Ja, bij de Mediamarkt (Mathildelaan). Of Parkeerplaats 't Eindje. Of Parkeerplaats de Admirant. En de Heuvelgalerie is ook nog eens dichtbij. Maar er ligt er geen naast. Ga met de trein!quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:02 schreef Kinga het volgende:
Weet iemand wat de dichtstbijzijnde parkeerplaats is bij die Primark in Eindhoven?
Whahahahahahaaquote:Op dinsdag 26 november 2013 18:17 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nu ook huispakken bij Primark
[ afbeelding ]
Ja, het hofje daarachter... Alleen mag het daar niet.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:02 schreef Kinga het volgende:
Weet iemand wat de dichtstbijzijnde parkeerplaats is bij die Primark in Eindhoven?
Heuvelgalerie heeft een grote parkeergarage. Is 2/3 minuutjes lopen vanaf daar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 18:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, het hofje daarachter... Alleen mag het daar niet.
Bijenkorf zou ik doen, of Admirant
Net om half zes stond er geen rij. Maar ik kon het niet goed zien vanaf de stoplichten (ik reed er langs met de auto)quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik wou net zeggen... De heuvelgalerie is het dichtste bij toch?
En die onesies hebben ze allang...in verschillende beesten trouwens![]()
Is het er nogsteeds druk ja? Wij gaan vrijdag....ik hou mn hart vast.![]()
Staat er nogsteeds een rij bij de ingang?
Neequote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
En die onesies hebben ze allang...in verschillende beesten trouwens![]()
Is het er nogsteeds druk ja? Wij gaan vrijdag....ik hou mn hart vast.![]()
Staat er nogsteeds een rij bij de ingang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Er was eigenlijk meer dan ik had verwacht. Beddegoed, kaarsjes, rijen en rijen schoenen en gympjes, en superlelijke rendieren en sneeuwmannenonesies. Ik vind dat dat je aan sommige kleding echt kunt zien dat het budget is. Ik denk ook dat ik er eerder heen zal gaan voor basics, sokken of sjaals of makkelijke gympjes. Ik heb nog wel een leuk vestje en jurkje gezien, maar had geen zin om ze te passenIk ga nog een keer met mijn schoonmoeder, hopelijk is het dan minder druk
Mijn algehele indruk: ontzettend veel in 1 winkel gepropt. Ik heb denk ik nog maar de helft van de winkel daadwerkelijk gezien. Er werken lijkt me ongelofelijk kut. Het was her en der ook best wel een zooi. + ik snap niet dat mensen hier speciaal voor met de trein komen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Dat was in Hoofddorp ook met de opening.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:34 schreef amaranta het volgende:
Volgens mijn stagiaire sprak het personeel geen Nederlands...
Dan was het misschien een iemand die zij toevallig trof.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:34 schreef amaranta het volgende:
Volgens mijn stagiaire sprak het personeel geen Nederlands...
Is ook een prima optie, maar is volgens mij vaker vol.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
Heuvelgalerie heeft een grote parkeergarage. Is 2/3 minuutjes lopen vanaf daar.
Nee, Admirant. En Bijenkorf is lood om oud ijzer met Heuvelgalerie.quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
Volgens mij is er meer plek in de Heuvelgaleriequote:Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, Admirant. En Bijenkorf is lood om oud ijzer met Heuvelgalerie.
Mediamarkt is weer verder...quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij is er meer plek in de HeuvelgalerieVeel meer plek
. Je kunt óók nog de parkeergarage bij de Mediamarkt pakken (Mathildelaan), dat is hemelsbreed 250m lopen naar de Primark, over het 18 septemberplein.
Er is keus genoeg!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik stond bij de mediamarkt vandaag. Was 2 a 3 minuutjes lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |