Én?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:55 schreef Downstar het volgende:
Laat het maat snel donker worden, kwil mijn c8 uittesten
Video review is momenteel aan het verwerken, daarna nog uploaden..quote:
iets met een zeehondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:39 schreef rene90 het volgende:
Wel grappig die tracking, mp3 speler is nu nog "dispatched overseas" vanaf 7 mei, mijn tablet is vandaag "total export package straight seal, sealing Shanghai International, the Netherlands".
Altijd mooie omschrijvingen weer
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:48 schreef monkeybrain het volgende:
- Ruim dat onkruid eens op in dat prostitutie steegje
Tja het blijven Chinezen, dus verdubbelen en dan twee keer de helft doen klinkt wel als de waarheidquote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:48 schreef monkeybrain het volgende:
-De led kan 1200 lumen maximaal geven in optimale omstandigheden aangejaagd met maximaal vermogen. Je haalt eerder 700/800 uit deze lamp.
-Non-protected accu's + gare lader, niet zo slim Downstar![]()
3000Mah en hoger zijn alleen van Panasonic, deze zullen eerder 2000/2400 Mah zijn.
- Beetje smeersel in het schroefdraad aanbrengen want het klinkt iets droog![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 05:13 schreef marco_sire het volgende:
Respect weer voor de uitgebreide review van Downstar!!
Op dit moment is de C8 inderdaad de beste uit mijn 'collectie'quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:53 schreef TheMasterNL het volgende:
Mooie review Downstar!
Is dit nu de lamp met de meeste lichtopbrengst in je collectie?
1. Klopt, daarom heb ik ook aan gegeven dat je er zeker 25% af mag gaan halen,quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:48 schreef monkeybrain het volgende:
-De led kan 1200 lumen maximaal geven in optimale omstandigheden aangejaagd met maximaal vermogen. Je haalt eerder 700/800 uit deze lamp.
-Non-protected accu's + gare lader, niet zo slim Downstar![]()
3000Mah en hoger zijn alleen van Panasonic, deze zullen eerder 2000/2400 Mah zijn.
- Beetje smeersel in het schroefdraad aanbrengen want het klinkt iets droog![]()
Dat ding moet je met 3 man vasthouden geloof ik ofniet haha, wat een dingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja het blijven Chinezen, dus verdubbelen en dan twee keer de helft doen klinkt wel als de waarheid
Unprotected batterijen zou ik zelf ook niet kopen, zo aardig ben ik dan ook wel weer voor de verzekeringMaar valt altijd vies tegen om op een plaatje te zien of ze protected zijn
Voor het onkruid raden we deze toch altijd aan?
Hoeveel moet je van zoiets verwachten.[ afbeelding ]
Niet dat ik nu het geld er voor over heb maar het lijkt mij wel ziek... Een 3 pitter zit wllicht nog wel ene keer in het budget, of is het de moeite boven 1 led niet waard?
Zo'n lamp waar ze M&M's in hebben gestrooid is meer een gadget dan een bruikbare lamp. Je ziet aan de lens dat je eigenlijk 12 hele kleine lenzen hebt waardoor je heel veel breedte licht gaat krijgen. Door pure brute kracht zal het ook wel lengte licht geven maar het is niet heel efficiënt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja het blijven Chinezen, dus verdubbelen en dan twee keer de helft doen klinkt wel als de waarheid
Unprotected batterijen zou ik zelf ook niet kopen, zo aardig ben ik dan ook wel weer voor de verzekeringMaar valt altijd vies tegen om op een plaatje te zien of ze protected zijn
Voor het onkruid raden we deze toch altijd aan?
Hoeveel moet je van zoiets verwachten.[ afbeelding ]
Niet dat ik nu het geld er voor over heb maar het lijkt mij wel ziek... Een 3 pitter zit wllicht nog wel ene keer in het budget, of is het de moeite boven 1 led niet waard?
Hier zie je wat foto's:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:10 schreef Downstar het volgende:
Update: volgens tmart zouden ze wel protected zijn, en het staat ook op de batterij zelf..
al is het de vraag in hoeverre je het moet geloven natuurlijk.. ik zie niet 1 2 3 een randje ofzo lopen..
(dat zou je toch ongeveer moeten kunnen zien over de batterij heen?)
Ja ik weet wel hoe ze dr uit zien, maar dan zal ik de wrap er dus moeten afhalen om te zien of ze dus protected zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hier zie je wat foto's:
http://www.candlepowerfor(...)ed-Lithium-Batteries
Geen idee, ik kwam deze foto's tegen en dacht dat je er misschien iets aan hadquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe ze dr uit zien, maar dan zal ik de wrap er dus moeten afhalen om te zien of ze dus protected zijn?
Eerst gewoon kijken of je dat stripje voelt / ziet. Indien nee: unprotectedquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja ik weet wel hoe ze dr uit zien, maar dan zal ik de wrap er dus moeten afhalen om te zien of ze dus protected zijn?
Wat is in hemelsnaam een rape fluit? Zo leer je mensen wel kennen als er ineens rare woorden uit hun mond floepenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
Op dit moment is de C8 inderdaad de beste uit mijn 'collectie'
[..]
1. Klopt, daarom heb ik ook aan gegeven dat je er zeker 25% af mag gaan halen,
volgens andere test zag ik uit de C8 zon 850-900 komen.. dus daarop maar een beetje gebaseerd.
2. Tja, voor die ene keer dat hij word gebruikt.. maar het is en blijft een risico inderdaad..
Daarom ook opladen lekker in de schuur etc.. Tijdens opladen werden ze gelukkig niet heet ofzo, dus dat valt me nog wel mee.. tijdens het gebruik van de review ook niet echt tegen heating problems aan gelopen.. ( zal de zaklamp ook nooit langer dan 10 minuten aan hebben denk ik)
Het is zeer wss gewoon een hebben dingetje, net als zo veel andere chinees spul
Toch zal ik nog eens kijken naar protected versies, zijn die dingen niet gewoon in NL te halen? , iets in mij zegt dat dat betrouwbaarder is![]()
3. Klopt, ik mag er wel een beetje smeersel aan doen, merkte ook al op dat hij wat stroef liep nog..
4. Denk ik, monkey word weer helemaal geil als die steeg ziet, ik wou mijn rape fluit nog mee nemen.. maar dat vond ik nog riskanter dan met unprotected batterijen in mijn zaklamp gaan lopen![]()
het is gelukkig niet mijn steeg
[..]
Dat ding moet je met 3 man vasthouden geloof ik ofniet haha, wat een ding![]()
![]()
De batterijen uit jou setje zullen ook unprotected zijn, en eerlijk is eerlijk je loopt toch risico..
Daarom ben ik wel benieuwd of shiz of monkey wel goede protected batterijen kan linken?
Gratis fluitjes van banggoodquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:26 schreef monkeybrain het volgende:
Wat is in hemelsnaam een rape fluit? Zo leer je mensen wel kennen als er ineens rare woorden uit hun mond floepen
Daarnaast worden ze ook regelmatig voor redelijke prijzen op Samenkopen aangeboden als ik mij niet vergisquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam een rape fluit? Zo leer je mensen wel kennen als er ineens rare woorden uit hun mond floepen![]()
De oplader in de schuur gaat niet werken als de zaklamp in je hand ontploft als een pijpbom, dat gebeurt dus echt als mensen met deze lithium accu's kloten. Je mag ze niet boven de 4.20V laden en ook niet onder de 3V laten zakken, dan krijg je onstabiele accu's. Ook moet je beide accu's "pairen" door met een multimeter te kijken of ze beiden hetzelfde aantal volt leveren, anders gaan ze elkaar ontladen/opladen met ontploffing tot gevolg. Protection zorgt voor een noodknop in het geval je niet zit op te letten.... en dan nog is het niet verstandig om daar op te vertrouwen.
Goede accu's zijn Panasonic of Sanyo's, kun je met een beetje zoeken wel voor 10/15 euro per 2 vinden in het buitenland. Die komen vaak met een private label dus het is een zoektocht. Ik heb xstar 2600 Sanyo's.
Nederlandse shops
http://sk.nkon.nl/sanyo-eneloop-aa-aaa-batteries.html
http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/batterijen.htm
Ik zou een lader gewoon in Nederland halenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:33 schreef RobertNL het volgende:
Ook nog tips voor een goede lader, nu het topic toch bijna vol is
Foto's!! (En linkjes!!!)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |