Er zijn een heleboel verschillende van die klokjesquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
oei oei, nu gaat mijn hersenen kraken..
tijdje terug heb ik ergens een heleboel van die klokken in de aanbieding gezien..
Ik zal eens op zoek gaan!
EDIT: http://www.eve rbuying.com/wholesale/wood-clock.html
Was het waarschijnlijk, meen dat het 50% off was..
maardan nog is het net zo duur als die van BG zelf
Jammer dat t zo prijzig nog moet zijn net als dat paarde masker..quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel verschillende van die klokjes![]()
http://chinaprices.us?q=wood%20clockAlleen waarom moet zoiets simpels 10 euro kosten
EDIT:
http://www.ebay.de/itm/Re(...)_rvr_id=477494613438
Een PSY masker![]()
[ afbeelding ]
Deze prijzen zijn we niet gewend van Chinaquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Jammer dat t zo prijzig nog moet zijn net als dat paarde masker..
maaaathaaa facckaaa gentle men!
Was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:17 schreef bobbernaut het volgende:
Alleen al denken aan de geur van t masker..
Hier was ik niet van op de hoogte. Ik deel wel eens vaker codes als ik ze bij een pakketje krijg en ze niet van plan ben te gebruiken. (Of e-mail in dit geval) Aan mijn posthistorie kun je al zien dat ik geen **********-spammer oid benquote:Op donderdag 9 mei 2013 15:53 schreef shiznuts het volgende:
Inderdaad. Nooit geen problemen mee gehad. Vind het wel een prima store.
Dat ze ooit een account op FOK! hebben aangemaakt en FOK! overspoelde met linkjes naar producten en dat account suspended is en de url geblockt, kan zijn, maar verder vind ik ze niet zo tragisch.
Dit is de goedkoopste ebaylink afaik: http://www.ebay.nl/itm/Ho(...)ovelty-/200921190113quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Jammer dat t zo prijzig nog moet zijn net als dat paarde masker..
maaaathaaa facckaaa gentle men!
haha wel vet.. ik ga er eens overnadenkenquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:44 schreef PvZ het volgende:
[..]
Dit is de goedkoopste ebaylink afaik: http://www.ebay.nl/itm/Ho(...)ovelty-/200921190113
(Selecteer 'Brown Horse')
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef Downstar het volgende:
Zat nog even te kijken naar wat voetbal spul, kwam ik deze weer tegen..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die Nederlandsequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef Downstar het volgende:
Zat nog even te kijken naar wat voetbal spul, kwam ik deze weer tegen..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja daar gaat het ook om, Holland = Hollan & verkeerde vlagquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:58 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die NederlandseAlle 3 in het Engels, behalve de Duitse
www.**********.com/SIPIK-SK68-Cree-Q3-3W-80-Lumens-AA-Zooming-LED-Flashlight-with-Clip-Black-p-26324.html?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef PvZ het volgende:
Wat is er bij e\/erbuying nou leuk om te kopen met die 12% coupon?
Ik zie helaas geen quadcopters
Lool ik zag eerst alleen dat er Hollan stond maar ook nog de verkeerde vlag erbijquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:08 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja daar gaat het ook om, Holland = Hollan & verkeerde vlag![]()
Thnx maar ik heb al heel veel zaklampenquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
www.**********.com/SIPIK-SK68-Cree-Q3-3W-80-Lumens-AA-Zooming-LED-Flashlight-with-Clip-Black-p-26324.html?
[..]
Lool ik zag eerst alleen dat er Hollan stond maar ook nog de verkeerde vlag erbij![]()
![]()
Is het enigste wat ik daar ooit besteld hebquote:
Ik heb een 20mW laser in een Ultrafire-behuizingquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:16 schreef Downstar het volgende:
Ik krijg morgen of zaterdag zeer wss mijn Ultrafire binnen
Als ik hem binnen heb zal ik hem wel weer reviewen, ben er benieuwd
Ik meen dat Lasers NOOIT zijn gedoogd door paypal.. het is alleen dat er toen misschien minder op is gelet..quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:17 schreef PvZ het volgende:
[..]
Ik heb een 20mW laser in een Ultrafire-behuizing
Toen werden lasers nog gedoogd door Paypal haha
Toen DX nog 200mW lasers verkocht..quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:25 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik meen dat Lasers NOOIT zijn gedoogd door paypal.. het is alleen dat er toen misschien minder op is gelet..
Tja, wat verwacht je voor dit bedrag. Als echt het volume niet klopt kan je ze mailen, maar als het gewoon niet prettig zit is het pech natuurlijk. Daar kan PA niks aan doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:02 schreef Brecht35 het volgende:
Awei heeft een fan minder. Het rechteroortje deed in het begin kut, maar nu nog meer. Volume is links en rechts niet gelijk, en rechtse oortje zit nooit lekker(en het volume gaat dan nog meer naar beneden als het niet juist zit). De oortjes passen in beide oren, en ook in m'n linkeroor zit het rechtse oortje niet goed terwijl het linkse oortje dat net hetzelfde is als het rechtse dat wel doet.
Wat nu te doen? Ik heb al zitten rondkijken op PriceAngels hun site, maar veel wijzer word ik er niet van.
Het is niet slecht zitten, het rechter oortje moet op een bepaalde positie zitten om normaal te functioneren..En dan nog doet ie het niet 100 %...:Squote:Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je voor dit bedrag. Als echt het volume niet klopt kan je ze mailen, maar als het gewoon niet prettig zit is het pech natuurlijk. Daar kan PA niks aan doen.
Iemand ervaring met een ultrasone reiniger voor brillen? Ik vind er op ever buying wel één maar die heeft een soort metalen bakje waar je spul in legt, lijkt me nogal kras gevoelig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |