abonnement Unibet Coolblue
pi_126517474
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Laten we het chillen noemen :P
Veel plezier man! Wat ga je allemaal doen? :)
Sproetenman.
pi_126519971
Moggel ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_126520294
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Veel plezier man! Wat ga je allemaal doen? :)
Dat kan ik je vanavond vertellen:P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126520596
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat kan ik je vanavond vertellen:P
We wachten met smart. :P
pi_126521367
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 08:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

We wachten met smart. :P
Ik ook _O- zenuwachtig, alles :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126521622
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ook _O- zenuwachtig, alles :P
Haha wat leuk, hoeft niet zo gestressed te zijn, het zal allemaal wel meevallen als je al veel met haar gepraat heb. Dan heb je al veel materiaal om over te praten en zijn stiltes te overbruggen. Hoe ken je haar eigenlijk precies dan? Waar heb je haar ontmoet?
Sproetenman.
pi_126521641
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ook _O- zenuwachtig, alles :P
Aaah schattig. O+
pi_126521714
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Haha wat leuk, hoeft niet zo gestressed te zijn, het zal allemaal wel meevallen als je al veel met haar gepraat heb. Dan heb je al veel materiaal om over te praten en zijn stiltes te overbruggen. Hoe ken je haar eigenlijk precies dan? Waar heb je haar ontmoet?
Onze gesprekken gaan niet over zoveel dingen _O- En geloof me, ik moet wel zenuwachtig zijn :P
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Aaah schattig. O+
:(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126521750
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:43 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onze gesprekken gaan niet over zoveel dingen _O- En geloof me, ik moet wel zenuwachtig zijn :P

[..]

:(
Waarom ervaar je het dan als zo raar dat je er zenuwachtig van wordt? Is het niet een nieuwe uitdaging, en een nieuw avontuur waar je naar uit kunt kijken?
Sproetenman.
pi_126521795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:45 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Waarom ervaar je het dan als zo raar dat je er zenuwachtig van wordt? Is het niet een nieuwe uitdaging, en een nieuw avontuur waar je naar uit kunt kijken?
Een nieuw avontuur? :D Dat klinkt als Indiana Jones :@ En ik ervaar het niet als raar dat ik er zenuwachtig van wordt joh ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126521860
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een nieuw avontuur? :D Dat klinkt als Indiana Jones :@ En ik ervaar het niet als raar dat ik er zenuwachtig van wordt joh ;)
Haha, oh zo dacht ik dat je het bedoelde. ;)

Ik was twee weken geleden wel benieuwd naar het meisje dat ik online had ontmoet, en het viel alleen maar mee. Geen rare stiltes, veel gelachen, leuke tijd gehad. Hopelijk jij ook vanmiddag. Veel plezier. :)
Sproetenman.
pi_126521884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:50 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Haha, oh zo dacht ik dat je het bedoelde. ;)

Ik was twee weken geleden wel benieuwd naar het meisje dat ik online had ontmoet, en het viel alleen maar mee. Geen rare stiltes, veel gelachen, leuke tijd gehad. Hopelijk jij ook vanmiddag. Veel plezier. :)
Belangrijkste: seks gehad? Gaan jullie vaker afspreken?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126521903
Hey lullo, nog geneukt?

Zo ging dat vroeger op kantoor. ;(
pi_126521934
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Belangrijkste: seks gehad? Gaan jullie vaker afspreken?
Nah, de eerste twee keer dat we met elkaar afgesproken hebben is er niks gebeurd. Niet eens gezoend, maar ik heb zo'n gevoel dat dat er wel aan zit te komen. En deze vrijdag gaan we truffels halen, zaterdag blijf ik bij haar slapen, en zondag zij bij mij. Dus ja, dat is wel vaker afspreken. ;)

Oh en misschien ga ik een dagje Rock Werchter met haar.

Ik ben benieuwd. :)
Sproetenman.
pi_126521939
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:51 schreef muhahaha het volgende:
Hey lullo, nog geneukt?

Zo ging dat vroeger op kantoor. ;(
Vruuuuuuuuuger
Sproetenman.
pi_126521965
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Nah, de eerste twee keer dat we met elkaar afgesproken hebben is er niks gebeurd. Niet eens gezoend, maar ik heb zo'n gevoel dat dat er wel aan zit te komen. En deze vrijdag gaan we truffels halen, zaterdag blijf ik bij haar slapen, en zondag zij bij mij. Dus ja, dat is wel vaker afspreken. ;)

Oh en misschien ga ik een dagje Rock Werchter met haar.

Ik ben benieuwd. :)
Ik las knuffels halen. :@

Nu al samen slapen ja? :P
pi_126521993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:54 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik las knuffels halen. :@

Nu al samen slapen ja? :P
Haha, ja ze stelde het zelf voor. :D _O_
Sproetenman.
pi_126522002
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Nah, de eerste twee keer dat we met elkaar afgesproken hebben is er niks gebeurd. Niet eens gezoend, maar ik heb zo'n gevoel dat dat er wel aan zit te komen. En deze vrijdag gaan we truffels halen, zaterdag blijf ik bij haar slapen, en zondag zij bij mij. Dus ja, dat is wel vaker afspreken. ;)

Oh en misschien ga ik een dagje Rock Werchter met haar.

Ik ben benieuwd. :)
Uit ervaring kan ik zeggen dat als een vrouwtje 'blijven slapen' zegt, dat niet meteen wil zeggen dat je seks hebt _O- KUTWIJVEN :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:55 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Haha, ja ze stelde het zelf voor. :D _O_
Gaat de goede kant op dan. *O*
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
pi_126522018
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik zeggen dat als een vrouwtje 'blijven slapen' zegt, dat niet meteen wil zeggen dat je seks hebt _O- KUTWIJVEN :(
Zeg dat nou niet D:
Sproetenman.
pi_126522026
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik zeggen dat als een vrouwtje 'blijven slapen' zegt, dat niet meteen wil zeggen dat je seks hebt _O- KUTWIJVEN :(
Ik heb dat oortje nog liggen handje, mocht het ooit weer zover komen voor je. :@
pi_126522035
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Gaat de goede kant op dan. *O*
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
Ik zelf ben 17, en zij is 22. Zoals een baas? :7
Sproetenman.
pi_126522048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb dat oortje nog liggen handje, mocht het ooit weer zover komen voor je. :@
Hahahahaha awww... :{
Sproetenman.
pi_126522050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb dat oortje nog liggen handje, mocht het ooit weer zover komen voor je. :@
Dat oortje is niet nodig ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Ik zelf ben 17, en zij is 22. Zoals een baas? :7
Ik ben 23 en zij is 29 _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522074
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben 23 en zij is 29 _O_
High-five? ^O^ :')
Sproetenman.
pi_126522086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

High-five? ^O^ :')
Op een oude fiets moet je het leren :P Ik had er eerst eentje uit dit topic die iets ouder was :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522102
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Ik zelf ben 17, en zij is 22. Zoals een baas? :7
Ow een jonkie nog. :D
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Hahahahaha awww... :{
_O-
pi_126522117
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op een oude fiets moet je het leren :P Ik had er eerst eentje uit dit topic die iets ouder was :@
Oude fiets, doe mij maar een nieuwe fiets. :@
pi_126522123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ow een jonkie nog. :D

Aangenaam ;)
Sproetenman.
pi_126522131
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Oude fiets, doe mij maar een nieuwe fiets. :@
Mijn eerste was een nieuwe fiets, maar mijn ervaringen op de oude zijn beter.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522134
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Op een oude fiets moet je het leren :P Ik had er eerst eentje uit dit topic die iets ouder was :@
En hoe beviel dat? Niets geworden?
Sproetenman.
pi_126522137
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Aangenaam ;)
Ik ben de oudste hier, niet zozeer de meest wijze. :')
pi_126522146
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik ben de oudste hier, niet zozeer de meest wijze. :')
Met welk getal op de taart?
Sproetenman.
pi_126522148
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn eerste was een nieuwe fiets, maar mijn ervaringen op de oude zijn beter.
Tjah verschil moet er zijn. :D
pi_126522159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:00 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Met welk getal op de taart?
Dit jaar 34. ;(
De kaarsjes passen niet meer dus dan maar 34 Bossche Bollen. :9
pi_126522194
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:00 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

En hoe beviel dat? Niets geworden?
Goed. Maar ik hoef geen relatie nu. Het is bij een paar keer afspreken gebleven ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522204
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:00 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dit jaar 34. ;(
De kaarsjes passen niet meer dus dan maar 34 Bossche Bollen. :9
Ook prettig, hele week lang bossche bollen eten, niet slecht.
Ik had geen idee dat er iemand twee maal zo oud hier zou zijn. :) (Nothing personal)
Sproetenman.
pi_126522238
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Goed. Maar ik hoef geen relatie nu. Het is bij een paar keer afspreken gebleven ;)
Ach, hoeft ook helemaal niet verkeerd te zijn. :)
Sproetenman.
pi_126522263
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:03 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Ach, hoeft ook helemaal niet verkeerd te zijn. :)
Als je allebei geen relatie met elkaar wil dan is het perfect. Anders gaat een van de twee gekwetst worden en dat wil je ook niet :P Het was dus perfect. Totdat ze me later begon te trollen hier :')_!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522265
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:02 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Ook prettig, hele week lang bossche bollen eten, niet slecht.
Ik had geen idee dat er iemand twee maal zo oud hier zou zijn. :) (Nothing personal)
Mja slecht voor het lichaam, al die suikers enzo. ;(

Ik had geen idee dat er iemand twee maal de helft zo oud hier zou zijn. :) (alles personal)

quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je allebei geen relatie met elkaar wil dan is het perfect. Anders gaat een van de twee gekwetst worden en dat wil je ook niet :P Het was dus perfect. Totdat ze me later begon te trollen hier :')_!
Minder handje, minder. ;(
pi_126522305
[quote]0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mja slecht voor het lichaam, al die suikers enzo. ;(

Ik had geen idee dat er iemand twee maal de helft zo oud hier zou zijn. :) (alles personal)

[..]

Oh it's on. :(
Sproetenman.
pi_126522332
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef muhahaha het volgende:
Minder handje, minder. ;(
Like I care. Vanmiddag herkansing met een andere chick.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522333
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je allebei geen relatie met elkaar wil dan is het perfect. Anders gaat een van de twee gekwetst worden en dat wil je ook niet :P Het was dus perfect. Totdat ze me later begon te trollen hier :')_!
Fijn dat dat in ieder geval duidelijk was, was dat van te voren duidelijk gemaakt aan elkaar? En hoe zat ze te trollen dan?
Sproetenman.
pi_126522364
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:05 schreef Sproetenman het volgende:
Oh it's on. :(
Grapje. :P
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Like I care. Vanmiddag herkansing met een andere chick.
Is ook, dat is verleden tijd. ;)
Ik ben benieuwd handje, keertje doubledate? O+
pi_126522370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:06 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Fijn dat dat in ieder geval duidelijk was, was dat van te voren duidelijk gemaakt aan elkaar? En hoe zat ze te trollen dan?
Ja, zulke dingen maak ik gewoon duidelijk, en maak dan ook duidelijk dat als ze meer verwachten we beter kunnen stoppen. Ze trollde gewoon, weet ik veel. Ik was ook een rotzak hoor, had t verdiend ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef muhahaha het volgende:
Is ook, dat is verleden tijd. ;)
Ik ben benieuwd handje, keertje doubledate? O+
Nee ik hoef niks met dit vrouwtje ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522399
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, zulke dingen maak ik gewoon duidelijk, en maak dan ook duidelijk dat als ze meer verwachten we beter kunnen stoppen. Ze trollde gewoon, weet ik veel. Ik was ook een rotzak hoor, had t verdiend ;)
Jij een rotzak ja? Wat had je uitgespookt dan?
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee ik hoef niks met dit vrouwtje ;)
Je hebt haar gefriendzoned? :o
pi_126522424
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, zulke dingen maak ik gewoon duidelijk, en maak dan ook duidelijk dat als ze meer verwachten we beter kunnen stoppen. Ze trollde gewoon, weet ik veel. Ik was ook een rotzak hoor, had t verdiend ;)
Maar waarom wil je eigenlijk geen relatie op het moment? Nu ben ik wel benieuwd naar je verleden :P
Sproetenman.
pi_126522428
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:08 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Jij een rotzak ja? Wat had je uitgespookt dan?
Laten we het erop houden dat ik niet zo lief was. Zij ook niet, maar ik vooral niet.
quote:
[..]

Je hebt haar gefriendzoned? :o
Nee :P Ze weet dat ik niet op zoek ben ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:09 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Maar waarom wil je eigenlijk geen relatie op het moment? Nu ben ik wel benieuwd naar je verleden :P
Omdat ik het druk heb met m'n opleiding (smoesje) en omdat ik te lang achter dezelfde aan blijf lopen (waarheid)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522480
Ah handje, als vriendschap werkt prima toch. :)
pi_126522513
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat ik het druk heb met m'n opleiding (smoesje) en omdat ik te lang achter dezelfde aan blijf lopen (waarheid)
Dus ben je bang dat je veel te gehecht aan iemand wordt? Of beleef je dit nu al? :o
Sproetenman.
pi_126522514
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef muhahaha het volgende:
Ah handje, als vriendschap werkt prima toch. :)
Of friends with benefits/fuck buddy's :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522524
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of friends with benefits/fuck buddy's :P
Kan ook, wel heldere afspraken maken want gevoelens kunnen snel om de hoek komen kijken.
pi_126522527
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Dus ben je bang dat je veel te gehecht aan iemand wordt? Of beleef je dit nu al? :o
Nee, ik wil me gewoon niet binden. Ik kom geen vrouwen tegen die de moeite waard zijn iig.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522540
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kan ook, wel heldere afspraken maken want gevoelens kunnen snel om de hoek komen kijken.
Ja uiteraard. Ik ben heel duidelijk geweest, zij ook.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Kan ook, wel heldere afspraken maken want gevoelens kunnen snel om de hoek komen kijken.
Inderdaad, lijkt me ook wel dat dat pijnlijke situaties op kan leveren.
Sproetenman.
pi_126522552
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, ik wil me gewoon niet binden. Ik kom geen vrouwen tegen die de moeite waard zijn iig.
En weet je nu ook al dat de meid van vanmiddag niet de waard is? Of wil je er gewoon niet aan beginnen?
Sproetenman.
pi_126522556
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja uiteraard. Ik ben heel duidelijk geweest, zij ook.
Beter dan. :D
pi_126522619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Inderdaad, lijkt me ook wel dat dat pijnlijke situaties op kan leveren.
Dat weet ik uit ervaring _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

En weet je nu ook al dat de meid van vanmiddag niet de waard is? Of wil je er gewoon niet aan beginnen?
Nah ik wacht gewoon af. Maar op dit moment wil ik echt niet. Als ze later wel de moeite waard blijkt te zijn dan laat ik dat wel merken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522640
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat weet ik uit ervaring _O_

[..]

Nah ik wacht gewoon af. Maar op dit moment wil ik echt niet. Als ze later wel de moeite waard blijkt te zijn dan laat ik dat wel merken.
Laat maar weten hoe de deet was vanavond ;) Ik ben benieuwd. :')
Sproetenman.
pi_126522659
Handje speelt een hard-to-get spelletje. Vrouwtje straks helemaal kneiterverliefd. :@
pi_126522681
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef muhahaha het volgende:
Handje speelt een hard-to-get spelletje. Vrouwtje straks helemaal kneiterverliefd. :@
Nee hoor :P We zijn gewoon duidelijk geweest ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:17 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Laat maar weten hoe de deet was vanavond ;) Ik ben benieuwd. :')
Ja ik ben ook benieuwd :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522735
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:19 schreef bijdehand het volgende:

Nee hoor :P We zijn gewoon duidelijk geweest ;)
Je weet dat vrouwen altijd op de onbereikbare mannen vallen he. :P
pi_126522762
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je weet dat vrouwen altijd op de onbereikbare mannen vallen he. :P
Haha stiekem Hand aan de twijfel brengen. :')
Sproetenman.
pi_126522765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je weet dat vrouwen altijd op de onbereikbare mannen vallen he. :P
Ik straal wanhoop uit _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522794
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Haha stiekem Hand aan de twijfel brengen. :')
Neuh het is een gegeven. Toen ik opzoek was lukte helemaal niks en nadat ik zoiets had van, ik wil niks meer raakte ik ineens aan de praat... :P
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik straal wanhoop uit _O-
Ow dan zit je gebakken! :D
pi_126522837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:23 schreef muhahaha het volgende:
Ow dan zit je gebakken! :D
Inderdaad :7
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522857
Ik ken haar trouwens ook online hoor. Verveelde me zondag en toen ging ik chatten en toen kwam zij langs :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126522885
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:24 schreef bijdehand het volgende:
Ik ken haar trouwens ook online hoor. Verveelde me zondag en toen ging ik chatten en toen kwam zij langs :P
Waar ging je chatten dan? :o
Sproetenman.
pi_126522912
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:24 schreef bijdehand het volgende:
Ik ken haar trouwens ook online hoor. Verveelde me zondag en toen ging ik chatten en toen kwam zij langs :P
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Waar ging je chatten dan? :o
pi_126522994
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Waar ging je chatten dan? :o
http://www.chatmetvreemden.nl/ Da's best grappig als je je verveelt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523106
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

http://www.chatmetvreemden.nl/ Da's best grappig als je je verveelt.
Hahaha, ik ken het principe wel. Raar hoe zoiets kan lopen. :)
Ik ben ook nog steeds verbaasd dat ik dit super leuke / knappe meisje ben ontmoet op zo'n nerdy spel als League of Legends... :)
Sproetenman.
pi_126523157
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

http://www.chatmetvreemden.nl/ Da's best grappig als je je verveelt.
Ga ik kijken, zit ik meteen met een vreemde. Dat is eng.
pi_126523169
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Hahaha, ik ken het principe wel. Raar hoe zoiets kan lopen. :)
Ik ben ook nog steeds verbaasd dat ik dit super leuke / knappe meisje ben ontmoet op zo'n nerdy spel als League of Legends... :)
Zulke dingen zeggen niks :P Ik bedoel, welke leuke vrouw gaat er nou op zondagavond chatten met een vreemde, jongere jongen :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523187
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ga ik kijken, zit ik meteen met een vreemde. Dat is eng.
Zij was voor mij ook een vreemde lol
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Hahaha, ik ken het principe wel. Raar hoe zoiets kan lopen. :)
Ik ben ook nog steeds verbaasd dat ik dit super leuke / knappe meisje ben ontmoet op zo'n nerdy spel als League of Legends... :)
LoL ja? :P

Ooit gedaan haha.
pi_126523266
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zij was voor mij ook een vreemde lol
Ik had verwacht dat je nog wel op een linkje moest klikken ergens. Ik zit op het werk, ik ga niet chatten. :o
pi_126523300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat je nog wel op een linkje moest klikken ergens. Ik zit op het werk, ik ga niet chatten. :o
Lekker productief werkdagje zeker ;)
Wat doe je voor werk?
Sproetenman.
pi_126523302
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat je nog wel op een linkje moest klikken ergens. Ik zit op het werk, ik ga niet chatten. :o
Snap ik :P Wel grappig toch
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523342
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Lekker productief werkdagje zeker ;)
Wat doe je voor werk?
IT. Mja ik weet dat ik post, dat is iets minder intensief. :P
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Snap ik :P Wel grappig toch
Ja dat wel. ;)
pi_126523396
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

IT. Mja ik weet dat ik post, dat is iets minder intensief. :P

Ach werkontwijkend gedrag moet kunnen, denk ik :P
Sproetenman.
pi_126523420
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Ach werkontwijkend gedrag moet kunnen, denk ik :P
Ah valt mee, best wat gedaan tot nu toe. :P
pi_126523460
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ah valt mee, best wat gedaan tot nu toe. :P
Doe je goed, ik zou dat niet kunnen met flinke gesprekken over dates van handen ;)
Sproetenman.
pi_126523514
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Doe je goed, ik zou dat niet kunnen met flinke gesprekken over dates van handen ;)
Dates :P Ik hou niet eens van het woord. Ga dr gewoon neuken ofzo :(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523597
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dates :P Ik hou niet eens van het woord. Ga dr gewoon neuken ofzo :(
Meeting dan? Ontmoeting? Afspraak? Samenkomst?
Sproetenman.
pi_126523632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:44 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Meeting dan? Ontmoeting? Afspraak? Samenkomst?
Ik ga wat drinken met haar, bij haar thuis. Geen date dus :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523718
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ga wat drinken met haar, bij haar thuis. Geen date dus :P
Als dat geen neuken wordt.
Sproetenman.
pi_126523738
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:47 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Als dat geen neuken wordt.
Daar durf ik geld op in te zetten :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523772
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Doe je goed, ik zou dat niet kunnen met flinke gesprekken over dates van handen ;)
Ach, beetje wisselen tussen de schermen door. :P
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ga wat drinken met haar, bij haar thuis. Geen date dus :P
Meteen bij haar thuis? Je hebt haar nog niet gezien toch?
pi_126523870
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef muhahaha het volgende:
Meteen bij haar thuis? Je hebt haar nog niet gezien toch?
Ja. Ik weet waar ze woont maar ze loopt me wel tegemoet (kunnen we elkaar toch nog een beetje keuren ofzo). Heb zat foto's gezien.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523939
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Ik weet waar ze woont maar ze loopt me wel tegemoet (kunnen we elkaar toch nog een beetje keuren ofzo). Heb zat foto's gezien.
Doorsturen die foto's.
Sproetenman.
pi_126523975
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Doorsturen die foto's.
Nee jij bent nog geen 18
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126523983
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Ik weet waar ze woont maar ze loopt me wel tegemoet (kunnen we elkaar toch nog een beetje keuren ofzo). Heb zat foto's gezien.
Ik spreek zelf liever op neutraal terrein af, voor de eerste paar keren. :)
Foto's of geen foto's.

quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee jij bent nog geen 18
_O- _O-

Nou, stuur maar door. Ik ben oud zat. :+
pi_126524046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik spreek zelf liever op neutraal terrein af, voor de eerste paar keren. :)
Foto's of geen foto's.
Ja da's een beetje awkward :P
quote:
[..]

_O- _O-

Nou, stuur maar door. Ik ben oud zat. :+
Dat doe ik je vriendin niet aan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126524094
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee jij bent nog geen 18
Potverdorie...
Sproetenman.
pi_126524102
Dit topic sluit automatisch over 5 posts. :o
Sproetenman.
pi_126524133
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Potverdorie...
:6
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126524148
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef bijdehand het volgende:

Dat doe ik je vriendin niet aan.
Ik spreek voor haar dat ze die ook graag wilt zien. _O-
pi_126524149
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

:6
Plleeeeaaassseeee? :D
Sproetenman.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')