SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry ik sla bij deze per direct af.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb contact met iemand opgenomen die het heeft verholpen.
Wie is haar? Waar ken je haar van?quote:
Ego +1.quote:
Nee joh, gekkie.quote:
Jaja, sta je van te kijken, he?quote:
Dat is een geheimpje tussen ons tweetjes.quote:
Ik weet het wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
En dat zou ik ook nooit zo noemen.
[..]
Jaja, sta je van te kijken, he?
[..]
Dat is een geheimpje tussen ons tweetjes.
Is het wie ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
[..]
[..]
Ik ben niet hoor of ik heb er niets van gemerktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
[..]
[..]
Hoe is het trouwens met je? Al wat bekomen van je werk?quote:
Goede daad van vandaag. Check.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een godin, dat is een klasse apart
Aaawww Isn't that cutequote:
Euh, jawel. Donderdag en gisteren had ik een mentale breakdown, ik was er echt fucking slecht aan toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je? Al wat bekomen van je werk?
Tu quoque, filia meaquote:
ze is volgens mij geil, sla je kans!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een godin, dat is een klasse apart
Deze contaminatie.quote:
Dat is al een stap verder dan dat ik ooit komquote:
Ook gij! Vooral jij!quote:
Dat zijn de eerste 2 stappen, ja. Maar hoe lang loop je er al mee rond, dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, jawel. Donderdag en gisteren had ik een mentale breakdown, ik was er echt fucking slecht aan toe.Maar Gitaar heeft me geholpen alles op een rijtje te zetten. Ik wist niet meer hoe het verder moest, omdat ik dus al jaren met een probleem rondloop. Maar nu heb ik overzicht op welke stappen ik moet zetten om het (hopelijk) te verhelpen en normaal verder te kunnen werken.
Maar eerst maar eens bij een psych langs.
Oh kut, ik wilde nog wat anders typen, maar toch maar niet en vergeten te veranderenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vooral met die PI![]()
[..]
Bedankt voor de vertaling
Sinds de basisschool. Het heeft nooit problemen gegeven tot ik mijn eerste bijbaan kreeg. Daarna diverse keren ontslagen om die reden, ondanks pogingen er iets aan te doen. Getest, therapie gehad, het mocht niet baten. Ik weet nog steeds niet wat het is. En nu blijkt het bij deze werkgever weer een issue te zijn, dus ik wil er toch achter komen wat het is, zodat ik er niet in de toekomst tegenaan blijf lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste 2 stappen, ja. Maar hoe lang loop je er al mee rond, dan?
Dank je schat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Sterkte en succes Fera met het oplossen van je probleem.
Doeiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef ook_gek het volgende:
kindjes was kort maar krachtig, ik gaat u alleen weer verlaten.
Doe geen dingen die ik zelf ook niet zal doen. En een fijne avond toegewenst!
Was weer gezellig
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh kut, ik wilde nog wat anders typen, maar toch maar niet en vergeten te veranderen
Ja wel maar je had kan me van alles vertellenquote:
Doet dat er toequote:
Succes dan. Hopelijk kun je snel bij de psych terecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Sinds de basisschool. Het heeft nooit problemen gegeven tot ik mijn eerste bijbaan kreeg. Daarna diverse keren ontslagen om die reden, ondanks pogingen er iets aan te doen. Getest, therapie gehad, het mocht niet baten. Ik weet nog steeds niet wat het is. En nu blijkt het bij deze werkgever weer een issue te zijn, dus ik wil er toch achter komen wat het is, zodat ik er niet in de toekomst tegenaan blijf lopen.
Negeren helpt niet, heb ik gemerkt.
Komt mijn 6 jaar Latijn toch nog eens van pas.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel maar je had kan me van alles vertellenvoor het zelfde stond er iets van lelijke hoer ofzo
Take the damn compliment, babequote:
Nee! Pak zo de trein naar huis.quote:
Het hart sloeg een keer over, maar met de levendigheid is niets mis!quote:
Dat hart staat anders meerdere keren per dag stilquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het hart sloeg een keer over, maar met de levendigheid is niets mis!
De mijne ook ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat hart staat anders meerdere keren per dag stil
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel als ik een kusje van jou krijg hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ach een dag niet geneukt is een dag niet geleefdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef Faxie het volgende:
Als jullie zo doorgaan loopt ze straks zelf niet meer normaal
That's what she saidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef Faxie het volgende:
Als jullie zo doorgaan loopt ze straks zelf niet meer normaal
Dan ben ik nog erg jong.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach een dag niet geneukt is een dag niet geleefd
Dan ben ik al weer een tijdje dood...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet herinnerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
De korte zijn toch voor kinderen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
De korte zijn toch voor kinderen?OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!!!!!
[..]
De korte zijn toch voor kinderen?WHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
De korte zijn toch voor kinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoor, wil je ook wel een likje gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er wordt wat afgezoend, hier.
Wil iemand mijn ziltige wangen een kusje geven?
* Fera likt over je wangquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toch niet van de tranen hè?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Open sollicitatie gespot.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor, wil je ook wel een likje geven
quote:
Het is iig niet van het sperma.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik kan ook wel weer een kusje gebruiken
Vooruit dan maar, ik ben in een goed humeur.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ik kan ook wel weer een kusje gebruiken
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik ben in een goed humeur.
* Fera geeft je een kusjelikje op/over je wang
Iedereen al slapen ? Op jou na danquote:
Ah ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hups zit in de trein denk ik, LoLa is volgens mij ook nog wakker en de rest weet ik niet.
Trustequote:
kwart over 11, ja toen lag ik op de bank te slapenquote:
Hier om de hoek.quote:
Goed bezig jij!quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Uitslapen. ... ik kan het nog een beetje
Ik ben benieuwd broeder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier om de hoek.
Een appartement die uitkijkt over de volkstuinen. :p
Je wilde graag in dezelfde buurt blijven?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier om de hoek.
Een appartement die uitkijkt over de volkstuinen. :p
Ik ook wel. Er is nog een huis dat me geschikt lijkt, alleen ligt dat in een straat/buurt waar ik absoluut niet wil wonen.quote:
Lekker op de bank hangen en niks doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben lui
Eerst douchen, boodschapjes doen en dan stofzuigen.
Of eerst stofzuigen, douchen en dan boodschapjes doen.
Nee er moet gestofzuigd wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker op de bank hangen en niks doen
Goedemorgen
Die katten van mij zijn ook extreem aan het verharen pffffff.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee er moet gestofzuigd worden
Kyra is enorm aan het verharen en ik heb nu vloerbedekking
Ik wil echt nooit, maar dan ook nooit meer huisdieren!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die katten van mij zijn ook extreem aan het verharen pffffff.
Nou succes dan maar!
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil echt nooit, maar dan ook nooit meer huisdieren!
Vervelende buurt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook wel. Er is nog een huis dat me geschikt lijkt, alleen ligt dat in een straat/buurt waar ik absoluut niet wil wonen.
Hier ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil echt nooit, maar dan ook nooit meer huisdieren!
Ja dat ook, en mijn katten hebben ook een kotsperiode, dus overal kotsquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet meer.
Lief beest hoor maar die korrels overal iedere keer. Hij doet het gewoon express.
[..]
Vervelende buurt?
Terwijl ik ze nu niet kwijt wil hoorquote:
Ze verharen niet? Kotsen niet? Geen rotzooi rond de kattenbak?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:22 schreef Royco1 het volgende:
Mijn katten zijn best gemakkelijk eigenlijk
Alleen verharen, de rest niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze verharen niet? Kotsen niet? Geen rotzooi rond de kattenbak?
hihi mijn katten zijn ook nog jong maar ze verharen echt voor 16 ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat ook, en mijn katten hebben ook een kotsperiode, dus overal kots
Ben het zo zat
[..]
Terwijl ik ze nu niet kwijt wil hoor
Maar ik heb er van geleerd
Ja ze lijken op de baas hequote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een nette katten heb jij![]()
Serieus he, waarom moet dat nou zo fokking lang duren
[ afbeelding ]
ondertussen de boel doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een nette katten heb jij![]()
Serieus he, waarom moet dat nou zo fokking lang duren
[ afbeelding ]
Tegenover een middelbare school, naast een winkelcentrum/moskee en ik zou ongeveer de enige blanke in de straat zijn.quote:
Ja ik ga beginnen, was even theetje aan het drinken.quote:
Pfffquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga beginnen, was even theetje aan het drinken.
Maar ik moet nog 7 van zulke mappen verplaatsen naar harde schijf
Wat staat er voor spannends in die mappen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ga beginnen, was even theetje aan het drinken.
Maar ik moet nog 7 van zulke mappen verplaatsen naar harde schijf
seriesquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat staat er voor spannends in die mappen?
wat doe je nu dan als je een hele avond thuis zit?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit het geduld voor.
Hahaha ik kijk het echt nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook echt niet, daarom hou ik er stiekem weer van
Ik wel, maar geen tijd eigenlijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit het geduld voor.
Is hij echt eng? Ik vind de meeste horrorfilms niet echt eng tegenwoordigquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef rival het volgende:
Ik heb gisteren Dark Skies gekeken.....
is een horror.. waar ik de kriebels van kreeg!
voor als iemand nog wat wilt kijken
Gamen, film kijken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
wat doe je nu dan als je een hele avond thuis zit?
Maar dan heb je een stukje van een verhaal. Dat trek ik meestal niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
daar past toch prima een serie tussen, je hoeft niet direct het hele seizoen te kijken
nee niet echt eng, geen enkele. want ik geloof nergens in.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Is hij echt eng? Ik vind de meeste horrorfilms niet echt eng tegenwoordig
dan heb je voor de volgende avond alvast een planningquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan heb je een stukje van een verhaal. Dat trek ik meestal niet.
Ik wil het hele verhaal.
Dan kijk je The A-team of Knightrider, redelijk op zichzelf staande afleveringen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan heb je een stukje van een verhaal. Dat trek ik meestal niet.
Ik wil het hele verhaal.
Meh.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
dan heb je voor de volgende avond alvast een planning
The A-Teamquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kijk je The A-team of Knightrider, redelijk op zichzelf staande afleveringen.
die moet ik nog zien... vanavond maar binnen halenquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
The A-Team
Gister de film gezien. I love it when a plan comes together.
Nu kijk ik Justice League: The New Frontier. Tof wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
die moet ik nog zien... vanavond maar binnen halen
Goed plan! Ga ik ook maar ff doen!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
die moet ik nog zien... vanavond maar binnen halen
Hmmm toch maar downloaden straksquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
nee niet echt eng, geen enkele. want ik geloof nergens in.....
Maar voor wat er normaal voorbij komt vond ik deze goed. zat een aantal keer met kippevel
wat is dat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu kijk ik Justice League: The New Frontier. Tof wel.
Animatiefilm over de helden van DC (Batman, Superman, Green Lantern) gezet in de jaren '50 en '60.quote:
Ik ben niet zo van de animaties.... (tenzij comedy)quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Animatiefilm over de helden van DC (Batman, Superman, Green Lantern) gezet in de jaren '50 en '60.
sterkte ermee!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef Tamashii het volgende:
Naar den haagmet nog een beetje buikpijn maar verder goed
Sterkte vandaag!quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef Tamashii het volgende:
Naar den haagmet nog een beetje buikpijn maar verder goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen comedy, nee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de animaties.... (tenzij comedy)
maar met films als iron man enz doen ze het toch best goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is geen comedy, nee.
Animatie is wel geschikt voor dit genre. Live action ziet er te stom uit.
Mwoah die auto wordt al te vaak gebruikt overal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Viro het volgende:
De remake van Knightrider is om te huilen. Enige positieve is de auto die KITT moet voorstellen enigzins tof is
Zeker, het zijn leuke films. Alleen ben je dan beperkter in je verhaalkeuzes.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
maar met films als iron man enz doen ze het toch best goed
daar heb je wel een punt inderdaad..... ze kunnen het nu niet te gek make natuurlijk..quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker, het zijn leuke films. Alleen ben je dan beperkter in je verhaalkeuzes.
Daarnaast zit je natuurlijk met het feit dat Robert Downey Junior niet eeuwig mee kan. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt inderdaad..... ze kunnen het nu niet te gek make natuurlijk..
Nu wel, toen remake werd gefilmd niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah die auto wordt al te vaak gebruikt overal.
Transam
Daarvoor ook, transformers, fast and the furious ook meen ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu wel, toen remake werd gefilmd niet.
En gelijk heb je, niets overtreft de Transam als KITT
The Punisherquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarnaast zit je natuurlijk met het feit dat Robert Downey Junior niet eeuwig mee kan. Dat soort dingen.
Maar Punisher, die zie ik graag in live action.
Gister even op een website die ik van faxie had gekeken voor transformers.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarvoor ook, transformers, fast and the furious ook meen ik.
Dit dingen worden echt hot, jammer dat mijn transformers waren verkleurd en ik heb ze toen ook weggegooit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister even op een website die ik van faxie had gekeken voor transformers.
Een hele simpele, kleine transformer die ik ooit voor 2 gulden op de rommelmarkt had gekocht, kostte daar 35 dollar, exclusief de 20 dollar verzendkosten en de belasting.
Heb je het gelezen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:05 schreef Viro het volgende:
[..]
The PunisherEen van de weinige films die de strip eer aandoen
Fortress Maximus stond te koop voor 800 dollar. 800!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit dingen worden echt hot, jammer dat mijn transformers waren verkleurd en ik heb ze toen ook weggegooit.
Transformers was inderdaad eerder maar fast and furious later.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daarvoor ook, transformers, fast and the furious ook meen ik.
Nee niet alles, ben wel van plan om van begin tot eind te lezen. Nu heb ik er tijd voorquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je het gelezen?
The Slavers is geweldig.
Of Dark Reign, die was ook erg sterk, al eindigde die wel een beetje onverwacht en bloederig.
[..]
Fortress Maximus stond te koop voor 800 dollar. 800!
Tammiquote:
Alles is hier kutquote:
Kut?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tammi
[..]
Alles is hier kutEn ik heb nogal veel gezopen de laatste tijd
ik had het over waterquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Oh oh oh. Strafpunten dus. Wie drinkt er nou alcohol ?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Neemaar wel het aanbod gehad
(soort van
)
Na het uitgaan, had in de bar met meisje van de uni lopen zoenen enzo, en toen vroeg ze of ik met haar mee naar huis wou gaanquote:
Was ze zo lelijk ja?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na het uitgaan, had in de bar met meisje van de uni lopen zoenen enzo, en toen vroeg ze of ik met haar mee naar huis wou gaan![]()
ik heb nee gezegd![]()
Als één baasquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na het uitgaan, had in de bar met meisje van de uni lopen zoenen enzo, en toen vroeg ze of ik met haar mee naar huis wou gaan![]()
ik heb nee gezegd![]()
Neequote:
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeIk had het de dag erna mega druk dus ik wilde gewoon goed pitten en vroeg op enzo
[..]
was inderdaadquote:
Je mag gewoon zeggen dat ze spuuglelijk was, hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was inderdaad![]()
Maarja als je wekker om 8 uur staat, en je zou ergens in een of ander smerig studentenhuis wakker worden met je lenzen tegen je hersenen aangeplakt dat is ook niet alles
Zeer begrijpelijk en waarom met een random iemand aanpappen als je een leuke chick hosselt?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
NeeIk had het de dag erna mega druk dus ik wilde gewoon goed pitten en vroeg op enzo
[..]
Waarom zou ik er dan mee zoenen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag gewoon zeggen dat ze spuuglelijk was, hoor.
Met die Engelse is het niets geworden hoorquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk en waarom met een random iemand aanpappen als je een leuke chick hosselt?
Hoe is het? Lang niet gesproken.
Ja, weet ik het.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik er dan mee zoenen?![]()
Uh omdat dronkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zou ik er dan mee zoenen?![]()
Oh dat is wel jammerquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Met die Engelse is het niets geworden hoor![]()
![]()
Met mij gaat het goed hoorAlleen stress op de uni, druk met sport en vrienden
![]()
en bij jou?
Geloofwaardigheid -1.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb nog dozen vol, maar dacht altijd dat alleen ongeopende dozen geld opleveren?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit dingen worden echt hot, jammer dat mijn transformers waren verkleurd en ik heb ze toen ook weggegooit.
Die leveren meer geld opquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog dozen vol, maar dacht altijd dat alleen ongeopende dozen geld opleveren?
Je bent mijn nieuwe beste vriend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog dozen vol, maar dacht altijd dat alleen ongeopende dozen geld opleveren?
mag ik dan ook aan je zitten?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent mijn nieuwe beste vriend.
Jij wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
mag ik dan ook aan je zitten?
het ligt allemaal bij mijn ouders op zolder... ik zal de volgende keer wel even kijken wat ik nog allemaal heb
ik heb alles nog, M.A.S.K. He-man, Transformers, G.I. joe.. you name itquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die leveren meer geld op![]()
Verder is het gewoon hoe zeldzaam is het, in welke staat en hoe gewild.
baasquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
De laatste meid hoefde ik niet dronken te voeren.
De een na laatste wel.
Broeder, ik ga je niet iedere keer tegenhouden, he?quote:
Jeweetzelluf.quote:
Was zeker Tammi?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broeder, ik ga je niet iedere keer tegenhouden, he?
[..]
Jeweetzelluf.
Ik moest het er wel in blijven gieten, zelfs toen ze hier thuis was, moest er nog een glas vodka in.
Nee, was niet Tammi. Ik heb nooit getracht Tam te hosselen.quote:
Ik plaats een dergelijk aanbod slechts eenmaal...quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ga even de bazen mama uithangen en mijn kind leren fietsen
Je weet wel hoe het moet blijkbaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeweetzelluf.
Ik moest het er wel in blijven gieten, zelfs toen ze hier thuis was, moest er nog een glas vodka in.
Ja jammer danquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik plaats een dergelijk aanbod slechts eenmaal...
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ga even de bazen mama uithangen en mijn kind leren fietsen
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nu nuchter, wil je alsnog een antwoord?
Je gaat bronzer gebruiken a la geordie shore?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hoop dat aanstaande herfst mijn eerste herfst is die ik gekleurd in ga
ga je je schminken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hoop dat aanstaande herfst mijn eerste herfst is die ik gekleurd in ga
Nee!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Je gaat bronzer gebruiken a la geordie shore?
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Nooit!!![]()
Maar ik ben al best wel verkleurd na 1 middagje strand dus dat gaat helemaal goed komen!!
Op werk ging iedereen mij uitlachen. Zeggen dat ik keiverbrand was en dat ik zou gaan schilferen enzo.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ook al een lekker kleurtje.... alleen mijn benen willen nooit
Mja ik doe het wel maar vaak helpt het niet eensquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op werk ging iedereen mij uitlachen. Zeggen dat ik keiverbrand was en dat ik zou gaan schilferen enzo.
Heb maandagochtend een beetje een trekkend gezicht gehad voor een kwartier. That's is.
Insmeren is voor watjes.
Heel die week zeker een zonnebank opgezocht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben gewoon binnen een week weer net zo bruin als na India
Jij hebt toch bruin haar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik doe het wel maar vaak helpt het niet eens![]()
Als je een beetje rossig bent of rood dan ben he gewoon gedoemd om te verbranden.
Oh en sommige blonde mensen.
Maar wel sproetjes
Heloef is mijn broer. Dat maakt mij half neger. Ik denk dat dat het is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
had ik ook maar een brandveilige huid...... makkelijk praten dit
Ik had zondag in het zonnetje doorgebracht toen al een beetje verkleurd, gisteren op het strand. Mn hoofd is roodquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zaterdag 3 uur buiten gestaan en zondag een uur of 8. Armen zijn iets bruiner en mijn gezicht is een beetje bruin.
als ik het strand op ga oid moet ik gewoon smeren. anders verbrand ik binnen een uur. en aangezien je daar vaak een aantal uur bentquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is mijn broer. Dat maakt mij half neger. Ik denk dat dat het is.
Flipsquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel die week zeker een zonnebank opgezocht?
Flipsels. Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel die week zeker een zonnebank opgezocht?
Je bent Engels?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had zondag in het zonnetje doorgebracht toen al een beetje verkleurd, gisteren op het strand. Mn hoofd is rood, mn armen zijn voor mijn doen al echt bruin, mn benen zijn roze ipv wit.
Je moet ook even de broer worden van Heloef. Zijn al je problemen over.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
als ik het strand op ga oid moet ik gewoon smeren. anders verbrand ik binnen een uur. en aangezien je daar vaak een aantal uur bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipsels. Hoe is het met jou?
[..]
Je bent Engels?
[..]
Je moet ook even de broer worden van Heloef. Zijn al je problemen over.
dat klinkt goed, hoe kom ik daarvoor in aanmerking?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het begint geloof ik met het hebben van een goddelijke piemel. Heb je die?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
dat klinkt goed, hoe kom ik daarvoor in aanmerking?
Arme meidquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik verf het al jarenlang. Maar mijn pa is een rooie en ik heb dat rossige wel ...
Als eerste moet je een baas zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
dat klinkt goed, hoe kom ik daarvoor in aanmerking?
ik heb wel vaak het idee dat de vrouwen met wie ik wat doe er graag aan zuigen..... is dat voldoende?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het begint geloof ik met het hebben van een goddelijke piemel. Heb je die?
Vast welquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb wel vaak het idee dat de vrouwen met wie ik wat doe er graag aan zuigen..... is dat voldoende?
Ok, je bent een baas en hebt een goede piemel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dubbelcheck
Die dubbele check is omdat ik het check, maar er ook mensen onbewust ja knikten.
dit is vast een strikvraag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, je bent een baas en hebt een goede piemel.
Ben je voor Ajax?
Niks aan te doen. Standaard factor 50quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme meid
[..]
Als eerste moet je een baas zijn.
Aldooo D:quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Flips![]()
![]()
Nee, ik zat gewoon veel op het terras
Ja lekker met jou?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flipsels. Hoe is het met jou?
[..]
Je bent Engels?
[..]
P20 van rieger oid..... dat is de shit. niks komt in de buurt..... echt een episch product.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks aan te doen. Standaard factor 50
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
dit is vast een strikvraag.
Ik ben voor de beste club van Nederland.
Beetje studie enzo.quote:
Oh tofquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
P20 van rieger oid..... dat is de shit. niks komt in de buurt..... echt een episch product.....
's ochtends eenmalig opsmeren..... dag in de zon zonder verbranden
Hoe gaat het nu met je studie? Al meer motivatie? Al aan dat boek begonnen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Beetje studie enzo.
Sta 7de voor een huisje hier in de buurt. Ik hoop dat ik het krijg.
Hmm iets duurder dan nivea shitquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
wat is duur?
http://www.drogisterijaan(...)HFhrcCFchV3god4y4Aaw
Ja, er staat weinig op van 70 m2. En als het een beetje groot is, kan ik het toch niet betalen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je studie? Al meer motivatie? Al aan dat boek begonnen?
Oeh is die kleiner?
ik gebruik niks anders meer..... sowieso niet de eerste weken... aan het einde pak ik soms iets minder heftigsquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm iets duurder dan nivea shit
Proberen waard iig
oké ideaal. Van goedkope meuk krijg ik weer uitslagquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik gebruik niks anders meer..... sowieso niet de eerste weken... aan het einde pak ik soms iets minder heftigs
Hoe gaat het met jou dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aldooo D:
Ook altijd goed.
[..]
Ja lekker met jou?
wie nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oké ideaal. Van goedkope meuk krijg ik weer uitslag
Inplannen dusquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
wie niet
het enige dat me niet bevalt is dat je het een half uur voordat je de zon in gaat op moet smeren...
70 m2 is groot genoeg toch.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, er staat weinig op van 70 m2. En als het een beetje groot is, kan ik het toch niet betalen.
Ben bezig met mijn stageverslag verbeteren. Gaat fiks wat tijd inzitten, maar het gaat steeds sneller.
Ja goed.quote:
Opzich wel primaquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
70 m2 is groot genoeg toch.
Oh lekker.
[..]
Ja goed.Echt niks te klagen
En daar?
Ik heb nu 70, nouja, iets meer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
70 m2 is groot genoeg toch.
Oh lekker.
3x zo groot als mijn kamerquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nu 70, nouja, iets meer.
Maar dat wordt dus iets van 40-45.
waarom ga je zoveel kleiner?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Druk is herkenbaar. Veel te doen, weinig tijd. (en toch zit ik op FOK!) Ik heb nogal moeite met het vinden van een stageplek. Erg stressvolquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Opzich wel primadruk wel, maarja nog een paar weken en dan vakantie
oh dat is wel een stuk minderquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je 70m2 ja? Het oogt veel kleiner. Ik zit op de 80m2 en het lijkt wel 2x zo groot vergeleken bij jouw woning.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indeling maakt hoop verschilquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je 70m2 ja? Het oogt veel kleiner. Ik zit op de 80m2 en het lijkt wel 2x zo groot vergeleken bij jouw woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |