch weer een zorg minder nu alleen de boot nog regelen gr grquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Net zoals de ekte ekte boys van feyenoord die toen zo graag het roze keepersshirt wilde hé
Inderdaad, zeker voor adidasquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond het thuis shirt van dit seizoen best mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |