Geborduurd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn die sterren trouwens weer geplakt ipv geborduurd?
http://www.bouds-inn.nl/n(...)ax-adidas-home-shirtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:57 schreef TIM-846 het volgende:
Kun je nog ergens het thuistenue van dit jaar kopen?
Fanshop, internet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:57 schreef TIM-846 het volgende:
Kun je nog ergens het thuistenue van dit jaar kopen?
zijn dit seizoen ook al geborduurd hequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn die sterren trouwens weer geplakt ipv geborduurd?
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zijn dit seizoen ook al geborduurd he
Ziet er wel heel gaar uit idd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk die sponsor er zo opgeplakt.
kabelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Na 3 uur zijn ze met kleine groepjes verder gegaan, hoe ziet deze indeling er volgens jullie uit?
Blind & Siem gaan altijd tot laat door. Iig in de bubbels op zondag zijn zij altijd wel de die hards.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Na 3 uur zijn ze met kleine groepjes verder gegaan, hoe ziet deze indeling er volgens jullie uit?
Op die foto's lijkt er een kleurverschil te zitten tussen het Aegon en het adidas logo en de adidas strepen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ja, denk dat het een beetje afhangt van het licht enzo.
Klopt, wilde ik ook net zeggen. Oranje en roze. Vreemd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op die foto's lijkt er een kleurverschil te zitten tussen het Aegon en het adidas logo en de adidas strepen.
En het Ajax logo op een badge ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Klopt, wilde ik ook net zeggen. Oranje en roze. Vreemd.
Ik zal hem missen, maar ik gun hem ook wel een mooie buitenlandse club (mits ze minimaal tien miljoen betalen natuurlijk).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Jong gaat echt wel weg dus ... alles op alles zetten om Chris te behouden!
Geen Eriksen topics meerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:42 schreef Catch22- het volgende:
De jong en eriksen moeten lekker gaan, die zijn er wel aan toe.
Ik vind ze niet eens zo heel lelijk, maar dat roze had echt niet gehoeven voor mijquote:
Nice, even terugkijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:05 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Kan de uitzending al terugzien op hun site, laatste minuut. Inderdaad erg roze.
logisch toch, na zes jaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef Kopsterk het volgende:
Niet heel erg boeiend wat Siem te vertellen had bij P&W (had ik ook niet verwacht). Het enige dat een beetje interessant was, was Siem's visie op zijn toekomst. Hij lijkt wel graag weg te willen.
Dat 2 jarig contract is wel lekker, gaat op zeker minimaal 10 miljoen opleveren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:28 schreef Kopsterk het volgende:
Niet heel erg boeiend wat Siem te vertellen had bij P&W (had ik ook niet verwacht). Het enige dat een beetje interessant was, was Siem's visie op zijn toekomst. Hij lijkt wel graag weg te willen.
Klopt, het is ook voor alle partijen het beste als hij deze zomer weggaat. Toch denk ik dat hij moeilijker te vervangen is dan veel mensen denken. Hij heeft een hoog rendement voor een middenvelder, deels omdat hij dreigend is bij spelhervattingen. Toch niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat 2 jarig contract is wel lekker, gaat op zeker minimaal 10 miljoen opleveren.
6 jaar Ajax 1, 3 jaar CL, beker, 3 kampioenschappen op rij en aanvoerder. Dan kun je ze nauwelijks meer houden. Volgens de filosofie zou hij ook weg mogen gaan, is al 24 jaar.
Zelfs Rotterdammers gaan nu van Ajax houdenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:23 schreef Caland het volgende:
Mooi kleurtje jongens.
Gr gr Gordon and friends.
Daar vind Frank wel wat op.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Klopt, het is ook voor alle partijen het beste als hij deze zomer weggaat. Toch denk ik dat hij moeilijker te vervangen is dan veel mensen denken. Hij heeft een hoog rendement voor een middenvelder, deels omdat hij dreigend is bij spelhervattingen. Toch niet onbelangrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |