met Teddy Ruxpin (ingesproken door Kas van Iersel)
Grubby
Tweeg
Gimmick
quote:En als hij het nou gewoon lekker vind??
Op vrijdag 13 september 2002 08:29 schreef spinnertje het volgende:
ze hadden overigens wel een betere naam kunnen verzinnen voor het beestje.. of was het geen Nederlandse produktie ?
Maar ik keek er vroeger ook vaak na, dat je die namen nog weet joh!
Die badguy schoot toch altijd kanonskogels??
Alfred J. Kwak, Tovenaar van Oz, Ovide, Snorkels, Gummiberen...
Dat waren pas tekenfilms, beter dan die pokemon shit welke nu op de buis is en die arme kindjes brainwashed
Ach...
quote:En dus?
Op vrijdag 13 september 2002 09:17 schreef BrianMay het volgende:
Teddy Ruxpin is een amerikaanse serie
quote:TROETELBEERTJES STRAAAAAAAAAL
Op vrijdag 13 september 2002 08:43 schreef spinnertje het volgende:
niet te vergeten muppets (ja !!!!) en die gekke beesten die in de wolken leefden... ehm... ja de TROETELBEERTJES !!! hahhaa...
quote:Misschien is dat wel in reactie op:
Op vrijdag 13 september 2002 09:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
En dus?
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 08:29 schreef spinnertje het volgende:
ze hadden overigens wel een betere naam kunnen verzinnen voor het beestje.. of was het geen Nederlandse produktie ?
quote:ik meen dat een tijdje geleden nog te hebben gezien ???? kan da kloppen ? Misschien is het een leuke actie om ze weer op de buis te krijgen haha..
Op vrijdag 13 september 2002 10:06 schreef Magic23 het volgende:[..]
TROETELBEERTJES STRAAAAAAAAAL
bedankt
En die ene beer ofzo? Die altijd snoep at.
quote:Woelie heet die beer toch?
Op vrijdag 13 september 2002 11:12 schreef Acathla het volgende:
Ik vond die prins zo koel .. of prinses.En die ene beer ofzo? Die altijd snoep at.
Ik vond dat vroeger (toen ik dacht dat tekenfilms nog echt waren) altijd stom dat die beer dezelfde stem als Dommel had. Die beer lijkt toch niet op die hond
quote:jaaaaa, LP (spreek uit: Elpie)
Op vrijdag 13 september 2002 11:13 schreef RAiDEN het volgende:
Dat springende beest met alleen 2 poten was cool
LP is een afkorting uit het engels ik ben alweer vergeten wat het betekende
Hij heeft geloof ik 1 keer Tweeg z'n naam goed uitgesproken...
Was dat nou de stem van Johnny Kraaikamp junior?
Verder nog vragen over deze Amerikaanse tekenfilmserie?
En als mensen over Jayce and the Wheeled Warriors of Mapple Town willen praten, kunnen die dan geen eigen topic krijgen ofzo?
Vind het anders een beetje verwarrend..
quote:Pokemon is ook leuk hoor.
Op vrijdag 13 september 2002 14:46 schreef Meneer_Aart het volgende:
Teddy Ruxpin was een van de betere tekenfilms destijds. En zoals iedereen al verkondigd heeft, toen waren de tekenfilms een stuk beter dan de Pokémonshit van nu.
quote:Daar heeft trouwens evenees Kas een intro voor ingesproken!
Op vrijdag 13 september 2002 09:03 schreef Aequitas het volgende:
De BLuffers
"In het gigantisch grote gebeuren van het heelal, tussen alle sterren en planeten, zweeft onze aardbol en ergens daarop ligt Bluffonië, het land van de Bluffers."
<liedje>
"Bluffonië was eens een prachtig land, totdat die weerzinwekkende gek Clandestino aan de macht kwam. Hij veranderde dit verrukkelijke land in... bah... dit. Waarom? Alleen maar omdat Clandestino zo bang is dat de Bluffers achter z'n geheim zullen komen. Het geheim van het alles willen hebben!"
als nou heel fok eens naar een bepaalde zender heel veel mailtjes gaat sturen zodat ze al die oude kinderseries weer uitzenden?
heb toen ook meegedaan aan de mailaktie om de freggles weer op tv te krijgen en dat is toen ook gelukt !
misschien een idee?
Hij is regelmatig herhaald op kindernet. Ik denk dat je het beste kunt schrijven naar het huidige Nickelodeon.
Hele vette serie trouwens Ik vond het echt spannend.
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 01:36 schreef Okto het volgende:
Heb Kindernet gemailt of ze teddy ruxpin en ovide weer eens willen uitzenden
quote:Quellor
Op zondag 16 maart 2003 15:23 schreef palpatine het volgende:
er was bij teddy ruxpin ook een andere badguy, de baas van tweek
dat was toch de grote-onderdrukker ofzo iets?
tweek
[..]
Heb je al een antwoord?
[..]
Nee nix van ontvange
Volgens mij lezen ze daar helemaal geen mail ofzo want ik heb al 10 keer gemailt maar nooit iets terug gehad
quote:ik ben dus die broer
Op dinsdag 29 april 2003 17:18 schreef DiviNe- het volgende:
Toen ik het gister wederom over nostalgie had met m'n broer kwamen we op Teddy Ruxspin (weet niet of het goed schrijft). Hoewel dit al eerder aan bod was gekomen herinnerden we ons nu iets van een bepaalde aflevering. In de hoop dat jullie er misschien iets verder over weten zal ik het een klein beetje proberen te omschrijven:De hoofdrolspelers waren zo klein als insecten geworden (of gemaakt), en kwamen terecht op een kermis. Niet zomaar een kermis, maar eentje van de natuur geloof ik. Met boombladeren als achtbanen en volgens mij ook eikeldopjes als gestoeltes in een draaimolen.
Weet iemand hier meer over? Reageer dan graag
ik geil op illegale kopiën die elders op internet rondzweven
quote:Nou, Divine heeft helemaal gelijk, wat die aflevering betreft, zou niet weten, wat ik zou kunnen melden om het geheel aan te vullen....
Op vrijdag 9 mei 2003 00:02 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ik ben dus die broer
iemand?
ik heb echt nachtmerries gehad van die 6-potige RUKspin. met z'n enge nichten stem...
quote:Grubby is de rups met een soort Goofy stem
Op vrijdag 9 mei 2003 08:42 schreef B4ron het volgende:
Ik haat dat rot insect (of wat het ook is)ik heb echt nachtmerries gehad van die 6-potige RUKspin. met z'n enge nichten stem...
quote:haha de kweller
Op zondag 16 maart 2003 15:26 schreef Navelpluisje het volgende:[..]
Heb je al een antwoord?
[..]Quellor
http://www.toptown.com/dorms/creedstonegate/rux/ruxpin.htm
die tekenaar MOET wel stoned geweest zijn whahaha
quote:JOH
Op vrijdag 20 juni 2003 18:25 schreef Icicle het volgende:
Het is "lul op een drumstel".
quote:SCHOP!
Op zondag 31 augustus 2003 16:21 schreef Anoniempje het volgende:
Weet iemand waar ik de begintune van Teddy Ruxpin kan vinden?aan degene die het lukt!
Ik heb hier thuis nog videobanden liggen van Teddy Ruxpin, dus ik ga binnenkort even die begintune uploaden. Van die Engelse versie wordt je inderdaad zat
Hier staat de eindtune, maar de kwaliteit is bagger
quote:Zoiets:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:31 schreef El_Magico het volgende:
Iets in de tekst van de tune was:Droom met me weg vannacht
en ook iets met 'schattenjacht'
Droom met me mee vannacht
We maken verre reizen
We gaan op schattenjacht
Droom met met mee vannacht
Een luchtschip ja dat bouwen we
Vlieg met ons door de lucht (=hoog gezongen)
Je ziet de vogels in een vlucht (hoog gezongen)
Door de lucht!
Droom met me mee vannacht (nog hoger)
Meer kan ik me niet herinneren, maar zoiets ging het, ik moet nog steeds een keer die band met opnamen luisteren en het liedje MP3'en.
Droom met me weg vannacht
een luchtschip ja dat bouwen we
vliegt met ons door de lucht
We kijken pal omlaag en zien
we zien de vogels in hun vlucht
door de lucht
Hier staat de Mp3!!
http://www.kindertv.org/player/wmateddyruxpin.html
Geweldig liedje
quote:die vond ik veel leuker dan teddy
Op vrijdag 13 september 2002 11:15 schreef Ez3 het volgende:
Ook niet te vergeten: Mapletown
quote:Joepie! Bedankt Shoplifter!
Op dinsdag 13 januari 2004 21:16 schreef Shoplifter14 het volgende:
we maken verre reizen
we gaan op schattenjachtDroom met me weg vannacht
een luchtschip ja dat bouwen we
vliegt met ons door de luchtWe kijken pal omlaag en zien
we zien de vogels in hun vlucht
door de luchtDroom met me weg vannacht
Hier staat de Mp3!!
http://www.kindertv.org/player/wmateddyruxpin.htmlGeweldig liedje
Niet leuk
quote:Leuk! Kan je er dan wat stukjes van online gooien?
Op zaterdag 17 januari 2004 14:13 schreef Shoplifter14 het volgende:
Ik krijg binnenkort 3 video's binnen van de serie, ben benieuwd..
quote:Waarschijnlijk was dat wel de originele begintune, later hebben ze die veranderd net als bij de smurfen.
Op zaterdag 17 januari 2004 14:10 schreef furanku het volgende:
Wat is dat voor kutnummer van Calimero![]()
Niet leuk
Offtopic: weet iemand waar ik die oude smurfenbegintune kan vinden, iets van: ergens hier ver vandaan waar paddenstoelenhuisje staan leven de smurfen klein en blij enz-
Wow da's echt een oudje, die herinner ik me nog.quote:Op zaterdag 17 januari 2004 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat wel de originele begintune, later hebben ze die veranderd net als bij de smurfen.
Offtopic: weet iemand waar ik die oude smurfenbegintune kan vinden, iets van: ergens hier ver vandaan waar paddenstoelenhuisje staan leven de smurfen klein en blij enz-
Inderdaad, ze liegen vierkant! ik dacht dat de publieke omroep alles opnam; whatever welke rechten.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:36 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar omroep.nl of ze nog wat materiaal hadden liggen van Teddy Ruxpin. Kreeg ik dit bericht terug:
Deze serie in in het verleden door de VARA uitgezonden. Maar aangezien wij alleen de uitzendrechten verwerven van series en films die wij aankopen, hebben wij geen banden meer van deze serie. Op de volgende site kunt u achterhalen of Teddy Ruxpin ook op video uitgekomen is. http://us.imdb.com/search
Met vriendelijke groeten,
Brigitta Groeneweg
VARA Programma Aankoop
Nou vraag ik me af, ze hebben die serie toch nagesynchroniseerd, met Nederlandse stemmen, dat laten ze toch niet zomaar verloren gaan?
quote:
Het spijt me maar wij hebben de uitzendbanden alleen in bruikleen, daarna gaan ze weer terug. Videobanden hebben wij trouwens nooit, alleen uitzendbanden.
Met vriendelijke groeten,
Brigitta Groeneweg
VARA Programma Aankoop
De gutangs --> [Jeugdsentiment] Teddy Ruxpinquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:29 schreef godard_k het volgende:
Ik vond die uil achtige beesten in die vliegtuigjes TE wreed!!!![]()
(note to self : download teddy rukspin)
Vraag ook ff waar en wanneer hij die captured. Want volgens mij wordt op het moment geen Teddy Ruxpin uitgezonden, en valt er dus niet zo gek veel te capturen. Maar ik kan het ook mis hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:04 schreef Lexie het volgende:
Mijn broer is toevallig bezig met het capturen van oude tekenfilms, en er zat ook minstens 1 aflevering van Teddy Ruxpin bij.
Ik zal van het weekend even informeren.
Van een oude videobandquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Vraag ook ff waar en wanneer hij die captured. Want volgens mij wordt op het moment geen Teddy Ruxpin uitgezonden, en valt er dus niet zo gek veel te capturen. Maar ik kan het ook mis hebben.
er zijn veel videobanden van toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Vraag ook ff waar en wanneer hij die captured. Want volgens mij wordt op het moment geen Teddy Ruxpin uitgezonden, en valt er dus niet zo gek veel te capturen. Maar ik kan het ook mis hebben.
Nee, het is een Illiop.quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:00 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Het is toch een beer... daarom noemde ik hem altijd Teddy Rukbeer
quote:Op donderdag 13 mei 2004 21:18 schreef Johnson_Lopez het volgende:
ok, ik weet wat... ik geef jullie gelijk, dan geven jullie mij gelijk
Juist.......en dat monster was toch ook een bad guy?quote:
Ik ken het en weet dat het goed is, maar waar ging het ook alweer over?quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:34 schreef hRodelbert het volgende:
Wind in de Wilgen (Op SVCD)
Allebei? wat staat er dan precies op? Ik wil in ieder geval die teddyruxpin wel.quote:Allebei de DVD's doe ik voor 13 Euro.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:17 schreef splendor het volgende:
[..]
Allebei? wat staat er dan precies op? Ik wil in ieder geval die teddyruxpin wel.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 12:34 schreef hRodelbert het volgende:
DVD 1:
Lexie noemde al de afleveringen van Teddy Ruxpin. Wat er verder nog opstaat: Quick en Flupke, de meneer Kaktus show, De Smurfen, Animal Crackers (Andre van Duin), Jody het hertenjong en een liedje van Sesamstraat.
DVD 2:
Dan heb ik nog een tweede band met een programma, 'kindermenu' die nog gecaptured moet worden.
Hier staat oa Bamse, Jam, Lucky Luke, Ducktales, de Troetelbeertjes en Quick en Flupke op.
Doe mij DVD 1 dan maar, als ie tenminste door je laatste kwaliteitskeuring heen is gekomen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:25 schreef hRodelbert het volgende:
@DeStedebouwer en BrianMay
Leuk dat jullie interesse hebben in m'n 'werk'
Op zich is de DVD af, moet alleen nog even wat testen of ik wel de optimale instellingen heb gebruikt met Virtualdub (captureprogramma) en TMPGenc (MPEG2 encoderingsprogramma). Video is niet zo makkelijk te capturen heb ik gemerkt ivm interlacing artifacts, niet-synchroon geluid enzo. En misschien ben ik wel te mierenneukerig![]()
Aan het eind van de week zal hij wel af zijn denk ik
Voor andere geinteresseerden: ik doe het voor een vergoeding van 8 Euro. Dat is natuurlijk inclusief verzendkosten, DVD'tje en iets voor de moeite.
Allebei de DVD's doe ik voor 13 Euro.
http://66.197.140.81/tunes/teddyruxpin.wmaquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:12 schreef splendor het volgende:
http://www.kindertv.org staat ie ook op, en nog 100 andere brilliante kinder series trouwens
Ik heb ook gestuurdquote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:30 schreef DeStedebouwer het volgende:
Done.
Kan je misschien een screenshot plaatsen van die dvd?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:01 schreef hRodelbert het volgende:
OK hier ben ik weer..![]()
Ik zie dat de interesse groeitBlijkbaar ben ik de enige met het geluk deze geniale tekenfilm te vinden.
Ik stel voor dat geïnteresseerden mij mailen op: r_hamakers, bij hotmail.com. Vermeld erbij of je DVD1 (met Teddy Ruxpin dus), DVD2 of allebei wilt hebben, plus je naam en adresgegevens.
Dan zal ik mijn bankgegevens terugmailen...
@ DeStedebouwer, jouw Emailadres klopt niet, zou je me een mailtje willen sturen?
heerlijke sitequote:Op woensdag 25 mei 2005 18:16 schreef coltje87 het volgende:
Dit wordt een hele harde schop, maar het is het zeker waard! Op http://www.retrojunk.com/media/174/ staat het introfilmpje van Teddy Ruxpin.. Zo erg mooi om dit weer eens te zien
ZEER zeker een bookmark waard. Blijft gissen hoe lang die site online blijft ivm rechten.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:20 schreef tha_dark het volgende:
Hier zijn verschillende afleveringen in het Nederlands terug te zien!
http://www.oudetv.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |