Heh, wat flauwquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef NotYou het volgende:
Ik channel nu een grey. Als jij je niet binnen drie weken van al je aardse bezittingen scheidt zal dit continent (dat wil zeggen het continent waarop jij, je op dat moment bevindt) met natuurrampen overspoeld worden.
Je kan geen voorspelling doen, je kan alleen maar in kansen spreken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:01 schreef huupia het volgende:
total BS ... de galactische federatie channelt nu geloof ik al een jaartje of 50 en heeft een boel voorspelt en daarvan is niets uitgekomen.
de schrijver john. a keel beschrijft dit fenomeen ook in zijn uitstekende boek " onze belaagde planeet "
hij noemt ze daarin ultra aardsen .. een soort intelligentie die verantwoordelijk is voor de meest vreemde dingen .
het zijn kwade geesten, doen zich als van alles en nog wat voor, puur om te misleiden en mensen dit soort ideeën te laten geloven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:01 schreef huupia het volgende:
total BS ... de galactische federatie channelt nu geloof ik al een jaartje of 50 en heeft een boel voorspelt en daarvan is niets uitgekomen.
de schrijver john. a keel beschrijft dit fenomeen ook in zijn uitstekende boek " onze belaagde planeet "
hij noemt ze daarin ultra aardsen .. een soort intelligentie die verantwoordelijk is voor de meest vreemde dingen .
Ze gaan zich ook laten zien, maar eerst moeten we er klaar voor zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:20 schreef Manke het volgende:
[..]
het zijn kwade geesten, doen zich als van alles en nog wat voor, puur om te misleiden en mensen dit soort ideeën te laten geloven.
doesn't make sense, aliens channellen, het zijn geen onzichtbare entiteiten en ze kunnen makkelijk landen, als ze bestonden.
bron?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef Fusions het volgende:
[..]
Ze gaan zich ook laten zien, maar eerst moeten we er klaar voor zijn.
Ze zijn niet kwaad, er zit niks van haat in.
Niemand wordt hier misleid, wat hij zegt klopt allemaal op een bus, er zit logica in. Daarom is dit ook zo mooi, mocht men er niet in geloven kan er nog steeds naar hem geluisterd worden en mensen kunnen met hun eigen hersens kijken of er iets waardevols in zit.
Ja, und ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef Fusions het volgende:
Je kan geen voorspelling doen, je kan alleen maar in kansen spreken.
Zelfs als je niet gelooft in deze lui, wat ik heel logisch vind, spreekt die 'Bashar' bijvoorbeeld ontzettend wijze dingen.
In dat verband ben ik dan wel benieuwd hoe je nu tegen Greer aankijkt, na z'n gemediteer en reclame voor chanelling in die Sirius docu.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:01 schreef huupia het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef Fusions het volgende:
Ze gaan zich ook laten zien, maar eerst moeten we er klaar voor zijn.
Hoe weet je dat ? omdat "zij" roepen "we come in peace" (& shoot to kill) ?quote:Ze zijn niet kwaad, er zit niks van haat in.
Zeker weten ???quote:Niemand wordt hier misleid,
er zijn meerdere wegen naar rome en tig ufo onderzoekers en die denken niet allemaal hetzelfde .quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In dat verband ben ik dan wel benieuwd hoe je nu tegen Greer aankijkt, na z'n gemediteer en reclame voor chanelling in die Sirius docu.
Yep, wat Greer deed in die docu heeft weinig met meditatie te maken, dat kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef huupia het volgende:
er zijn meerdere wegen naar rome en tig ufo onderzoekers en die denken niet allemaal hetzelfde .
het is echt niet zo dat ik alles wat Greer zegt geloof ..... en wie weet werkt meditatie wel . meditatie is trouwens wel wat anders dan channeling .
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef Fusions het volgende:
Tuurlijk werkt meditatie (tig studies en het wordt door de hele geschiedenis door verschillende volken gebruikt, ook kan je zelf de effecten zien.
OT:
RON1N, je beweringen komen allemaal zonder onderbouwing.
Hij is niet kwaadaardig, = Hij beweert niet kwaadaardig te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef Fusions het volgende:
Goed. Wat wil je weten?
Hij is niet kwaadaardig, hij komt informatie brengen die ons helpen in de overgang van onze ontwakening (dna verandering van de mens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |