quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, gaat ongeveer zelfde manier als paypal
Rare vraag, riekt naar oplichting..
quote:Op donderdag 9 mei 2013 22:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kan wel, maar is wel soort van oplichting. Ald het is verzonden met DHL oid kan het niet. Eigenlijk alleen bij de goedkopere paketten zonder tracking dus. Wat d'r op neer komt je dan erg gierig bent
Rustig maar jongens. Ik ben dat zelf niet van plan, maar was meer een algemene vraag. Op zon redelijk 'obscure' site lijkt me dat er nogal wat mensen zijn die er wel misbruik van maken. Maar als het een soort PayPal principe is met disputes en zo, is het wellicht iets minder 'makkelijk' dan Aliexpress stelt.quote:
Welcomequote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef N22 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dit topic ontdekt heb
Ik koop af en toe bij wat dingetjes bij DX, bijvoorbeeld telefoongadgets, elektronica, zakmessen (die binnen de wet vallen!), mooie/exclusieve aanstekers en allerlei kleine hebbedingetjes. Dankzij de OP alleen al heb ik nu al veel andere sites ontdekt die mij zeer goed van dienst kunnen zijn.
Binnenkort even wat oortjes bestellen (als ik weer op mijn Paypal kan).
Welkom!quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:00 schreef N22 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik dit topic ontdekt heb
Ik koop af en toe bij wat dingetjes bij DX, bijvoorbeeld telefoongadgets, elektronica, zakmessen (die binnen de wet vallen!), mooie/exclusieve aanstekers en allerlei kleine hebbedingetjes. Dankzij de OP alleen al heb ik nu al veel andere sites ontdekt die mij zeer goed van dienst kunnen zijn.
Binnenkort even wat oortjes bestellen (als ik weer op mijn Paypal kan).
als je even tot morgen of zaterdag wacht kan ik je het zeggenquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:21 schreef Painore het volgende:
Ik moet er toch maar eens aan, een echte Chinese zaklamp! Even naar de SaiK gekeken, maar wil toch liever een sterker en groter model. Nu ben ik even aan het kijken naar de "Ultrafire C8 Cree XM-L T6 5 Modes 1600 Lumens LED Flashlight", is het wat? Heb Shiz zijn zaklampen post al doorgelezen, maar is toch alweer wat verouderd. Iemand tips?
Linkje:
http://www.everb*ying.com/product249701.html
Is het dezelfde lamp? Heb namelijk al een hoop C8's gezien die er toch weer heel anders uit zien en andere lumens aangeven..quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:23 schreef Downstar het volgende:
[..]
als je even tot morgen of zaterdag wacht kan ik je het zeggen..
ik krijg dan de wss de C8 binnen, en zal hem dan reviewen
Klopt, ik wou je er al voor waarschuwen..quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:24 schreef Painore het volgende:
[..]
Is het dezelfde lamp? Heb namelijk al een hoop C8's gezien die er toch weer heel anders uit zien en andere lumens aangeven..
Hij was bij Everbuy eerst ook $22, nu in de aanbieding. Maarja, dat zegt natuurlijk ook niet zoveel bij onze Chinese vrinden..quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt, ik wou je er al voor waarschuwen..
je hebt namelijk veel soorten C8s, en zijn ernorm veel clones ook..
zo zou ik op de prijs baseren dat die op everb ook een clone is..
Bij banggood is het momenteel led lampen actie, daar is de C8 zelfs al voor 8,88$ te verkrijgen..
echter is dat zeker weten een clone..
http://www.banggood.com/W(...)shlight-p-49450.html
gemiddels beginnen de c8's pas bij een dollar of +-20$ en dan heb je een echte Cree t6 versie..
mijne komt van Tmart vandaan:
http://www.tmart.com/CREE(...)c-Torch_p129252.html
zou volgens de bekendere flashlight forums wel gaan om een echte versie..
Let er ook op dat je verschillende emitters hebt, Q5, R5, T6 en nog een aantal soorten,
ook daardoor verschillende Lumens..
ik zal er in mijn review nog wel wat meer aandacht aan besteden
Klopt,quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:31 schreef Painore het volgende:
[..]
Hij was bij Everbuy eerst ook $22, nu in de aanbieding. Maarja, dat zegt natuurlijk ook niet zoveel bij onze Chinese vrinden..
ga is via je webbrowser naar 192.168.89.1quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
Yoobao YB628 updateje:
[ afbeelding ]
'k Heb 'em nu meteen mee naar Stuttgart genomen, waar het hotel geen wireless heeft, maar je alleen van de receptie een ethernetkabeltje kunt krijgen voor de gratis LAN. Maar ik wil natuurlijk niet aan een bureau zitten, maar op m'n bed liggen.Ik had alleen nog niet gekeken naar hoe dat zou moeten werken... dus ik denk, ik sluit hem met USB aan op m'n laptop, dan krijg ik vast een plug-n-play config-wizard. Maar niks... Dus ik kijk eens bij m'n wireless netwerken, verrek, wel een Yoobao-netwerk online. Ff inloggen dan. Hum, password. Geen idee, die heb ik niet kunnen vastleggen. Ik dus iets scherps zoeken om het kastje te resetten. Gebeurt niks. Wireless heeft nog altijd een password nodig. Dus toen keek ik eens op de onderkant van de powerbank/hotspot modem, staat daar het password vermeld. Ik inloggen,
heb ik gewoon wireless internet. Yeheas. Winning.
Ganz praktisch! Hoewel ik liever had dat ik het netwerkprotocol en wachtwoord zelf kon instellen en alles. Toch wel blij met m'n gadgetkeuze.
zit inderdaad gewoon een webservertje in, net als een normaal routertje dusquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Ah, goed punt, network console heeft 'ie ook ja, adres daarvan stond ook op het kastje.
Engelse of Chinese interface kiesbaar zelfs.Cool cool cool.
[ afbeelding ]
Eens kijken wat ik daar allemaal mee kan...
- Ja, netwerk SSID en pass zijn gewoon naar wens aan te passen.Fijn. Als je 'em reset gaat 'ie vast terug naar de waarden onderop het kastje. Prima systeem dan. -
waar had je 'm ook alweer gekocht?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
Yoobao YB628 updateje:
[ afbeelding ]
'k Heb 'em nu meteen mee naar Stuttgart genomen, waar het hotel geen wireless heeft, maar je alleen van de receptie een ethernetkabeltje kunt krijgen voor de gratis LAN. Maar ik wil natuurlijk niet aan een bureau zitten, maar op m'n bed liggen.Ik had alleen nog niet gekeken naar hoe dat zou moeten werken... dus ik denk, ik sluit hem met USB aan op m'n laptop, dan krijg ik vast een plug-n-play config-wizard. Maar niks... Dus ik kijk eens bij m'n wireless netwerken, verrek, wel een Yoobao-netwerk online. Ff inloggen dan. Hum, password. Geen idee, die heb ik niet kunnen vastleggen. Ik dus iets scherps zoeken om het kastje te resetten. Gebeurt niks. Wireless heeft nog altijd een password nodig. Dus toen keek ik eens op de onderkant van de powerbank/hotspot modem, staat daar het password vermeld. Ik inloggen,
heb ik gewoon wireless internet. Yeheas. Winning.
Ganz praktisch! Hoewel ik liever had dat ik het netwerkprotocol en wachtwoord zelf kon instellen en alles. Toch wel blij met m'n gadgetkeuze.
Ik zie dat het ook een 3G dongle is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, Yoobao is natuurlijk gewoon goed spul. Dus het zijn niet echt Chinese prijzen (haast 45 euro all-in).
Maar toch vond ik het wel de moeite en het geld waard. Best een cool concept.
• http://detail.tmall.com/item.htm?id=21581112457 (via MisterTao besteld dan)
De YB647 (10400mAh), YB637 (7800mAh) en YB627 (4400mAh) zijn powerbanks zonder hotspot-feature en fors goedkoper dan de 5200mAh YB628.
Nu i.i.g. ingelogd op het WPA2-PSK SHIZNET netwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou krabs me ooit trollen?
ja want dat is zn fulltime baan :(
Ah okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt er een dongle op aansluiten en daar een Wifi-hotspot van maken, ja.
Ding zelf vreet geen SIM-kaarten hoor.
Coupon Code: bg2013quote:
Dus er kan ook gewoon een simkaartje in als ik het zo bekijk via dat control panelquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Ah, goed punt, network console heeft 'ie ook ja, adres daarvan stond ook op het kastje.
Engelse of Chinese interface kiesbaar zelfs.Cool cool cool.
[ afbeelding ]
Eens kijken wat ik daar allemaal mee kan...
- Ja, netwerk SSID en pass zijn gewoon naar wens aan te passen.Fijn. Als je 'em reset gaat 'ie vast terug naar de waarden onderop het kastje. Prima systeem dan. -
Ik ken die store niet, maar jup (MisterTao uiteindelijk geloof ik iets van 58 USD). Bij MisterTao wordt alles dat een accu bevat met Singapore Post verzonden, die zijn zelf vaak al wat duurder dan China of Kong Kong Post.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef PvZ het volgende:
[..]
Ah ok
Ik wil 'm ook
http://www.obostore.com/y(...)battery-p-12892.html
$54.69 als je er 1 bestelt
coupon 'WELCOMETOOBO' voor 5% korting --> $51.96
Is dat goedkoper dan wat jij er voor betaald hebt bij Mistertao?![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:33 schreef Downstar het volgende:
[ bobje en nodig modus]OMG mijn pakketje was gister nog maar 386 gram, en vandaag is hij opeens 880 gram! dat heb ik nog noooooit gezien! zullen ze er stiekem wat bij in hebben gestopt !??
LOL! [/bobje en nodig modus]
Postnl is status is veranderd, word inderdaad vandaag bezorgd die Ultrafire C8..
vanavond waarschijnlijk dus nog wel een review
[ bobje en nodig modus]OMG mijn pakketje was gister nog maar 386 gram, en vandaag is hij opeens 880 gram! dat heb ik nog noooooit gezien! zullen ze er stiekem wat bij in hebben gestopt!??
Postnl is status is veranderd, word inderdaad vandaag bezorgd die Ultrafire C8..
vanavond waarschijnlijk dus nog wel een review
[ bobje en nodig modus]OMG mijn pakketje was gister nog maar 386 gram, en vandaag is hij opeens 880 gram! dat heb ik nog noooooit gezien! zullen ze er stiekem wat bij in hebben gestopt!??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |