SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry ik sla bij deze per direct af.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb contact met iemand opgenomen die het heeft verholpen.
Wie is haar? Waar ken je haar van?quote:
Ego +1.quote:
Nee joh, gekkie.quote:
Jaja, sta je van te kijken, he?quote:
Dat is een geheimpje tussen ons tweetjes.quote:
Ik weet het wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
En dat zou ik ook nooit zo noemen.
[..]
Jaja, sta je van te kijken, he?
[..]
Dat is een geheimpje tussen ons tweetjes.
Is het wie ik denk dat het is?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
[..]
[..]
Ik ben niet hoor of ik heb er niets van gemerktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
[..]
[..]
Hoe is het trouwens met je? Al wat bekomen van je werk?quote:
Goede daad van vandaag. Check.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een godin, dat is een klasse apart
Aaawww Isn't that cutequote:
Euh, jawel. Donderdag en gisteren had ik een mentale breakdown, ik was er echt fucking slecht aan toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je? Al wat bekomen van je werk?
Tu quoque, filia meaquote:
ze is volgens mij geil, sla je kans!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een godin, dat is een klasse apart
Deze contaminatie.quote:
Dat is al een stap verder dan dat ik ooit komquote:
Ook gij! Vooral jij!quote:
Dat zijn de eerste 2 stappen, ja. Maar hoe lang loop je er al mee rond, dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, jawel. Donderdag en gisteren had ik een mentale breakdown, ik was er echt fucking slecht aan toe.Maar Gitaar heeft me geholpen alles op een rijtje te zetten. Ik wist niet meer hoe het verder moest, omdat ik dus al jaren met een probleem rondloop. Maar nu heb ik overzicht op welke stappen ik moet zetten om het (hopelijk) te verhelpen en normaal verder te kunnen werken.
Maar eerst maar eens bij een psych langs.
Oh kut, ik wilde nog wat anders typen, maar toch maar niet en vergeten te veranderenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vooral met die PI![]()
[..]
Bedankt voor de vertaling
Sinds de basisschool. Het heeft nooit problemen gegeven tot ik mijn eerste bijbaan kreeg. Daarna diverse keren ontslagen om die reden, ondanks pogingen er iets aan te doen. Getest, therapie gehad, het mocht niet baten. Ik weet nog steeds niet wat het is. En nu blijkt het bij deze werkgever weer een issue te zijn, dus ik wil er toch achter komen wat het is, zodat ik er niet in de toekomst tegenaan blijf lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn de eerste 2 stappen, ja. Maar hoe lang loop je er al mee rond, dan?
Dank je schat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
Sterkte en succes Fera met het oplossen van je probleem.
Doeiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef ook_gek het volgende:
kindjes was kort maar krachtig, ik gaat u alleen weer verlaten.
Doe geen dingen die ik zelf ook niet zal doen. En een fijne avond toegewenst!
Was weer gezellig
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh kut, ik wilde nog wat anders typen, maar toch maar niet en vergeten te veranderen
Ja wel maar je had kan me van alles vertellenquote:
Doet dat er toequote:
Succes dan. Hopelijk kun je snel bij de psych terecht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Sinds de basisschool. Het heeft nooit problemen gegeven tot ik mijn eerste bijbaan kreeg. Daarna diverse keren ontslagen om die reden, ondanks pogingen er iets aan te doen. Getest, therapie gehad, het mocht niet baten. Ik weet nog steeds niet wat het is. En nu blijkt het bij deze werkgever weer een issue te zijn, dus ik wil er toch achter komen wat het is, zodat ik er niet in de toekomst tegenaan blijf lopen.
Negeren helpt niet, heb ik gemerkt.
Komt mijn 6 jaar Latijn toch nog eens van pas.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel maar je had kan me van alles vertellenvoor het zelfde stond er iets van lelijke hoer ofzo
Take the damn compliment, babequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |