St. Pauli danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef quer het volgende:
[..]
Arsenal is wel een bazenclub, alleen ben ik een beetje bang dat ik alles te snel win en er op uitgekeken raak.. dus ik ga denk ik lower league
Bij mij ook niet echt. Ik speel zonder 10. Maar hij heeft prima wedstrijden gespeeld op CM en op de vleugels.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Djuricic past niet in mijn spel imo.
Bij mij doet Veltman het ook goed. Is vaak basisspeler. Terwijl Toby er ook nog is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Denswil ontwikkelt zich ook retegoed. Begin de training steeds beter onder de knie te krijgen.
Ik train Eriksen om tot linksbuiten. Doet hij steeds geniaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet echt. Ik speel zonder 10. Maar hij heeft prima wedstrijden gespeeld op CM en op de vleugels.
Bij mij is hij nu CM. Doet hij het wel aardig, maar niet geweldig ofzo. De Jong is de vedette van mijn elftal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik train Eriksen om tot linksbuiten. Doet hij steeds geniaal.
[ afbeelding ]
Wissel de spits af met Sigthorsson en de Jong. Op het middenveld vormen Henriksen en Maher het duo. Maher als vooruitgeschoven spelmaker en Henriksen als dynamische middenvelder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij is hij nu CM. Doet hij het wel aardig, maar niet geweldig ofzo. De Jong is de vedette van mijn elftal.
Kolbeinn heb ik verkocht. Ik heb drie spitsen : Abel Hernandez, Batshuayi en Hoesen. Maar die zijn het toch net nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wissel de spits af met Sigthorsson en de Jong. Op het middenveld vormen Henriksen en Maher het duo. Maher als vooruitgeschoven spelmaker en Henriksen als dynamische middenvelder.
Maher kon ik gratis binnen krijgen
Ik zou zelf nooit zo spelen. Veel te veel door het centrum.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Zocalo het volgende:
Nogmaals vanwege gesloten topic:
Hebben jullie dit wel eens geprobeerd?
GK
DR-DC-DC-DL
DMC-DMC
MC-MC
SC-SC
Met een box to box middenvelder centraal en deep lying playmaker + anchor man als DMC. Ik wil meer zekerheid achterin, maar denk dat er zo een groot gat komt. Ik heb geen AMC of wingers (meer).
Zou hem graag willen hebben maar Lille heeft geen 40 miljoenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik train Eriksen om tot linksbuiten. Doet hij steeds geniaal.
[ afbeelding ]
Wat doet een box-to-box middenvelder?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Zocalo het volgende:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC-DMC
MC-MC
SC-SC
Met een box to box middenvelder centraal en deep lying playmaker + anchor man als DMC. Ik wil meer zekerheid achterin, maar denk dat er zo een groot gat komt. Ik heb geen AMC of wingers (meer).
Loopt van 16 tot 16quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat doet een box-to-box middenvelder?
Heel veel rennenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat doet een box-to-box middenvelder?
Hier moet ik veel tegen spelen aangezien ik nu met Vasco da Gama speel . Het is zeker wel een leuke tactiek , alleen kan je geraped worden over de vleugelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Zocalo het volgende:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC-DMC
MC-MC
SC-SC
Juventus 4e?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
De tycoon boys uit London hebben het nakijken
Welk jaartal?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
De tycoon boys uit London hebben het nakijken
Heb bij PSV 4-1-2-1-2 gehanteerd. Drie keer kampioen in 4 jaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef nickhguitar het volgende:
He! Hebben jullie nog een leuke tactiek voor PSV? Ik zit nu in m'n 2de seizoen en speel op het moment een 4-1-2-3, aan het begin liep het aardig maar nu begint het stroperig te worden. Ik win steeds minder wedstrijden en het positiespel is ook minder vloeiend.
Yep, doen het ook slecht in de Serie A en daarom zijn ze nu op zoek naar een nieuwe manager.quote:
Seizoen 2015/2016 (FM12).quote:
Geen vleugelspelers?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb bij PSV 4-1-2-1-2 gehanteerd. Drie keer kampioen in 4 jaar.
Zelfde taktiek gebruik ik nu bij ManU. City is oppermachtig, maar het loopt steeds beter in mijn team.
Buitenste Middenvelders dus. Wat is dan het voordeel van die tactiek? Sterk in het centrum sowieso.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nope. Mijn linkse en rechtse MC dienen als vleugelspelers. Middelste MC is BVM.
Nee, zo word je kampioenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo wordt je nou kampioen
[ afbeelding ]
Dat is ook een manier. Bij mij was er meer spanningquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, zo word je kampioen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maarre als je dus 4 spelers minder selecteert kun je toch gewoon de CL in?quote:
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maarre als je dus 4 spelers minder selecteert kun je toch gewoon de CL in?
Dat staat toch meestal boven de spelergroep wat je moet zeggen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook weer verslaafd geraakt sinds de 3e patch... maar het enige wat ik lastig blijf vinden zijn die teamtalks en ik vind het te makkelijk om dat door een assistent te laten doen, ik ben nogal van de controle...
Zijn er nog goede guides te vinden hiervoor? Google hielp niet echt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maarre als je dus 4 spelers minder selecteert kun je toch gewoon de CL in?
Ja klopt maar dat is ook vaak het advies van je assistent natuurlijk, en nu heb ik er wel een met motivatie 16 en tactische kennis 20 maar toch zie ik vaak nog negatieve reacties van spelers op de woordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat staat toch meestal boven de spelergroep wat je moet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |