Zullen dit weekend gevuld worden denk ik. Nachtvorst is over.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Plantenbakken zonder planten voor je huis hebben
Yeah fucking right. Als het van een andere club was lag je nu op de grond aan het rollen van het lachen.quote:
bombariequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over welke arie hebben we het eigenlijk
Had het dan opgevuld met een aantal viooltjes. Deze zijn toch niks meer waard door de tegenvallende verkoop ervan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zullen dit weekend gevuld worden denk ik. Nachtvorst is over.
neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yeah fucking right. Als het van een andere club was lag je nu op de grond aan het rollen van het lachen.
zou die blonde wel duwenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd napo, plaatsvervangende schaamte. Ik kan echt niet naar die Marc kijken in dat programma man.
no die ene maagdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch niet die blind date van die Marc mag ik hopen.
op het einde, een date gaat ie fucking gourmettenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
Gvd napo, plaatsvervangende schaamte. Ik kan echt niet naar die Marc kijken in dat programma man.
waar staat dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
En dat terwijl het zo makkelijk is. GGMM lag direcht klaar.
error #33» indexquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1953419/4/75#126180284
niet in KPD kunnenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
error #33» index
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.m
Komt goed. Je bent inmiddels meerderjarige als enige niet kansloze VBL user.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
error #33» index
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |