Heh, wat flauwquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:34 schreef NotYou het volgende:
Ik channel nu een grey. Als jij je niet binnen drie weken van al je aardse bezittingen scheidt zal dit continent (dat wil zeggen het continent waarop jij, je op dat moment bevindt) met natuurrampen overspoeld worden.
Je kan geen voorspelling doen, je kan alleen maar in kansen spreken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:01 schreef huupia het volgende:
total BS ... de galactische federatie channelt nu geloof ik al een jaartje of 50 en heeft een boel voorspelt en daarvan is niets uitgekomen.
de schrijver john. a keel beschrijft dit fenomeen ook in zijn uitstekende boek " onze belaagde planeet "
hij noemt ze daarin ultra aardsen .. een soort intelligentie die verantwoordelijk is voor de meest vreemde dingen .
het zijn kwade geesten, doen zich als van alles en nog wat voor, puur om te misleiden en mensen dit soort ideeën te laten geloven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:01 schreef huupia het volgende:
total BS ... de galactische federatie channelt nu geloof ik al een jaartje of 50 en heeft een boel voorspelt en daarvan is niets uitgekomen.
de schrijver john. a keel beschrijft dit fenomeen ook in zijn uitstekende boek " onze belaagde planeet "
hij noemt ze daarin ultra aardsen .. een soort intelligentie die verantwoordelijk is voor de meest vreemde dingen .
Ze gaan zich ook laten zien, maar eerst moeten we er klaar voor zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:20 schreef Manke het volgende:
[..]
het zijn kwade geesten, doen zich als van alles en nog wat voor, puur om te misleiden en mensen dit soort ideeën te laten geloven.
doesn't make sense, aliens channellen, het zijn geen onzichtbare entiteiten en ze kunnen makkelijk landen, als ze bestonden.
bron?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef Fusions het volgende:
[..]
Ze gaan zich ook laten zien, maar eerst moeten we er klaar voor zijn.
Ze zijn niet kwaad, er zit niks van haat in.
Niemand wordt hier misleid, wat hij zegt klopt allemaal op een bus, er zit logica in. Daarom is dit ook zo mooi, mocht men er niet in geloven kan er nog steeds naar hem geluisterd worden en mensen kunnen met hun eigen hersens kijken of er iets waardevols in zit.
Ja, und ?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:10 schreef Fusions het volgende:
Je kan geen voorspelling doen, je kan alleen maar in kansen spreken.
Zelfs als je niet gelooft in deze lui, wat ik heel logisch vind, spreekt die 'Bashar' bijvoorbeeld ontzettend wijze dingen.
In dat verband ben ik dan wel benieuwd hoe je nu tegen Greer aankijkt, na z'n gemediteer en reclame voor chanelling in die Sirius docu.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:01 schreef huupia het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef Fusions het volgende:
Ze gaan zich ook laten zien, maar eerst moeten we er klaar voor zijn.
Hoe weet je dat ? omdat "zij" roepen "we come in peace" (& shoot to kill) ?quote:Ze zijn niet kwaad, er zit niks van haat in.
Zeker weten ???quote:Niemand wordt hier misleid,
er zijn meerdere wegen naar rome en tig ufo onderzoekers en die denken niet allemaal hetzelfde .quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef R0N1N het volgende:
[..]
In dat verband ben ik dan wel benieuwd hoe je nu tegen Greer aankijkt, na z'n gemediteer en reclame voor chanelling in die Sirius docu.
Yep, wat Greer deed in die docu heeft weinig met meditatie te maken, dat kloptquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:28 schreef huupia het volgende:
er zijn meerdere wegen naar rome en tig ufo onderzoekers en die denken niet allemaal hetzelfde .
het is echt niet zo dat ik alles wat Greer zegt geloof ..... en wie weet werkt meditatie wel . meditatie is trouwens wel wat anders dan channeling .
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:42 schreef Fusions het volgende:
Tuurlijk werkt meditatie (tig studies en het wordt door de hele geschiedenis door verschillende volken gebruikt, ook kan je zelf de effecten zien.
OT:
RON1N, je beweringen komen allemaal zonder onderbouwing.
Hij is niet kwaadaardig, = Hij beweert niet kwaadaardig te zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef Fusions het volgende:
Goed. Wat wil je weten?
Hij is niet kwaadaardig, hij komt informatie brengen die ons helpen in de overgang van onze ontwakening (dna verandering van de mens)
Je kan niks weten inderdaad. Alleen maar waarnemen. Alles is zoals het is. Maar het hier over hebben voegt niet zo veel bij aan het onderwerp.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hij is niet kwaadaardig, = Hij beweert niet kwaadaardig te zijn.
Momenteel kun jij dat slechts vermoeden / geloven, maar niet weten.
Zelfs Hitler/Mussolini & Stalin zijn ooit genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede.
Die is er niet (significant) en tegelijkertijd veranderd dat aan de lopende band (door mutaties).quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef Fusions het volgende:
Goed. Wat wil je weten?
Hij is niet kwaadaardig, hij komt informatie brengen die ons helpen in de overgang van onze ontwakening (dna verandering van de mens)
we hebben al 50% to 60% dna overeenkomst met een banaan (mannen 60%quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef Fusions het volgende:
Goed. Wat wil je weten?
Jawel mijn vriendquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die is er niet (significant) en tegelijkertijd veranderd dat aan de lopende band (door mutaties).
Daarmee veranderen we niet ineens in "lichtwezens" of wat dan ook hoor.
& als je om je heen kijkt, wordt de mens er niet vreedzamer of spiritueler van. Het kapitalisme hinkt op z'n laatste been, de mensen zijn de inherente uitbuiting/ corruptie & oplichting zat (een goede ontwikkeling) maar ook dat is al zo oud als die vele wegen naar Rome.
Vergeet Obama niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hij is niet kwaadaardig, = Hij beweert niet kwaadaardig te zijn.
Momenteel kun jij dat slechts vermoeden / geloven, maar niet weten.
Zelfs Hitler/Mussolini & Stalin zijn ooit genomineerd voor de Nobelprijs voor de Vrede.
Dat zelfde geld voor iedere verdediging.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:58 schreef Fusions het volgende:
Je kan niks weten inderdaad. Alleen maar waarnemen. Alles is zoals het is. Maar het hier over hebben voegt niet zo veel bij aan het onderwerp.
Als men nou hun kritiek rationeel onderbouwen ipv. bullshit roepen...
quote:
De onderbouwing is dat je het fucking filmpje moet kijkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat zelfde geld voor iedere verdediging.
Simpelweg roepen "Hij is niet kwaadaardig"
of "er zit ook een hoop wijsheid tussen" enz. vergt evengoed onderbouwing.
De bewering dat we er "nog niet klaar voor zijn" al helemaal.
Dit bepaald het hele fundament onder het onderwerp. Me dunkt dat je het daar ook (juist) over moet hebben. Niet alleen maar de cherries er uit plukken. Ook de rest moet je kunnen kauwen en doorslikken.
Dat is een "Wij van WC eend" onderbouwing.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef Fusions het volgende:
De onderbouwing is dat je het fucking filmpje moet kijken
Inderdaad. Belachelijk. Alleen daar kun je al aan zien dat de wereld compleet maar dan ook compleet corrupt en verziekt is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]& "Europa".
Maar goed, die zijn niet alleen genomineerd, maar nog winnaars ook
Komt wel verandering in hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:54 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Inderdaad. Belachelijk. Alleen daar kun je al aan zien dat de wereld compleet maar dan ook compleet corrupt en verziekt is.
Oh je kent hem? Wat vind jij van hem dan? Hij schreeuwt zo hard dat ik me niet langer dan een paar min. kan concentreren..quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:51 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is een "Wij van WC eend" onderbouwing.
(en ik heb al jaren geleden die Bashar channelings tot in den treure bekeken.)
& dat vind ik dan weer van zulke uitsprakenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:29 schreef Fusions het volgende:
Sorry, maar als je die channelings daadwerlijk tot in den truere betekent heb, en de waarde van zijn channelings niet kan herkennen ben je echt een mogool. Alles wat hij zegt klopt als een bus.
Niet in hem geloven = prime
Geen waarde kunnen zien in wat hij zegt = retarded
IMO.
Nee.quote:
Idem, maar dat staat los van de "boodschap". Het lukt me gelukkig wel om dat te scheiden.quote:Wat vind jij van hem dan? Hij schreeuwt zo hard dat ik me niet langer dan een paar min. kan concentreren..
Voor jou natuurlijk, als je telkens droomt over dingen die je vantevoren niet zelf heb bedacht dan ga je je toch afvragen waar het vandaan komt. Ik heb zelf jarenlang mezelf voorgehouden dat het gewoon een gekke kant is van de mens, een imperfectie die allerlei aardse objecten door elkaar husselt ook al lijkt het nutteloos vanuit evolutionair opzicht. Logischer zou ik het vinden als ik iedere nacht droom over de dag ervoor en allerlei dingen daadwerkelijk verwerk zoals meer overeenkomt met de wetenschappelijke theorie. Maar waarom ik het dan de volgende dag weer zou vergeten, wie verwerkt er dan wat en wat zou het nut dan zijn? Het is gewoon niet overtuigend genoeg.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef R0N1N het volgende:Dat er buitenaardsen zijn die ons dat zogezegd via channeling proberen wijs te maken ... is de hoop roest.
Uiteraard. Het staat je vrij daar anders over te denkenquote:
Yep. Daar heb ik zelf ervaring mee. Behalve dat laatste stuk. Het is niet compleet. We weten net pas een beetje hoe dat allemaal werkt e.d. Daarmee blijkbaar nog niet overtuigend genoeg voor sommigen maar ik zie geen reden om dan maar te gaan voor iets wat nog minder 'overtuigend' is.quote:als je telkens droomt over dingen die je vantevoren niet zelf heb bedacht dan ga je je toch afvragen waar het vandaan komt. Ik heb zelf jarenlang mezelf voorgehouden dat het gewoon een gekke kant is van de mens, een imperfectie die allerlei aardse objecten door elkaar husselt ook al lijkt het nutteloos vanuit evolutionair opzicht. Logischer zou ik het vinden als ik iedere nacht droom over de dag ervoor en allerlei dingen daadwerkelijk verwerk zoals meer overeenkomt met de wetenschappelijke theorie. Maar waarom ik het dan de volgende dag weer zou vergeten, wie verwerkt er dan wat en wat zou het nut dan zijn? Het is gewoon niet overtuigend genoeg.
I disagree.quote:Je reactie geeft aan waarom er veel mensen niet klaar voor zijn.
Hmmm, mja, helaas klopt dat wel.quote:Het idee alleen al van telepathie wordt als foutief gezien door een meerderheid van de bevolking, het idee dat er leven bestaat buiten deze planeet is voor velen al moeilijk voor te stellen of gewoon onzinnig omdat we voorlopig toch niet deze planeet kunnen verlaten en anderen opzoeken.
Volgens mij maken die aliens veeeeeeeelen malen meer indruk als ze het gewoon allemaal in eigen persoon alhier komen vertellen. Op mij sowiesoquote:Maar over channelings, ik hou er niet van om dat zo te zien als dat een mens een telefoon wordt voor een ander. Dat vind ik te onpersoonlijk en het persoonlijke en de ontwikkeling daarvan zou juist het belangrijkste moeten zijn. Waarom zou zo'n persoon zichzelf dan zo aan de kant zetten zodat een ander via dat lichaam kan spreken in plaats van die entiteit op zoeken, dat vertalen en het dan als jezelf brengen met natuurlijk een bronvermelding. Ergens lijkt het toch alsof het zo wordt uitgevoerd om indruk te maken op mensen wat voor sommigen werkt maar mij juist tegenstaat.
Ik heb een channeling van Hathors van deze maand gehoord door jouw post want kende het nog niet maar hoe actueel en herkenbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:53 schreef Japie77 het volgende:
O ik geloof zeker wel dat dit echt is hoor. Maar er zit veel ruis tussen. De channelings van de Hathors vind ik eigenlijk nog een van de enige die echt van waarde zijn. Er zitten enorm veel channelings tussen waar in word gesproken over we komen er aan blabla we zullen jullie redden etc. Maar dat is in de 4 jaar dat ik het volg nog nooit gebeurd. Dus daar heb ik niet zo veel vertrouwen meer in. Maar de channelings van de Hathors geven hele praktische info over hoe je je bewustzijn kan verhogen, etc.
Mooi!quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik heb een channeling van Hathors van deze maand gehoord door jouw post want kende het nog niet maar hoe actueel en herkenbaar
Dat zijn gewoon dingen die je nog niet kent, met de jaren en de nodige inzet om dat alles te ontrafelen leer je al die dingen wel. In het begin ben je nu eenmaal meer bezig met het fysieke en zo ook het lichaam. Later als je nog niemand hebt gevonden natuurlijk sta je vanzelf meer open voor al die informatie over haar karakter maar dan door de blik in haar ogen, hoe ze iets zegt, haar geestelijke houding.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:46 schreef R0N1N het volgende:
Onbewust wordt er een analyse op los gelaten waarbij verhoudingen worden vergeleken, van b.v. gezicht en lichaam, tegelijkertijd wordt er informatie afkomstig uit de "lucht" geanalyseerd op aanwezigheid van bepaalde stoffen, waarbij vooral gelet wordt op puur praktische zaken zoals gezondheid. Al die info wordt ook nog vergeleken met alle reeds bekende info.
Bewust denk je alleen maar: "Wow, dat is een lekker wijf!"
Ik hoor daar zelf trouwens niet bij. Ik kan ze niet uitleggen waar ik woon, ik heb weinig kennis van astronomie en zelfs als ik het ze zou kunnen uitleggen dan nog heb ik zo'n vermoeden dat ze oneindig ver weg wonen en alhoewel ze veel geavanceerde technologie hebben (ruimteschepen bv) zou de reis gewoon te lang duren. Ik ga er zelf niet vanuit dat het ooit tot een daadwerkelijk treffen zal komen.quote:Met "channeling" wordt de mensheid (in z'n geheel, dus niet enkel een groepje new-agers) op geen enkele manier voorbereidt op het accepteren van de fysieke aanwezigheid van een stel aliens.
Ik vind veel channelings ook niet zo interessant, maar ik heb dan ook m'n eigen ervaringen waar ik genoeg aan heb.quote:De boodschap is daarbij niets nieuws onder de zon. Ook daar hebben we ze niet voor nodig.
Het gaat mis bij de uitvoering die ze hooguit ter plaatse kunnen afdwingen. (maar dat willen ze dan ook weer niet, want we moeten het zogezegd zelf doen ... waar bemoeien ze zich dan mee eigenlijk ?)
Na zoveel visioenen die net als echte herinneringen lijken waarvan ik het zelf moeilijk vind te geloven ben ik ook wel overtuigd. Dan wil je ook niet zo gauw delen met anderen omdat het tijd kost die je beter aan communiceren met hen had kunnen besteden.quote:Volgens mij maken die aliens veeeeeeeelen malen meer indruk als ze het gewoon allemaal in eigen persoon alhier komen vertellen. Op mij sowieso
Dus je hebt zelf ervaringe met channeling? Je hebt in ieder geval ongewone ervaringen gehad. Dat lijkt me wel mooi. Je maakt zeker geen verwarde indruk, das nog mooierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:08 schreef loop het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon dingen die je nog niet kent, met de jaren en de nodige inzet om dat alles te ontrafelen leer je al die dingen wel. In het begin ben je nu eenmaal meer bezig met het fysieke en zo ook het lichaam. Later als je nog niemand hebt gevonden natuurlijk sta je vanzelf meer open voor al die informatie over haar karakter maar dan door de blik in haar ogen, hoe ze iets zegt, haar geestelijke houding.
[..]
Ik hoor daar zelf trouwens niet bij. Ik kan ze niet uitleggen waar ik woon, ik heb weinig kennis van astronomie en zelfs als ik het ze zou kunnen uitleggen dan nog heb ik zo'n vermoeden dat ze oneindig ver weg wonen en alhoewel ze veel geavanceerde technologie hebben (ruimteschepen bv) zou de reis gewoon te lang duren. Ik ga er zelf niet vanuit dat het ooit tot een daadwerkelijk treffen zal komen.
Veel van die channelaars zijn ook maar mensen, ik kan me best goed voorstellen dat veel van hen ermee zijn begonnen uit wanhoop voor goede gesprekspartners en een verlangen naar een mogelijke redding of interventie zodat er dingen veranderen. Dat heb ik zelf niet zo en ik probeer ook voorzichtig te zijn met uitspraken, ook al zou ik wel een voor sommigen overtuigende website kunnen maken, het kan een heftig onderwerp zijn. Zoals je zelf al zei maak je onbewust allerlei oordelen, zo zijn er met het idee van aliens ook allerlei suggesties zoals dat je morgen nog gered zou kunnen worden om maar wat van de misluktere channelings te citeren. Dan ben je gewoon onverantwoordelijk aan het spelen met gevoelens van anderen. Dat ik hier nog post is omdat de meeste mensen die hier komen toch allang een TRU filter ingebouwd hebben. Maar ik zie het als een persoonlijke keuze die een ieder voor zichzelf moet maken, of niet zoals standaard het geval is. Ik zou in ieder geval niet gaan roepen dat er onzichtbare ruimteschepen rond de aarde bestaan, ik heb niet eens een overtuigende UFO gezien.
[..]
Ik vind veel channelings ook niet zo interessant, maar ik heb dan ook m'n eigen ervaringen waar ik genoeg aan heb.
Waar ze zich mee bemoeien, in mijn geval zag ik al heel jong allerlei dingen. Helaas voor mij koos mijn familie voor psychiatrie waardoor ik zelf besloot het allemaal af te doen als onzin. Waardoor het minder werd en jaren redelijk ging tot het later heftiger terugkeerde. Ik had er vrij weinig controle over wat ik zag en tussen dat alles zag ik ook beschavingen waarvan ik niet geloof dat ze op aarde bestaan/bestonden.
Leven van een andere planeet is natuurlijk anders ook al kunnen er veel overeenkomsten zijn. Alleen daardoor al zie je nieuwe dingen die je met het al bestaande vergelijkt en/of zie je dat iets ook anders kan waarover je nooit afvroeg of en hoe het anders zou kunnen.
Verder is het voor hen denk ik zoiets als vrijwilligerswerk, tijdverdrijf ook aangezien ze toch al zoveel bereikt lijken te hebben. Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je een minder ontwikkeld wezen iets probeert uit te leggen en dan het moment ziet dat dat wezen dat ook zo inziet, een stukje groeit en een beter persoon wordt en gelukkiger wordt, dat iemand het daarvoor doet. Mensen bemoeien zich ook met andere diersoorten omdat ze het nu eenmaal leuk vinden om te gaan met bv. honden of katten, niet omdat ze goud hebben of iets anders kunnen doen zoals geld verdienen voor het baasje of ook maar voor iets anders dan vermaak/plezier kunnen dienen. Je moet er natuurlijk wel tegen kunnen, ook van de andere kant bezien want veel mensen gaan opeens veel meer overeenkomsten vertonen met dieren, ze lijken na verloop van tijd toch een stuk primitiever in ieder geval dan ik vroeger altijd dacht.
[..]
Na zoveel visioenen die net als echte herinneringen lijken waarvan ik het zelf moeilijk vind te geloven ben ik ook wel overtuigd. Dan wil je ook niet zo gauw delen met anderen omdat het tijd kost die je beter aan communiceren met hen had kunnen besteden.
Hoe weet je dat je niet in het ootje wordt genomen door iets dat om je heen leeft?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:08 schreef loop het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon dingen die je nog niet kent, met de jaren en de nodige inzet om dat alles te ontrafelen leer je al die dingen wel. In het begin ben je nu eenmaal meer bezig met het fysieke en zo ook het lichaam. Later als je nog niemand hebt gevonden natuurlijk sta je vanzelf meer open voor al die informatie over haar karakter maar dan door de blik in haar ogen, hoe ze iets zegt, haar geestelijke houding.
[..]
Ik hoor daar zelf trouwens niet bij. Ik kan ze niet uitleggen waar ik woon, ik heb weinig kennis van astronomie en zelfs als ik het ze zou kunnen uitleggen dan nog heb ik zo'n vermoeden dat ze oneindig ver weg wonen en alhoewel ze veel geavanceerde technologie hebben (ruimteschepen bv) zou de reis gewoon te lang duren. Ik ga er zelf niet vanuit dat het ooit tot een daadwerkelijk treffen zal komen.
Veel van die channelaars zijn ook maar mensen, ik kan me best goed voorstellen dat veel van hen ermee zijn begonnen uit wanhoop voor goede gesprekspartners en een verlangen naar een mogelijke redding of interventie zodat er dingen veranderen. Dat heb ik zelf niet zo en ik probeer ook voorzichtig te zijn met uitspraken, ook al zou ik wel een voor sommigen overtuigende website kunnen maken, het kan een heftig onderwerp zijn. Zoals je zelf al zei maak je onbewust allerlei oordelen, zo zijn er met het idee van aliens ook allerlei suggesties zoals dat je morgen nog gered zou kunnen worden om maar wat van de misluktere channelings te citeren. Dan ben je gewoon onverantwoordelijk aan het spelen met gevoelens van anderen. Dat ik hier nog post is omdat de meeste mensen die hier komen toch allang een TRU filter ingebouwd hebben. Maar ik zie het als een persoonlijke keuze die een ieder voor zichzelf moet maken, of niet zoals standaard het geval is. Ik zou in ieder geval niet gaan roepen dat er onzichtbare ruimteschepen rond de aarde bestaan, ik heb niet eens een overtuigende UFO gezien.
[..]
Ik vind veel channelings ook niet zo interessant, maar ik heb dan ook m'n eigen ervaringen waar ik genoeg aan heb.
Waar ze zich mee bemoeien, in mijn geval zag ik al heel jong allerlei dingen. Helaas voor mij koos mijn familie voor psychiatrie waardoor ik zelf besloot het allemaal af te doen als onzin. Waardoor het minder werd en jaren redelijk ging tot het later heftiger terugkeerde. Ik had er vrij weinig controle over wat ik zag en tussen dat alles zag ik ook beschavingen waarvan ik niet geloof dat ze op aarde bestaan/bestonden.
Leven van een andere planeet is natuurlijk anders ook al kunnen er veel overeenkomsten zijn. Alleen daardoor al zie je nieuwe dingen die je met het al bestaande vergelijkt en/of zie je dat iets ook anders kan waarover je nooit afvroeg of en hoe het anders zou kunnen.
Verder is het voor hen denk ik zoiets als vrijwilligerswerk, tijdverdrijf ook aangezien ze toch al zoveel bereikt lijken te hebben. Ik kan me er wel iets bij voorstellen als je een minder ontwikkeld wezen iets probeert uit te leggen en dan het moment ziet dat dat wezen dat ook zo inziet, een stukje groeit en een beter persoon wordt en gelukkiger wordt, dat iemand het daarvoor doet. Mensen bemoeien zich ook met andere diersoorten omdat ze het nu eenmaal leuk vinden om te gaan met bv. honden of katten, niet omdat ze goud hebben of iets anders kunnen doen zoals geld verdienen voor het baasje of ook maar voor iets anders dan vermaak/plezier kunnen dienen. Je moet er natuurlijk wel tegen kunnen, ook van de andere kant bezien want veel mensen gaan opeens veel meer overeenkomsten vertonen met dieren, ze lijken na verloop van tijd toch een stuk primitiever in ieder geval dan ik vroeger altijd dacht.
[..]
Na zoveel visioenen die net als echte herinneringen lijken waarvan ik het zelf moeilijk vind te geloven ben ik ook wel overtuigd. Dan wil je ook niet zo gauw delen met anderen omdat het tijd kost die je beter aan communiceren met hen had kunnen besteden.
Ik denk er toch heel anders over. Je kunt uiteindelijk alleen jezelf voor de gek houden, ik geef liever niet de schuld aan anderen voor mijn eigen gedachtes en eventuele daaruitvolgende acties, of die anderen nu materieel of immaterieel zijn. Verder is het net als met ieder ander geloof, als die ander zegt dat het voor hem/haar goede wezens zijn dan is het voor die nu eenmaal zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |