St. Pauli danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef quer het volgende:
[..]
Arsenal is wel een bazenclub, alleen ben ik een beetje bang dat ik alles te snel win en er op uitgekeken raak.. dus ik ga denk ik lower league
Bij mij ook niet echt. Ik speel zonder 10. Maar hij heeft prima wedstrijden gespeeld op CM en op de vleugels.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Djuricic past niet in mijn spel imo.
Bij mij doet Veltman het ook goed. Is vaak basisspeler. Terwijl Toby er ook nog is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Denswil ontwikkelt zich ook retegoed. Begin de training steeds beter onder de knie te krijgen.
Ik train Eriksen om tot linksbuiten. Doet hij steeds geniaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet echt. Ik speel zonder 10. Maar hij heeft prima wedstrijden gespeeld op CM en op de vleugels.
Bij mij is hij nu CM. Doet hij het wel aardig, maar niet geweldig ofzo. De Jong is de vedette van mijn elftal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik train Eriksen om tot linksbuiten. Doet hij steeds geniaal.
[ afbeelding ]
Wissel de spits af met Sigthorsson en de Jong. Op het middenveld vormen Henriksen en Maher het duo. Maher als vooruitgeschoven spelmaker en Henriksen als dynamische middenvelder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij is hij nu CM. Doet hij het wel aardig, maar niet geweldig ofzo. De Jong is de vedette van mijn elftal.
Kolbeinn heb ik verkocht. Ik heb drie spitsen : Abel Hernandez, Batshuayi en Hoesen. Maar die zijn het toch net nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wissel de spits af met Sigthorsson en de Jong. Op het middenveld vormen Henriksen en Maher het duo. Maher als vooruitgeschoven spelmaker en Henriksen als dynamische middenvelder.
Maher kon ik gratis binnen krijgen
Ik zou zelf nooit zo spelen. Veel te veel door het centrum.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Zocalo het volgende:
Nogmaals vanwege gesloten topic:
Hebben jullie dit wel eens geprobeerd?
GK
DR-DC-DC-DL
DMC-DMC
MC-MC
SC-SC
Met een box to box middenvelder centraal en deep lying playmaker + anchor man als DMC. Ik wil meer zekerheid achterin, maar denk dat er zo een groot gat komt. Ik heb geen AMC of wingers (meer).
Zou hem graag willen hebben maar Lille heeft geen 40 miljoenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik train Eriksen om tot linksbuiten. Doet hij steeds geniaal.
[ afbeelding ]
Wat doet een box-to-box middenvelder?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Zocalo het volgende:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC-DMC
MC-MC
SC-SC
Met een box to box middenvelder centraal en deep lying playmaker + anchor man als DMC. Ik wil meer zekerheid achterin, maar denk dat er zo een groot gat komt. Ik heb geen AMC of wingers (meer).
Loopt van 16 tot 16quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat doet een box-to-box middenvelder?
Heel veel rennenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat doet een box-to-box middenvelder?
Hier moet ik veel tegen spelen aangezien ik nu met Vasco da Gama speel . Het is zeker wel een leuke tactiek , alleen kan je geraped worden over de vleugelsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Zocalo het volgende:
GK
DR-DC-DC-DL
DMC-DMC
MC-MC
SC-SC
Juventus 4e?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
De tycoon boys uit London hebben het nakijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |