SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een Avanserquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:04 schreef Sproetenman het volgende:
Goeiemorgen/middag,
Dit leek me wel een leuke thread en heb maar een account aangemaakt
Ik ben Sproetenman, en kom uit de buurt van 's-Hertogenbosch.
Studeer momenteel aan Avans Hogeschool (prima school overigens)
Aangenaam
Die komen toch niet buiten?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nog een Avanser
Whoa, zojuist keihard getraind bij FitForFree, helaas geen FOK!kers tegengekomen
Zijn er dan zoveel Avansers hier?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nog een Avanser
Whoa, zojuist keihard getraind bij FitForFree, helaas geen FOK!kers tegengekomen
Hier niet, maar op FOK! in het algemeen best wel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Volgens mij bijna niemand van Avans hier toch juist?
Tja, ik weet toch wel dat ik veel te veel met privé informatie rondslinger op het internet...quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hier niet, maar op FOK! in het algemeen best wel.
En ik wil niet teveel prive informatie op het internet gooienAl zul je er met een beetje onderzoek achter kunnen komen.
Vertel er eens wat meer over, ik ben benieuwd. Impressies van anderen? Aantal mensen? Gezellig?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die (eerste) Terminus meet ben ik bij geweest, dat is ondertussen al ruim anderhalf jaar terug ofzo?
Dat je geen rode huid/haren hebt moet je maar blij mee zijnquote:Op donderdag 9 mei 2013 12:29 schreef Sproetenman het volgende:
Ontelbaar veel, nah het valt wel mee opzich, maar mijn armen en hoofd zitten wel helemaal onder
Gelukkig niet dit: http://www.fotoblur.com/imgs/0/0/1/2/6/2/1/185742.jpg?v=2
En ik heb het geluk dat ik ook door de sproeten heen bruin wordt, en niet rood zoals roodharigen
Haha inderdaad, maar toch noemt men mij 1/3de ginger:quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat je geen rode huid/haren hebt moet je maar blij mee zijn
Haha wat leuk, nog steeds contact mee?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Eerste terminusmeet was zo anders dan verwacht. Iedereen eigenlijk gewoon normaalNa de terminusmeet zelfs met iemand meerdere keren wezen stappen, terwijl ik van te voren had bedacht dat ik die niet zou mogen.
Awh zielig wel. Gingers.zijn veul ernstigerquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef Sproetenman het volgende:
[..]
Haha inderdaad, maar toch noemt men mij 1/3de ginger:
1/3: Rood haar
1/3: Sproeten (Check)
1/3: Verbranden bij 5 stappen naar buiten zetten.
Nee dat niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Sproetenman het volgende:
[..]
Haha wat leuk, nog steeds contact mee?
Vriendschappelijk of meer? Weet waar je aan begint bij fok(kers) lurkers.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:07 schreef Sproetenman het volgende:
Nou ja, ik maar denken dat ik anoniem kan blijven.![]()
Ik kom uit Berlicum, en ik heb laatst een meisje ontmoet op een spel die een actief Fok lurker bleek te zijn. En ik ben maar eens rond gaan kijken, en vooral deze thread leek me wel gezellig. En dat is het ook.
En jij dan? Waar precies woon jij, en hoe kom je hier?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vriendschappelijk of meer? Weet waar je aan begint bij fok(kers) lurkers.
Helaas is er geen Berlicum topic he
Woon in den bosch dus dan is dit.topic best logisch.
Vriendschappelijk, was het maar meer. Ik ken haar 4 weken nu, en morgen hebben we afgesproken, en volgende week mag ik bij haar slapen. Maar ik vrees dat er niks gebeurt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vriendschappelijk of meer? Weet waar je aan begint bij fok(kers) lurkers.
Helaas is er geen Berlicum topic he
Woon in den bosch dus dan is dit.topic best logisch.
Ach komt vast goed. Dat je er mag slapen wilt al zeggen dat ze je i.i.g. magquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Sproetenman het volgende:
Tja ik hoop op het beste, maar ik kan niet peilen wat ze van me vindt, want ik ben nogal oblivious wanneer het komt op hints en signalen.
Ach binnen een schaal van15 km moet tolereerbaar zijn.
Inderdaad, dikke paniekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |