Omdat Ned Stark dit geheim wist (incest tussen Cersei en Jamy waar Joffry uit gekomen is) is Ned onthoofd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je, dat eerste dan weer compleet gemist
Welk seizoen was dat?
Nee, omdat Joffrey een irritant ventje is is Eddard onthoofd. De andere Lannisters hadden hem liever gevangen gehoudenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Omdat Ned Stark dit geheim wist (incest tussen Cersei en Jamy waar Joffry uit gekomen is) is Ned onthoofd.
Als Ned publiekelijk zou toegeven dat hij een verrader was zou hij de 'black' mogen nemen (naar de Wall dus). Dat deed hij vervolgens, maar toen besloot Joffrey inderdaad toch maar dat het leuker was om zijn hoofd eraf te choppen voor Sansa's ogenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:22 schreef iAvani het volgende:
[..]
Nee, omdat Joffrey een irritant ventje is is Eddard onthoofd. De andere Lannisters hadden hem liever gevangen gehouden
Nop. Joffrey weet niet eens (of wil niet weten) dat Jaime zowel zijn oom als zijn vader isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef Grayfoxhound het volgende:
Maar omdat hij het wist en het aan het licht wilde brengen bracht dat hem in de situatie waardoor Joffrey hem kon onthoofden.
Ik dacht dat die kleine z'n oom was. Dat van die boot had ik inmiddels uitgevonden maar thanks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie denk je dat Joffrey's oom is en Sansa deed janken omdat dat Littlefingers boot was, en ze nu niet met Littlefinger naar haar fam gaat, en niet met Loras gaat trouwen maar met een lelijke dwerg opgescheept zit, die ook nog eens familie van haar ergste vijand is.
Die kleine is ook zijn oom. Mensen hebben soms meer dan een oom.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kleine z'n oom was. Dat van die boot had ik inmiddels uitgevonden maar thanks.
Klopt, maar wie bedoel je dan? Joffrey heeft Shae niks gedaan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kleine z'n oom was. Dat van die boot had ik inmiddels uitgevonden maar thanks.
Shae? Wat de neuk, is dat dat hoertje? Ik dacht dat Joffrey met z'n pijl en boog haar zeven keer geraakt had. Zal wel weer half opgelet hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt, maar wie bedoel je dan? Joffrey heeft Shae niks gedaan?
Ok okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Die kleine is ook zijn oom. Mensen hebben soms meer dan een oom.
Dat was Ros, een ander hoertje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shae? Wat de neuk, is dat dat hoertje? Ik dacht dat Joffrey met z'n pijl en boog haar zeven keer geraakt had. Zal wel weer half opgelet hebben.
[..]
Ok ok
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shae? Wat de neuk, is dat dat hoertje? Ik dacht dat Joffrey met z'n pijl en boog haar zeven keer geraakt had. Zal wel weer half opgelet hebben.
[..]
Ok ok
En waarom precies? Voor de leuk ofzo gewoon?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shae --> leeft
[ afbeelding ]
Ros --> dood
Evil McFuckingCrazyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Funzel het volgende:
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-6
Is die weer.
Kijk de aflevering anders nog een keer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En waarom precies? Voor de leuk ofzo gewoon?
gonna have a bad timequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Funzel het volgende:
Is die weer.
Omdat Shae wel een belangrijk character isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En waarom precies? Voor de leuk ofzo gewoon?
Jawel, maar die is dus niet dood.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef iAvani het volgende:
[..]
Omdat Shae wel een belangrijk character is
Lijkt me verstandig, waar de fuck ben ik mee bezig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Kijk de aflevering anders nog een keer.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Funzel het volgende:
Is die weer.
Ik geloof niet dat ik t daar helemaal mee eens ben, anagezien Joffrey de doorslaggevende beslissing nam. En die weet niet eens dat ie een zoon is van broer en zus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Omdat Ned Stark dit geheim wist (incest tussen Cersei en Jamy waar Joffry uit gekomen is) is Ned onthoofd.
Ros >> Shaequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shae --> leeft
[ afbeelding ]
Ros --> dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |