Vreemd. Op zondag verzenden?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand ervaring met Kiala op maandag? Gisteren wat bij Bol.com besteld. Het is vannacht verstuurd en ligt sinds vanmorgen in het sorteercentrum van Kiala. Maar er staat nergens bij of ze vandaag überhaupt leveren.
Bol.com en Coolblue leveren sinds kort ook op maandag. In ieder geval als je het via PostNL laat versturen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:50 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Vreemd. Op zondag verzenden?
Lijkt me onwaarschijnlijk. En indien het wel zo is, dan ontvang je 'm waarschijnlijk alsnog pas op dinsdag.
Nu nog steeds dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bol.com en Coolblue leveren sinds kort ook op maandag. In ieder geval als je het via PostNL laat versturen.
Coolblue geeft (nog) wel aan zondag besteld is maandag verzonden ja.quote:Bestel je op werkdagen voor 23.00 uur, dan geldt voor het grootste deel van ons assortiment dat je artikel de volgende dag al wordt bezorgd.
Tekst van bol klopt dan niet echt, want het is gisteren daadwerkelijk verzonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Nu nog steeds dan?
Dat was met de kerst en vorig jaar met de kerst in ieder geval wel, maar volgens mij alleen in die periode om met de feestdagen de drukte te kunnen verwerken.
bol:
[..]
Coolblue geeft (nog) wel aan zondag besteld is maandag verzonden ja.
quote:Direct leverbare artikelen
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, de volgende dag in huis
In het weekend voor zondag 21:00 uur besteld, maandag of dinsdag in huis
Bezorging pakketten van maandag tot en met zaterdag
Bezorging gewone brievenbuspost van dinsdag tot en met zaterdag
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bol.com en Coolblue leveren sinds kort ook op maandag. In ieder geval als je het via PostNL laat versturen.
quote:Status: Zending voorgemeld
Status op postnl.nlquote:18-1-2014:
Zending opgehaald en in sorteerproces
18-1-2014:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Als ik Google op de laatste kom ik in dit topic terecht waar wordt aangegeven dat het pakket enkel is aangeonmen bij het kantoor en dat het eigenlijk gelijk van status zou moeten veranderen.quote:Zending wordt voorbereid door de verzender
Ups komt niet op de 'willekeurige postkantoren'. Postkantoren zijn er alleen met afhaalpunten van postnl, dhl en kiala.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:39 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb van een bedrijf een retourlabel gekragen (UPS). Betekent dit dat ik dat pakketje alleen bij UPS kan afleveren of gewoon op een willekeurig postkantoortje?
Ah duidelijk! Dankjewel!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:38 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ups komt niet op de 'willekeurige postkantoren'. Postkantoren zijn er alleen met afhaalpunten van postnl, dhl en kiala.
Zoek je vestiging: https://www.ups.com/dropoff?loc=nl_NL
Zover ik weet kan dat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:29 schreef mpc007 het volgende:
Blast, zojuist de (postNL) postbode gemist :s
Was belangrijk, heb het eigenlijk echt vandaag nodig. Ben nu nog niet thuis, maar in Mijn Pakket staat dat de volgende aanbieding pas morgen is. Slaat nergens op, ze kunnen het gewoon bij de buren kwijt! Kan ik nu ook gewoon naar het dichstbijzijnde postkantoor stappen en m'n pakketje ophalen (Ook al staat er dat ze pas morgen weer komen?)
Het ligt in die bus, niet op het postkantoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:37 schreef mpc007 het volgende:
Waarom niet? Als het gewoon een normaal postkantoor is, en dat ding ligt daar, zou het wel enorm zuur zijn al mag ik het niet meenemen, terwijl ik me als ontvanger kan identificeren..
Dat ligt daar toch helemaal niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:37 schreef mpc007 het volgende:
Waarom niet? Als het gewoon een normaal postkantoor is, en dat ding ligt daar, zou het wel enorm zuur zijn al mag ik het niet meenemen, terwijl ik me als ontvanger kan identificeren..
Volgens mij blijft het gewoon n die bus liggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:45 schreef mpc007 het volgende:
Maar ik bedoel aan het einde van de de rit. Dan komt het toch uit die bus, en gaat 't ergens naar binnen
Ja maar niet bij het postkantoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:45 schreef mpc007 het volgende:
Maar ik bedoel aan het einde van de de rit. Dan komt het toch uit die bus, en gaat 't ergens naar binnen
Dat is overal weer anders want waar ik werkte bij postnl was dat gesplitst.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:52 schreef mpc007 het volgende:
Heb een tijdje bij PostNL gewerkt maar daar was het sorteercentrum waar de auto's vanaf vertrokken hetzelfde als het postkantoor voor particulieren en zakelijke klanten hoor. Die garageboxen die ze gebruiken voor de normale post tegenwoordig is toch niet voor pakketen..? Zou wel lekker veilig zijn :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |