SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Geen moeilijke keuze.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef TC03 het volgende:
Immers en Vilhena vind ik niet goed genoeg. Eén van hen moet vervangen worden.
Financieel gezond worden + 2 á 3 jaar goede transferomzetten draaien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef TC03 het volgende:
Wat zou er nou moeten gebeuren om echt aan te haken bij de top?
Ik stel voor:
- Linksback van het niveau Janmaat. BMI op linksback is matig.
- Meer scorend vermogen, individuele klasse en creativiteit op het middenveld. Immers en Vilhena vind ik niet goed genoeg. Eén van hen moet vervangen worden.
- Meer individuele kwaliteit op de vleugels. Schaken wordt ook al een jaartje ouder en Boëtius is nog te wisselvallig.
De aanval is nu gewoon teveel afhankelijk van Pelle en dat komt omdat Immers en Vilhena niet goed genoeg zijn. Bij Ajax heb je Eriksen, bij PSV Strootman, Van Bommel en Toivoinen en bij ons Immers. Dat is gewoon niet goed genoeg.
Wat...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef TC03 het volgende:
Ik stel voor:
- Meer scorend vermogen, individuele klasse en creativiteit op het middenveld. Immers en Vilhena vind ik niet goed genoeg. Eén van hen moet vervangen worden.
- Meer individuele kwaliteit op de vleugels. Schaken wordt ook al een jaartje ouder en Boëtius is nog te wisselvallig.
De aanval is nu gewoon teveel afhankelijk van Pelle en dat komt omdat Immers en Vilhena niet goed genoeg zijn. Bij Ajax heb je Eriksen, bij PSV Strootman, Van Bommel en Toivoinen en bij ons Immers. Dat is gewoon niet goed genoeg.
Ik zou Vilhena niet vervangen, nooit. Hij is nog maar net een paar maanden 18 en laat af en toe zijn klasse zien. Stabieler dat moet maar dat komt met de tijd. Schaken wordt denk ik over 2 seizoen door Klooster vervangen (mocht hij blijven en ook heel blijven). Drenthe zou ik halen als die Russische club gaat degraderen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:01 schreef TC03 het volgende:
Ik stel voor:
Vind jij Vilhena een speler die ons kampioen maakt? Het is geen bepalende speler zoals Eriksen, Toivoinen of Janssen in zijn goede dagen.quote:
Dat. Dortmund is al veel verder omdat zij het traject veel eerder hebben ingezet. Niet van de één op de andere dag sta je bovenaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Financieel gezond worden + 2 á 3 jaar goede transferomzetten draaien.
Hij is 18 jaar en 5 maanden jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind jij Vilhena een speler die ons kampioen maakt? Het is geen bepalende speler zoals Eriksen, Toivoinen of Janssen in zijn goede dagen.
Hij komt dit seizoen pas kijken. hij heeft momenten waarop hij briljant is maar is te wisselvallig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind jij Vilhena een speler die ons kampioen maakt? Het is geen bepalende speler zoals Eriksen, Toivoinen of Janssen in zijn goede dagen.
Hij is fucking 12 jaar oud...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van Eriksen qua techniek en dribbel, maar dan met drive en doorzettingsvermogen. En hij is net 18 man, over 2 jaar is hij wel een dragende speler denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gast.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:10 schreef TC03 het volgende:
Ik zeg niet dat Vilhena verkocht moet worden, maar zolang zowel hij als Immers er in staat zullen we geen kampioenkandidaat zijn.
Dus jij denkt dat we met dit middenveld kampioen kunnen worden?quote:
post-blessure immers doet het toch netjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat we met dit middenveld kampioen kunnen worden?
Ja, zet dit middenveld neer bij PSV of Twente en ze hadden het beter gedaan denk ik. Dit Feyenoord mist vooral nog 1 klasse buitenspeler. Ik ben tevreden over het middenveld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat we met dit middenveld kampioen kunnen worden?
Mijn god...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 13:18:08Definitief: Damiën Hertog is per 1 juli aanstaande de nieuwe hoofd jeugdopleiding van Feyenoord. http://t.co/9aukgGvgUU reageer retweet
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Financieel gezond worden + 2 á 3 jaar goede transferomzetten draaien.
Dat is logisch. Maar waar ontbreekt het nou aan in de selectie zelf? Waarom is onze basiself niet goed genoeg? Namen en rugnummers.quote:
Financiele daadkracht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is logisch. Maar waar ontbreekt het nou aan in de selectie zelf?
Dat snap ik allemaal wel. Maar als je naar de spelers kijkt: waarom zijn zij niet goed genoeg? Gewoon, speler voor speler bekijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Financiele daadkracht.
Deze selectie heeft dit seizoen gewoon prima gepresteerd. Boven verwachting zelfs.
Schaken, Immers, en nu op links Goossens. Prima bank spelers, daar niet van. Zorgen dat je die vervangt met spelers als een Kalou op rechts bijvoorbeeld, en Vilhena naar 10, en een sterke reus die nog voetballen kan ook op Vilhena's huidige plek en je doet mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is logisch. Maar waar ontbreekt het nou aan in de selectie zelf? Waarom is onze basiself niet goed genoeg? Namen en rugnummers.
Onzin.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Lamprou niet had gekeept hadden we sowieso al wel meer punten gehad wss.
Hoezo niet goed genoeg? Voor de mogelijkheden die er waren presteert dit Feyenoord prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal wel. Maar als je naar de spelers kijkt: waarom zijn zij niet goed genoeg? Gewoon, speler voor speler bekijken.
Die tegen Psv hadden we dan gewonnen.quote:
Mulder = Zeer matige keeper, waarschijnlijk slechtste keeper van het linkerrijtjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik allemaal wel. Maar als je naar de spelers kijkt: waarom zijn zij niet goed genoeg? Gewoon, speler voor speler bekijken.
Niet goed genoeg om kampioen te worden. Wat moet er nou beter om kampioen te worden? En dan zou ik heel concreet de meningen van jullie willen horen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo niet goed genoeg? Voor de mogelijkheden die er waren presteert dit Feyenoord prima.
Ja, omdat ze niet op elkaar ingespeeld zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef Caland het volgende:
Het middenveld stortte ook in toen Immers er niet bij was.
Een aankoop als Tadic. En dat is dus onmogelijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om kampioen te worden. Wat moet er nou beter om kampioen te worden? En dan zou ik heel concreet de meningen van jullie willen horen.
Je zal het hier mee moeten doen want er is geen poen, als er vorkocht zal worden wordt er misschien wat geïnvesteerd in het elftal, maar mensen vergeten dat we nog steeds in de schulden zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is logisch. Maar waar ontbreekt het nou aan in de selectie zelf? Waarom is onze basiself niet goed genoeg? Namen en rugnummers.
Vilhena en Immers van positie laten wisselen, een nieuwe buitenspeler ipv Schaken en een fatsoenlijke spits achter Pelle.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet goed genoeg om kampioen te worden. Wat moet er nou beter om kampioen te worden? En dan zou ik heel concreet de meningen van jullie willen horen.
Ik vind je een beetje vermoeiend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, jullie denken in beperkingen. Als je ¤30 miljoen op de bank hebt schiet Clasie er niet ineens 15 per jaar in. Dat lost niks op.quote:
Nee, het is eerder een klein wonder dat je er de laatste jaren relatief dichtbij bent geweest.quote:
Een hele grote stap als er geen geld is voor versterkingen, feyenoord zal het van transfervrije spelers moeten hebben, en dan moet je geluk hebben, Feyenoord is niet bij machte om even een investering van 5 miljoen te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef Merkie het volgende:
Het is een kleine stap naar de titel, maar ik zou gewoon graag willen weten wat die stap precies in moet houden.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, jullie denken in beperkingen. Als je ¤30 miljoen op de bank hebt schiet Clasie er niet ineens 15 per jaar in. Dat lost niks op.
Het is een kleine stap naar de titel, maar ik zou gewoon graag willen weten wat die stap precies in moet houden.
En wat vind jij er zelf van dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een aankoop als Tadic. En dat is dus onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |