waar had je 'm ook alweer gekocht?quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:
Yoobao YB628 updateje:
[ afbeelding ]
'k Heb 'em nu meteen mee naar Stuttgart genomen, waar het hotel geen wireless heeft, maar je alleen van de receptie een ethernetkabeltje kunt krijgen voor de gratis LAN. Maar ik wil natuurlijk niet aan een bureau zitten, maar op m'n bed liggen.Ik had alleen nog niet gekeken naar hoe dat zou moeten werken... dus ik denk, ik sluit hem met USB aan op m'n laptop, dan krijg ik vast een plug-n-play config-wizard. Maar niks... Dus ik kijk eens bij m'n wireless netwerken, verrek, wel een Yoobao-netwerk online. Ff inloggen dan. Hum, password. Geen idee, die heb ik niet kunnen vastleggen. Ik dus iets scherps zoeken om het kastje te resetten. Gebeurt niks. Wireless heeft nog altijd een password nodig. Dus toen keek ik eens op de onderkant van de powerbank/hotspot modem, staat daar het password vermeld. Ik inloggen,
heb ik gewoon wireless internet. Yeheas. Winning.
Ganz praktisch! Hoewel ik liever had dat ik het netwerkprotocol en wachtwoord zelf kon instellen en alles. Toch wel blij met m'n gadgetkeuze.
Ik zie dat het ook een 3G dongle is?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:06 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, Yoobao is natuurlijk gewoon goed spul. Dus het zijn niet echt Chinese prijzen (haast 45 euro all-in).
Maar toch vond ik het wel de moeite en het geld waard. Best een cool concept.
• http://detail.tmall.com/item.htm?id=21581112457 (via MisterTao besteld dan)
De YB647 (10400mAh), YB637 (7800mAh) en YB627 (4400mAh) zijn powerbanks zonder hotspot-feature en fors goedkoper dan de 5200mAh YB628.
Nu i.i.g. ingelogd op het WPA2-PSK SHIZNET netwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou krabs me ooit trollen?
ja want dat is zn fulltime baan :(
Ah okquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt er een dongle op aansluiten en daar een Wifi-hotspot van maken, ja.
Ding zelf vreet geen SIM-kaarten hoor.
Coupon Code: bg2013quote:
Dus er kan ook gewoon een simkaartje in als ik het zo bekijk via dat control panelquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:52 schreef shiznuts het volgende:
Ah, goed punt, network console heeft 'ie ook ja, adres daarvan stond ook op het kastje.
Engelse of Chinese interface kiesbaar zelfs.Cool cool cool.
[ afbeelding ]
Eens kijken wat ik daar allemaal mee kan...
- Ja, netwerk SSID en pass zijn gewoon naar wens aan te passen.Fijn. Als je 'em reset gaat 'ie vast terug naar de waarden onderop het kastje. Prima systeem dan. -
Ik ken die store niet, maar jup (MisterTao uiteindelijk geloof ik iets van 58 USD). Bij MisterTao wordt alles dat een accu bevat met Singapore Post verzonden, die zijn zelf vaak al wat duurder dan China of Kong Kong Post.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef PvZ het volgende:
[..]
Ah ok
Ik wil 'm ook
http://www.obostore.com/y(...)battery-p-12892.html
$54.69 als je er 1 bestelt
coupon 'WELCOMETOOBO' voor 5% korting --> $51.96
Is dat goedkoper dan wat jij er voor betaald hebt bij Mistertao?![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:33 schreef Downstar het volgende:
[ bobje en nodig modus]OMG mijn pakketje was gister nog maar 386 gram, en vandaag is hij opeens 880 gram! dat heb ik nog noooooit gezien! zullen ze er stiekem wat bij in hebben gestopt !??
LOL! [/bobje en nodig modus]
Postnl is status is veranderd, word inderdaad vandaag bezorgd die Ultrafire C8..
vanavond waarschijnlijk dus nog wel een review
[ bobje en nodig modus]OMG mijn pakketje was gister nog maar 386 gram, en vandaag is hij opeens 880 gram! dat heb ik nog noooooit gezien! zullen ze er stiekem wat bij in hebben gestopt!??
Postnl is status is veranderd, word inderdaad vandaag bezorgd die Ultrafire C8..
vanavond waarschijnlijk dus nog wel een review
[ bobje en nodig modus]OMG mijn pakketje was gister nog maar 386 gram, en vandaag is hij opeens 880 gram! dat heb ik nog noooooit gezien! zullen ze er stiekem wat bij in hebben gestopt!??
Heb 'em eens aan m'n Neomobile N002 gelegd. In zo'n kwartiertje 10% erbij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:12 schreef E-lephant het volgende:
Shiz, even een vraagje, ik heb maanden terug al eens zo'n powerbank gekocht bij Sunsky (http://www.sunsky-online.(...)do?subject.id=242324) alleen dat ding haalt de 5000mAh nog geeneens(had ik ook niet verwacht voor dat geld;p), maar mn telefoon laad er bovendien erg langzaam mee op. Ik krijg zelfs vaak de melding dat mn telefoon meer verbruikt als dat ding kan leveren.
Is t bij deze wel zo dat ie genoeg power levert zegmaar?
Want volgende week komt mn HTC One binnen, en daar kan ik geen batterij meer van verwisselen, wat bij mn oude sensation wel een uitkomst was
Ah oke dat is best netjes dan! En haalt ie ook echt de 5200 mAH (voor je gevoel dan hahaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb 'em eens aan m'n Neomobile N002 gelegd. In zo'n kwartiertje 10% erbij.
Vind het echt een tof dingetje. Heb ook wel een Veho Pebble Pro liggen, maar zoiets gebruik ik dan weer helemaal niet (omdat het groot en log is en ik zou er theoretisch ook m'n laptop mee op moeten kunnen laden, maar dat werkte toen niet zoals het hoorde). De YB628 laadt weliswaar geen laptop op, maar doet wel wat het claimt te kunnen. Ethernet->hotspot toch eigenlijk wel praktisch als je in het buitenland in een hotel zit dus bijvoorbeeld. Powerbanks heb ik eigenlijk nooit nodig, want m'n tablet en smartphone kan ik 's nachts altijd wel opladen en raak ik overdag niet door de accucapaciteit heen. Ben er blij mee i.i.g., Yoobao maakt m'n verwachtingen waar.
Eh, afmetingen, moet je ff zelf nakijken. De Veho is imho gewoon niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:12 schreef E-lephant het volgende:
[..]
Ah oke dat is best netjes dan! En haalt ie ook echt de 5200 mAH (voor je gevoel dan haha?)
Hoe groot is die Veho dan? En afmetingen van de Yoobao?
Die Veho is trouwens wel echt stukken duurder ook, maar het gaat toch enkel om mn telefoon, niet om mijn laptop.
Ja ik twijfel tussen diegene die jij hebt , en die van 10400 mAH, maar dat wordt er gewoon even een nachtje over na denken.
Geen echt hands-on ervaringen, maar wel wat tips aangezien mijn vriendin er ook al een tijdje naar aan het kijken is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Iemand ervaring met een ultrasone reiniger voor brillen? Ik vind er op ever buying wel één maar die heeft een soort metalen bakje waar je spul in legt, lijkt me nogal kras gevoelig.
Batterijen en accu's lopen altijd leeg, niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef Deugniett het volgende:
Ik had deze: http://www.banggood.com/W(...)-4-IPod-p-18727.html jaar geleden gekocht voor pure noodgevallen. Doet wat hij moet doen maar hij is best traag en als ik hem een tijdje niet heb gebruikt dan lijkt het alsof hij vanzelf leeg raakt (?!? als dat dan al mogelijk is) dus wellicht ga ik ook maar eens kijken voor zo'n Yoobao ding
klinkt toch best wel goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |